Проблеми с Е36 М50 B20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Автоморгаджията
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
Мечтае да кара: E60 ///M5

Проблеми с Е36 М50 B20

Мнение от Flash » 11 Дек 2015, 13:04

Здравейте, колеги.

Брат ми си купи преди 2 седмици Е36 седан с M50 B20 мотор без ванос. Проблемът е, че колата има доста проблеми. Първият е, че евентуално прави налягане в охладителната система и изхвърляше вода от където си иска. BMW-то беше с пукнат радиатор, който е сменен с чисто нов, неоригинален, но течовете не спряха и продължи да си надува. Имаше също издухана гарнитура и сълзеше между термостата и блока. Сложихме чисто нова, но проблема продължи.

Сега по-малко надува, но си продължава. Брат ми налива вода до чертата и загрее ли, я изхвърля от дъното на разширителното казанче.

Друг проблем е, че при пълна газ присецва и придърпва, но не винаги. Също така, на място работи леко неравномерно, но това е доста общ проблем.

Трети проблем е, че при студен двигател, като я оставиш на първа без газ, няма проблем, но загрее ли, започва да присецва и лашка напред-назад, да гасне. Стъпково моторче може би?

Колата е с газов инжекцион, нефабричен, БРЦ.

Брат ми ще се включи скоро за подробности.

Благодаря.
http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Проблеми с Е36 М50 B20

Мнение от Haddess » 11 Дек 2015, 13:40

1 мисля, че е редно да проверите за газове в охладителната система, като сменяш гарнитура на термостата се почиства до блясък с водна щкурка и се маже термо силикон (аз ползвам на Reinz черен на цват) .
Стига да сте сигурни, че колата е обезвъздушена като хората! :ok:

2-3. Отиваш на качествена диагностика, ако си от софия мога да препоръчам колегата Zvetiko
Иначе боба казва:TPS,Дебитомер,Температурен датчик,стъпков мотор,Camshaft датчик??? :++
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Проблеми с Е36 М50 B20

Мнение от KPETEH » 11 Дек 2015, 16:06

Брат ти да изключи газта преди да се включи иначе да ходи на газаджия.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: стола да дрифти
Мечтае да кара: E36 3.2

Re: Проблеми с Е36 М50 B20

Мнение от NitrousOxide » 11 Дек 2015, 16:41

Здравейте колеги, въпросната Е36-ца е моя. Та случая днес беше, имах разходка с колата от Обеля до Студентски град по околовръстното и реших да опитам с по-малко вода в радиатора, но достатъчно. Сипах до нивото на най-ниската част на тези пластмасовите ребра, които са на гъсто на разширителното казанче, запалих и почна да си капе от тук на студен двигател... Също така имам чувството, че колата работи много богато, защото днес за втори път ми гръмна при запалване на бензин и си мерише на неизгорял бензин от ауспуха. На място като й подадох рязко газ под капака, вдига обороти и като пада към празен ход за момент иска да гасне. Възможно e да е от скапана настройка на газта, ясно ми е, че трябва да тествам по обстойно.
Колеги, колата ги прави тези простотии и на двете горива, без значение на какво се кара.
От както съм я закупил по нея са сменяни: нов радиатор, г-ра на капак клапани, г-ра на термостат, г-ра на всмукателен колектор и г-ра на датчика който се пада горе вляво от масления филтър на главата заедно с някакви о-пръстенчета вътре. За обезвъздушаването, вчера пълня до чертата, карам да отвори термостата с парно на макс и отвивам пробката до капачката, нямаше ни въздух ни балончета да излизат, но продължава да си тече...
Дебитомер днес откачих уж да направя 2-300 метра кръгче да видя без него как се държи, как я запалих с откачен, започна злобно да мени оборотите на място и веднага ми стана ясно, че без него няма как да е по-добре.
Софийски съм, давайте идей, предложения, екзорсизми, заклинания и някой човек, който си знае BMW-тата да отида при него евентуално да я преслуша. :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Проблеми с Е36 М50 B20

Мнение от KPETEH » 11 Дек 2015, 18:21

До колкото знам, резервоара на радиатора се сваля и долу където си показал че тече има гарнитура. Нали знаеш, че системата трябва да е затворена, така че острани теча я с ремонт на тоя радиатор я с друг и след това виж кво става.
Не разбирам от газови, но според мен е най-добре да се спреш на бензин, да оправиш проблема на бензин и след това да си ръчкаш газовата. Ако я качиш на диагностика и живи данни, може да се види дебитомера кво показва, както и ламбда сондата. Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Проблеми с Е36 М50 B20

Мнение от The Heartlistener » 11 Дек 2015, 18:37

Относно богатата смес, тресенето И на бензин, освен обичайните заподозрени "сензори", бобът също предполага паразитен въздух в всмукателя :) ...
Проверка за утечки на всички рискови маркучляци - картерна вентилация - 2-та маркуча, гофре на всмукателя, маркуч и гофре на стъпковия, маркуч на бензиновите пари, вакуум на бенз.регулатор, гарнитури на колектора, дросела, вакуум на газовото...и т.н.
М50 да не смуче отнякъде - егати късмета :mhihi:
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook