Проблем с м52 б28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 24.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 36-ци на кубици
Мечтае да кара: Шофьорски курсове
Детайли за колата: Move Over

Проблем с м52 б28

Мнение от zoltan88 » 19 Юли 2015, 22:50

Здравейте колеги !
От скоро ми се появи 1 странен поблем..
Паля колата студена , първите 15 секунди някъде няма проблем след това почва да тракалясва нещо като на повдигач и дюзите се чуват цъкат по яко.
Колата си загрява до работната температура гася я след което я паля и това тракане изчезва.
И до като трака колата не върви както си върви и гори повече.
Диагностиката показва датчик разпределителен вал до като трака след като спре тракането зачиствам грешката и повече не се появява.
Някакви идеи какво може да е ?
Благодаря предварително за отделеното време :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с м52 б28

Мнение от zvetiko » 20 Юли 2015, 11:19

Колега, започни от датчика на разпределителният вал- въз основа на неговите показания, DME определя момента на впръскване на горивото.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с м52 б28

Мнение от Lenco » 20 Юли 2015, 13:28

Махни гумения маншон на датчика и си изолирай кабелите, най-често се оголват и опират един в друг, а както описваш явно при теб е на моменти.
Когато не работи коректно датчика на коляновия вал, както беше споменато ДМЕ започва да впръсква едновременно и се чуват инжекторите.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 24.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 36-ци на кубици
Мечтае да кара: Шофьорски курсове
Детайли за колата: Move Over

Re: Проблем с м52 б28

Мнение от zoltan88 » 20 Юли 2015, 23:00

2-та ми датчика са чистно нови на около 6 месеца коляновия е сименс разпределителния е ера.
Каква би била логиката като го прави само на студен мотор.
Шума изчезва след като мотора си е загрял доста и загася и запаля.
Идеята ми е защо ако е от датчик ще го прави на определени градуси и т.н
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с м52 б28

Мнение от Lenco » 21 Юли 2015, 10:03

Аз един нов на разпределителния вал не успях да го подкарам, ма нали гледаме по-евтинко, та после си взех ВДО-Сименс. Като го дава диагностиката за проблемен, и като се чуват ижекторите заедно, аз друг вариант не виждам.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Проблем с м52 б28

Мнение от Powerslide » 21 Юли 2015, 10:28

Колеги и аз да попитам нещо с тракане :lol:

Колата е 328 автомат 97 година
При студено палене няма грижи ,работи перфектно.
След като я карам няколко километра , гася я , после я паля да речем след 2 часа престой , и в първата минута след паленето мотора трака.
Повдигачите ги чувам как си щукат.

Да кажа , че колата е от германия внесена скоро и съм я карал около 1000 км , още не съм и сменил маслото , понеже е сменено точно преди да я купя и незнам с какъв вискозитет е. :confused:
Като извадя щеката ми се струва ,че е гъсто маслото.
Забелязвам и понякога при палене , лампата за маслото изгасва примерно 3 секунди след паленето.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 24.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 36-ци на кубици
Мечтае да кара: Шофьорски курсове
Детайли за колата: Move Over

Re: Проблем с м52 б28

Мнение от zoltan88 » 22 Юли 2015, 20:30

Powerslide смени си маслото с масления филтър на 1-во четене след това го умувай..
И като го точиш гледай внимателно какво ще изтече през пробката...
Относно моя проблем днес пробвах с друг датчик същия ефект...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Проблем с м52 б28

Мнение от host » 23 Юли 2015, 1:56

Няма да пречи и на тва масло да му капнеш 1/2л нафта, палиш, 5мин на празен ход и точиш... Че не се знае колко често е сменяно. Наливаш 5в40 и трябва да няма ядове след тва. Инак почват драмите.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 24.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 36-ци на кубици
Мечтае да кара: Шофьорски курсове
Детайли за колата: Move Over

Re: Проблем с м52 б28

Мнение от zoltan88 » 11 Ное 2015, 21:42

Колеги реших си проблема :)
Извинявам се за късния отговор.
След като смених 2-та датчика с VDO едновременно проблема изчезна :)
Макар че пак странно се получи защото старитеми (Пак нови датчици) ги
качихме на друга м52-ка и там няма никви проблеми..
Благодаря ви на всички за помоща :)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook