M50B20 не пали гърми в колекторите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
M50B20 не пали гърми в колекторите
Здравейте, Проблема дойде изведнъж, колата не се кара от почти година.Припалва се от време на време и се раздвижва 4 5 км, и пак на място. До онзи ден запали си нормално врътнахме едно кръгче загасихме я и вчера , ха да запалим, но отказ. Това е първият път за 5 години в които колата отказва да запали, до сега си палеше от един зъб.Започна както си върти да затяга всеедно мотора блокира или няма акумулатор след 2 3 минути се оправя и пак си върти енергично. Лампите на таблото ту светят ярко ту едвам се виждат.Оставихме я така, днес я мъчиме пак, вече лампите на таблото са окей, колата върти и изведнъж гръмна много яко в колектора и от всякъде синкав пушек. Проверихме помпата, свещите, бубините лулите, кабелите всичко и е добре, намерихме къде е датчика на коляновия вал отвихме болта ама неще да излезне
как се вади той? Дори я дърпахме със около 60км/ч и на 5-та скорост не иска да запали.След като се върнахме запали на стартер и работеше само на високи обороти и то с прекъсване после изгасна и край. Утре пак ще го помъчиме и в други ден имаме час да влиза в сервиз. Някакви предположения?
п.п забравих да напиша , че колата от първите 92 година седан.

п.п забравих да напиша , че колата от първите 92 година седан.
Последна промяна Mpower94 на 22 Ное 2015, 16:37, променена общо 1 път
- nqmam_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
Re: M50B20 не пали гърми в колекторите
Това със светенето на лампите на таблото ту ярко ту бледо ми се е случвало при заминаващ (заминал) акумулатор. Тук обаче явно е друг проблемът 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50B20 не пали гърми в колекторите
Проверихме помпата, свещите, бубините лулите, кабелите всичко и е добре, намерихме къде е датчика на коляновия вал отвихме болта ама неще да излезнекак се вади той?
Колега, това не са домати за да се оценяват по това как изглеждат външно. Всичкото това, което описваш трябва да се управлява и работи по определен начин, помпата да прави съответното налягане, датчиците да формират необходимите сигнали- това се гледа със съответната апаратура или може да започнеш по методиката смяна на всичко, което ти се каже да смениш. Не е ясно и дали вече не си успял да унищожиш датчика на коляновият вал.
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: M50B20 не пали гърми в колекторите
Всичко което съм изброил е сменено със работещо от работеща кола, Датчика не излезна и не съм му направил нищо, нямаше време да гледам къде отива буксата за да я дръпна да видя дали ще запали без него. Акумулатора е нов сменен е гаранционно на 3 4 месеца.Местихме го на друга кола върти си нормално, най странно ми е защо затягаше така имаше моменти в които дори не може да превърти вала на стартер.Подозирам гризачи или някво животно някъде да е изгризало нещо по електрониката. В други ден отива в сервиз просто исках да се изгради някаква теория.Защото наистина нямам идея от какво може да е.
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: M50B20 не пали гърми в колекторите
Целия проблем идваше от алармата 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани