Внезапен проблем 316I

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 25.08.2015
Пол: Мъж

Внезапен проблем 316I

Мнение от bmw_fen1 » 30 Сеп 2015, 2:37

Здравейте на всички!
Имам проблем и се надявам някой от вас да успее да ми помогне. Колата ми е БМВ е36 316i. Върви си безупречно и няма никакъв проблем.. освен когато е мокро времето. Когато завали и пътувам за някъде, явно нещо се мокри или не знам какво но започва да прекъсва и да губи ток. Когато работи в спряло положение не държи едни обороти, а се форсира сама или загасва и светва акумулаторчето на таблото. Така я карам вече 2 месеца защото като я закарам на майстор ми казва, че не открива нищо.... Така до вчера, когато времето пак беше дъждовно и минах през една локва с 20км изведнъж загасна и оттогава не иска да запали. Стартера върти без никакъв проблем но не иска да запали.. Акумулаторчето на таблото свети постоянно. Ще се радвам ако някой знае от какво може да ги прави тия неща.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Внезапен проблем 316I

Мнение от Haddess » 30 Сеп 2015, 9:46

Провери бубината и кабелите на свещите ако си с м43.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Внезапен проблем 316I

Мнение от M10 » 30 Сеп 2015, 12:54

Провери кабелите на датчик колянов вал долу до датчика.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 13.06.2015
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 316i
Детайли за колата: Трансплнтиран M52B20.

Re: Внезапен проблем 316I

Мнение от AlexandarAtanasov » 24 Окт 2015, 11:48

Здравей, колега!
И аз съм с е36 316и и имам подобен проблем. При мен не държи постоянни обороти. Постоянно си играе с тях и чат пат гасне на място. При мен обаче не се получава само при дъждовно време ами то си е постоянно. Майстори ми казват, че при този модел е често срещано това и че проблема идва от една машинка която контролира количеството въздух и по този начин контролира и оборотите. Проблема ми е че не знам как се казва тази малка машинка и не мога да я намеря никъде за да я сменя. Бих се радвал някой по компетентен и опитен да даде съвет.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 23.02.2012
Пол: Мъж
Кара: E36 316i compact

Re: Внезапен проблем 316I

Мнение от Infinite » 24 Окт 2015, 14:33

@ Аlexandar - Машинката която търсите се нарича стъпков мотор. Всички "майстори" все натам сочат щото е най-лесно. Но уви проблема рядко е това. Странно държане на автомобила когато е влажно/мокро навън може да се дължи на много неща. Аз лично съм брал ядове със спукана бобина. Пукнатината е много фина, не се вижда просто така, но влага успява да влезе там и прави мизерии, докато не успее да поизсъхне. Както спомена колегата по рано - кабели за свещите също могат да дадат подобен проблем. Друго е ламбда сондата, в частност нейната букса, понякога там влиза вода и окъсява системата и почва да прави мизерии като неравномерен празен ход, висок разход, муден вървеж, но когато изсъхне навън и влагата се изпари от буксата колата пак почва да работи нормално. Тъй че разни "майстори" твърдящи, че е често срещан проблем произхождащ от стъпковия мотор явно са яли нещо развалено.
Без Провокация Няма Прогрес !

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 13.06.2015
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 316i
Детайли за колата: Трансплнтиран M52B20.

Re: Внезапен проблем 316I

Мнение от AlexandarAtanasov » 24 Окт 2015, 16:50

@Infinite Благодаря ти много за информацията.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 6.04.2015
Пол: Мъж

Re: Внезапен проблем 316I

Мнение от daki4a93 » 11 Дек 2015, 17:43

Здравейте, и аз имам е36 316 М43 мотор. При мокро време като мина през по-голяма локва и получавам подбни проблеми, осветлението на таблото намалява, светва лампата с акумулаторчето и губя мощност. Но при мен проблема е пистовия ремък, мокри се и се приплъзва по ремъчната шайба на генератора, а и не само, при това той (генератора) не може да генерира необходимото напрежение. Обаче след 20-30 секунди като се отече водата и ремъка зацепи, нямам проблеми до следващата по-голяма локва. Не знам дали това е проблема при теб, но не е зле да го имаш в предвид.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook