Пружини Айбах про кит с какъв амортисьор?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Пружини Айбах про кит с какъв амортисьор?
Момчета, нали знаете кой е най-добрият сетъп? "Най-дебелите" амортисьори с не чак толкова твърди пружини (точно като Pro Kit или Sportline) и възможно най-дебелите стабилизиращи щанги (ако са с реглажи - още по-добре - на най-вътрешните дупки ако е възможно). 


- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Пружини Айбах про кит с какъв амортисьор?
err0r написа:Момчета, нали знаете кой е най-добрият сетъп? "Най-дебелите" амортисьори с не чак толкова твърди пружини (точно като Pro Kit или Sportline) и възможно най-дебелите стабилизиращи щанги (ако са с реглажи - още по-добре - на най-вътрешните дупки ако е възможно).
Колега от къде може да се закупят и на каква цена евентуално?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Пружини Айбах про кит с какъв амортисьор?
От много места ама тия щанги са обикновено с цената на половин кола.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Пружини Айбах про кит с какъв амортисьор?
При мен тези на Айбах 28 мм предна и 21 мм задна, регулируеми на две степени + полиуретанови тампони и планките им идват срещу 624 лв... Не е зле между другото. Особено като се има предвид, че са чисто нови железа и не са усуквани 20 години. 
Някои от гореспоменатите комплекти пружини + нови стокови М-тех или пърформънс амортисьори, едни тампони за предните амортисьори от хубавите, едни тампони за носачите от хубавите, малко настройки на реглажния стенд и няма да си познаете е36-цата!

Някои от гореспоменатите комплекти пружини + нови стокови М-тех или пърформънс амортисьори, едни тампони за предните амортисьори от хубавите, едни тампони за носачите от хубавите, малко настройки на реглажния стенд и няма да си познаете е36-цата!


- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Пружини Айбах про кит с какъв амортисьор?
bum_bum написа:От много места ама тия щанги са обикновено с цената на половин кола.
Май ще си купя едни аморти билщайн б4 и тампони с тях и това ще е,не карам на писта а и двигателя ми е слаб дано да има ефект само аморти.
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Пружини Айбах про кит с какъв амортисьор?
err0r написа:М-тех някой бих сложил.
+1 вчера сложих аибах на мтех амортиори стана добре

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- gadn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: Е36
Re: Пружини Айбах про кит с какъв амортисьор?
а я кажете про кита като сваля 30/30 реално отзад 3см ли сваля защото на моята кола като го мера отпред има 6-7см разстояние от гумата до ръба на калника, но отзад е към 3-4см и ми се струва, че гумата ще опира или ще е на милиметри от калника. гумите са 225/50/16 със стандартни джанти.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Пружини Айбах про кит с какъв амортисьор?
Ако всичко ти е стандартно, няма да има контакт между гумата и калника. А и задното окачване работи така, че при свиване колелото се накланя на отрицателен кембър (т.е. горният край влиза навътре).

- gadn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: Е36
Re: Пружини Айбах про кит с какъв амортисьор?
Само да уточним, че айбах про кит за е36 сваля 30/15 по спецификация. преди няколко седмици ги монтирах и мога да кажа , че е перфектно за всекидневна кола , няма проблеми с легнали полицаи и други подобни. не усещам да друса повече, даже някак си неравностите се усещат по-малко дразнещи заради по-стегнатата возия. в завойте е много по-стабилна, но естествено не трябва да се очакват чудеса като за писта.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани