Проблем с м52 б28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Проблем с м52 б28
Здравейте колеги !
От скоро ми се появи 1 странен поблем..
Паля колата студена , първите 15 секунди някъде няма проблем след това почва да тракалясва нещо като на повдигач и дюзите се чуват цъкат по яко.
Колата си загрява до работната температура гася я след което я паля и това тракане изчезва.
И до като трака колата не върви както си върви и гори повече.
Диагностиката показва датчик разпределителен вал до като трака след като спре тракането зачиствам грешката и повече не се появява.
Някакви идеи какво може да е ?
Благодаря предварително за отделеното време
От скоро ми се появи 1 странен поблем..
Паля колата студена , първите 15 секунди някъде няма проблем след това почва да тракалясва нещо като на повдигач и дюзите се чуват цъкат по яко.
Колата си загрява до работната температура гася я след което я паля и това тракане изчезва.
И до като трака колата не върви както си върви и гори повече.
Диагностиката показва датчик разпределителен вал до като трака след като спре тракането зачиствам грешката и повече не се появява.
Някакви идеи какво може да е ?
Благодаря предварително за отделеното време

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с м52 б28
Колега, започни от датчика на разпределителният вал- въз основа на неговите показания, DME определя момента на впръскване на горивото.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с м52 б28
Махни гумения маншон на датчика и си изолирай кабелите, най-често се оголват и опират един в друг, а както описваш явно при теб е на моменти.
Когато не работи коректно датчика на коляновия вал, както беше споменато ДМЕ започва да впръсква едновременно и се чуват инжекторите.
Когато не работи коректно датчика на коляновия вал, както беше споменато ДМЕ започва да впръсква едновременно и се чуват инжекторите.
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем с м52 б28
2-та ми датчика са чистно нови на около 6 месеца коляновия е сименс разпределителния е ера.
Каква би била логиката като го прави само на студен мотор.
Шума изчезва след като мотора си е загрял доста и загася и запаля.
Идеята ми е защо ако е от датчик ще го прави на определени градуси и т.н
Каква би била логиката като го прави само на студен мотор.
Шума изчезва след като мотора си е загрял доста и загася и запаля.
Идеята ми е защо ако е от датчик ще го прави на определени градуси и т.н
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с м52 б28
Аз един нов на разпределителния вал не успях да го подкарам, ма нали гледаме по-евтинко, та после си взех ВДО-Сименс. Като го дава диагностиката за проблемен, и като се чуват ижекторите заедно, аз друг вариант не виждам.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Проблем с м52 б28
Колеги и аз да попитам нещо с тракане
Колата е 328 автомат 97 година
При студено палене няма грижи ,работи перфектно.
След като я карам няколко километра , гася я , после я паля да речем след 2 часа престой , и в първата минута след паленето мотора трака.
Повдигачите ги чувам как си щукат.
Да кажа , че колата е от германия внесена скоро и съм я карал около 1000 км , още не съм и сменил маслото , понеже е сменено точно преди да я купя и незнам с какъв вискозитет е.
Като извадя щеката ми се струва ,че е гъсто маслото.
Забелязвам и понякога при палене , лампата за маслото изгасва примерно 3 секунди след паленето.

Колата е 328 автомат 97 година
При студено палене няма грижи ,работи перфектно.
След като я карам няколко километра , гася я , после я паля да речем след 2 часа престой , и в първата минута след паленето мотора трака.
Повдигачите ги чувам как си щукат.
Да кажа , че колата е от германия внесена скоро и съм я карал около 1000 км , още не съм и сменил маслото , понеже е сменено точно преди да я купя и незнам с какъв вискозитет е.

Като извадя щеката ми се струва ,че е гъсто маслото.
Забелязвам и понякога при палене , лампата за маслото изгасва примерно 3 секунди след паленето.

- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем с м52 б28
Powerslide смени си маслото с масления филтър на 1-во четене след това го умувай..
И като го точиш гледай внимателно какво ще изтече през пробката...
Относно моя проблем днес пробвах с друг датчик същия ефект...
И като го точиш гледай внимателно какво ще изтече през пробката...
Относно моя проблем днес пробвах с друг датчик същия ефект...
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Проблем с м52 б28
Няма да пречи и на тва масло да му капнеш 1/2л нафта, палиш, 5мин на празен ход и точиш... Че не се знае колко често е сменяно. Наливаш 5в40 и трябва да няма ядове след тва. Инак почват драмите.
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем с м52 б28
Колеги реших си проблема 
Извинявам се за късния отговор.
След като смених 2-та датчика с VDO едновременно проблема изчезна
Макар че пак странно се получи защото старитеми (Пак нови датчици) ги
качихме на друга м52-ка и там няма никви проблеми..
Благодаря ви на всички за помоща

Извинявам се за късния отговор.
След като смених 2-та датчика с VDO едновременно проблема изчезна

Макар че пак странно се получи защото старитеми (Пак нови датчици) ги
качихме на друга м52-ка и там няма никви проблеми..
Благодаря ви на всички за помоща

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани