Проблеми с Е36 М50 B20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Проблеми с Е36 М50 B20
Здравейте, колеги.
Брат ми си купи преди 2 седмици Е36 седан с M50 B20 мотор без ванос. Проблемът е, че колата има доста проблеми. Първият е, че евентуално прави налягане в охладителната система и изхвърляше вода от където си иска. BMW-то беше с пукнат радиатор, който е сменен с чисто нов, неоригинален, но течовете не спряха и продължи да си надува. Имаше също издухана гарнитура и сълзеше между термостата и блока. Сложихме чисто нова, но проблема продължи.
Сега по-малко надува, но си продължава. Брат ми налива вода до чертата и загрее ли, я изхвърля от дъното на разширителното казанче.
Друг проблем е, че при пълна газ присецва и придърпва, но не винаги. Също така, на място работи леко неравномерно, но това е доста общ проблем.
Трети проблем е, че при студен двигател, като я оставиш на първа без газ, няма проблем, но загрее ли, започва да присецва и лашка напред-назад, да гасне. Стъпково моторче може би?
Колата е с газов инжекцион, нефабричен, БРЦ.
Брат ми ще се включи скоро за подробности.
Благодаря.
Брат ми си купи преди 2 седмици Е36 седан с M50 B20 мотор без ванос. Проблемът е, че колата има доста проблеми. Първият е, че евентуално прави налягане в охладителната система и изхвърляше вода от където си иска. BMW-то беше с пукнат радиатор, който е сменен с чисто нов, неоригинален, но течовете не спряха и продължи да си надува. Имаше също издухана гарнитура и сълзеше между термостата и блока. Сложихме чисто нова, но проблема продължи.
Сега по-малко надува, но си продължава. Брат ми налива вода до чертата и загрее ли, я изхвърля от дъното на разширителното казанче.
Друг проблем е, че при пълна газ присецва и придърпва, но не винаги. Също така, на място работи леко неравномерно, но това е доста общ проблем.
Трети проблем е, че при студен двигател, като я оставиш на първа без газ, няма проблем, но загрее ли, започва да присецва и лашка напред-назад, да гасне. Стъпково моторче може би?
Колата е с газов инжекцион, нефабричен, БРЦ.
Брат ми ще се включи скоро за подробности.
Благодаря.
http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Проблеми с Е36 М50 B20
1 мисля, че е редно да проверите за газове в охладителната система, като сменяш гарнитура на термостата се почиства до блясък с водна щкурка и се маже термо силикон (аз ползвам на Reinz черен на цват) .
Стига да сте сигурни, че колата е обезвъздушена като хората!
2-3. Отиваш на качествена диагностика, ако си от софия мога да препоръчам колегата Zvetiko
Иначе боба казва:TPS,Дебитомер,Температурен датчик,стъпков мотор,Camshaft датчик???
Стига да сте сигурни, че колата е обезвъздушена като хората!

2-3. Отиваш на качествена диагностика, ако си от софия мога да препоръчам колегата Zvetiko
Иначе боба казва:TPS,Дебитомер,Температурен датчик,стъпков мотор,Camshaft датчик???


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблеми с Е36 М50 B20
Брат ти да изключи газта преди да се включи иначе да ходи на газаджия.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- NitrousOxide
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: стола да дрифти
- Мечтае да кара: E36 3.2
Re: Проблеми с Е36 М50 B20
Здравейте колеги, въпросната Е36-ца е моя. Та случая днес беше, имах разходка с колата от Обеля до Студентски град по околовръстното и реших да опитам с по-малко вода в радиатора, но достатъчно. Сипах до нивото на най-ниската част на тези пластмасовите ребра, които са на гъсто на разширителното казанче, запалих и почна да си капе от тук на студен двигател... Също така имам чувството, че колата работи много богато, защото днес за втори път ми гръмна при запалване на бензин и си мерише на неизгорял бензин от ауспуха. На място като й подадох рязко газ под капака, вдига обороти и като пада към празен ход за момент иска да гасне. Възможно e да е от скапана настройка на газта, ясно ми е, че трябва да тествам по обстойно.
Колеги, колата ги прави тези простотии и на двете горива, без значение на какво се кара.
От както съм я закупил по нея са сменяни: нов радиатор, г-ра на капак клапани, г-ра на термостат, г-ра на всмукателен колектор и г-ра на датчика който се пада горе вляво от масления филтър на главата заедно с някакви о-пръстенчета вътре. За обезвъздушаването, вчера пълня до чертата, карам да отвори термостата с парно на макс и отвивам пробката до капачката, нямаше ни въздух ни балончета да излизат, но продължава да си тече...
Дебитомер днес откачих уж да направя 2-300 метра кръгче да видя без него как се държи, как я запалих с откачен, започна злобно да мени оборотите на място и веднага ми стана ясно, че без него няма как да е по-добре.
Софийски съм, давайте идей, предложения, екзорсизми, заклинания и някой човек, който си знае BMW-тата да отида при него евентуално да я преслуша.
Колеги, колата ги прави тези простотии и на двете горива, без значение на какво се кара.
От както съм я закупил по нея са сменяни: нов радиатор, г-ра на капак клапани, г-ра на термостат, г-ра на всмукателен колектор и г-ра на датчика който се пада горе вляво от масления филтър на главата заедно с някакви о-пръстенчета вътре. За обезвъздушаването, вчера пълня до чертата, карам да отвори термостата с парно на макс и отвивам пробката до капачката, нямаше ни въздух ни балончета да излизат, но продължава да си тече...
Дебитомер днес откачих уж да направя 2-300 метра кръгче да видя без него как се държи, как я запалих с откачен, започна злобно да мени оборотите на място и веднага ми стана ясно, че без него няма как да е по-добре.
Софийски съм, давайте идей, предложения, екзорсизми, заклинания и някой човек, който си знае BMW-тата да отида при него евентуално да я преслуша.

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблеми с Е36 М50 B20
До колкото знам, резервоара на радиатора се сваля и долу където си показал че тече има гарнитура. Нали знаеш, че системата трябва да е затворена, така че острани теча я с ремонт на тоя радиатор я с друг и след това виж кво става.
Не разбирам от газови, но според мен е най-добре да се спреш на бензин, да оправиш проблема на бензин и след това да си ръчкаш газовата. Ако я качиш на диагностика и живи данни, може да се види дебитомера кво показва, както и ламбда сондата. Успех.
Не разбирам от газови, но според мен е най-добре да се спреш на бензин, да оправиш проблема на бензин и след това да си ръчкаш газовата. Ако я качиш на диагностика и живи данни, може да се види дебитомера кво показва, както и ламбда сондата. Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблеми с Е36 М50 B20
Относно богатата смес, тресенето И на бензин, освен обичайните заподозрени "сензори", бобът също предполага паразитен въздух в всмукателя
...
Проверка за утечки на всички рискови маркучляци - картерна вентилация - 2-та маркуча, гофре на всмукателя, маркуч и гофре на стъпковия, маркуч на бензиновите пари, вакуум на бенз.регулатор, гарнитури на колектора, дросела, вакуум на газовото...и т.н.
М50 да не смуче отнякъде - егати късмета

Проверка за утечки на всички рискови маркучляци - картерна вентилация - 2-та маркуча, гофре на всмукателя, маркуч и гофре на стъпковия, маркуч на бензиновите пари, вакуум на бенз.регулатор, гарнитури на колектора, дросела, вакуум на газовото...и т.н.
М50 да не смуче отнякъде - егати късмета

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани