M50B20 не пали гърми в колекторите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2

M50B20 не пали гърми в колекторите

Мнение от Mpower94 » 22 Ное 2015, 13:12

Здравейте, Проблема дойде изведнъж, колата не се кара от почти година.Припалва се от време на време и се раздвижва 4 5 км, и пак на място. До онзи ден запали си нормално врътнахме едно кръгче загасихме я и вчера , ха да запалим, но отказ. Това е първият път за 5 години в които колата отказва да запали, до сега си палеше от един зъб.Започна както си върти да затяга всеедно мотора блокира или няма акумулатор след 2 3 минути се оправя и пак си върти енергично. Лампите на таблото ту светят ярко ту едвам се виждат.Оставихме я така, днес я мъчиме пак, вече лампите на таблото са окей, колата върти и изведнъж гръмна много яко в колектора и от всякъде синкав пушек. Проверихме помпата, свещите, бубините лулите, кабелите всичко и е добре, намерихме къде е датчика на коляновия вал отвихме болта ама неще да излезне :kuku: как се вади той? Дори я дърпахме със около 60км/ч и на 5-та скорост не иска да запали.След като се върнахме запали на стартер и работеше само на високи обороти и то с прекъсване после изгасна и край. Утре пак ще го помъчиме и в други ден имаме час да влиза в сервиз. Някакви предположения?
п.п забравих да напиша , че колата от първите 92 година седан.
Последна промяна Mpower94 на 22 Ное 2015, 16:37, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2013
Местоположение: гр.София, зона Б-5
Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;

Re: M50B20 не пали гърми в колекторите

Мнение от nqmam_bmw » 22 Ное 2015, 14:01

Това със светенето на лампите на таблото ту ярко ту бледо ми се е случвало при заминаващ (заминал) акумулатор. Тук обаче явно е друг проблемът :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: M50B20 не пали гърми в колекторите

Мнение от zvetiko » 22 Ное 2015, 15:55

Проверихме помпата, свещите, бубините лулите, кабелите всичко и е добре, намерихме къде е датчика на коляновия вал отвихме болта ама неще да излезне :kuku: как се вади той?


Колега, това не са домати за да се оценяват по това как изглеждат външно. Всичкото това, което описваш трябва да се управлява и работи по определен начин, помпата да прави съответното налягане, датчиците да формират необходимите сигнали- това се гледа със съответната апаратура или може да започнеш по методиката смяна на всичко, което ти се каже да смениш. Не е ясно и дали вече не си успял да унищожиш датчика на коляновият вал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2

Re: M50B20 не пали гърми в колекторите

Мнение от Mpower94 » 22 Ное 2015, 16:31

Всичко което съм изброил е сменено със работещо от работеща кола, Датчика не излезна и не съм му направил нищо, нямаше време да гледам къде отива буксата за да я дръпна да видя дали ще запали без него. Акумулатора е нов сменен е гаранционно на 3 4 месеца.Местихме го на друга кола върти си нормално, най странно ми е защо затягаше така имаше моменти в които дори не може да превърти вала на стартер.Подозирам гризачи или някво животно някъде да е изгризало нещо по електрониката. В други ден отива в сервиз просто исках да се изгради някаква теория.Защото наистина нямам идея от какво може да е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2

Re: M50B20 не пали гърми в колекторите

Мнение от Mpower94 » 25 Ное 2015, 9:01

Целия проблем идваше от алармата :driving:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook