Форсира се сама (ВИДЕО)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
Ще внеса още няколко пояснения с надеждата на някой да му хрумне какво още да тествам.
Оказа се, че след като съм тествал при махната ламбда сонда и после не съм я закачил добре. Това причиняваше постоянното давене по кръстовищата. След като я закачих, давенията на празен ход по кръстовищата изчезнаха.
Последните дни карам с изключен от захранване стъпков мотор. Какво става - колата вече не се форсира така както показвам на видеото, но често качва оборотите при празен ход до около 1000. 1100 или 900. При добре загрял мотор това са си високи обороти. Карам си примерно при ниска скорост и съответно обороти и усещам как колата има тяга несъответстваща на натискането на педала на газта. Така поне сравнително стабилно карам и няма гаснене по кръстовища и после давене. Почти се зарадвах, че стабилизирах положението.
Но започна да се случва и следното - ако при спиране оборотите са в диапазона 900-1200 и загася мотора, след това колата се дави при палене и само с махане на бущон помпа успявам да издухам бензина. НО! Ако при поредното палене в този момент, колата е решила пак да ми вдига оборотите и отново се дави. Пак бушон, пак палене и така докато запаля.
Тоест, очевидно е, че макар и с малко, но компа решава да подава повечко бензин. Мислех, че е оня клапан от бензиновата рейка и в момент, когато мотора стои форсиран, аз стискам маркучитата с пръсти, за да ги запуша, но оборотите не се променят.
Остана температурен датчик, но не го го сменяха преди 2 години някъде заради друг проблем и леко се съмнявам да е той. Други идеи? Кой подяволите кара шибаната кочина да си повишава оборотите и да и гасне мотора, мама му стара?
SOS!
Оказа се, че след като съм тествал при махната ламбда сонда и после не съм я закачил добре. Това причиняваше постоянното давене по кръстовищата. След като я закачих, давенията на празен ход по кръстовищата изчезнаха.
Последните дни карам с изключен от захранване стъпков мотор. Какво става - колата вече не се форсира така както показвам на видеото, но често качва оборотите при празен ход до около 1000. 1100 или 900. При добре загрял мотор това са си високи обороти. Карам си примерно при ниска скорост и съответно обороти и усещам как колата има тяга несъответстваща на натискането на педала на газта. Така поне сравнително стабилно карам и няма гаснене по кръстовища и после давене. Почти се зарадвах, че стабилизирах положението.
Но започна да се случва и следното - ако при спиране оборотите са в диапазона 900-1200 и загася мотора, след това колата се дави при палене и само с махане на бущон помпа успявам да издухам бензина. НО! Ако при поредното палене в този момент, колата е решила пак да ми вдига оборотите и отново се дави. Пак бушон, пак палене и така докато запаля.
Тоест, очевидно е, че макар и с малко, но компа решава да подава повечко бензин. Мислех, че е оня клапан от бензиновата рейка и в момент, когато мотора стои форсиран, аз стискам маркучитата с пръсти, за да ги запуша, но оборотите не се променят.
Остана температурен датчик, но не го го сменяха преди 2 години някъде заради друг проблем и леко се съмнявам да е той. Други идеи? Кой подяволите кара шибаната кочина да си повишава оборотите и да и гасне мотора, мама му стара?
SOS!
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
Това подскачане на оборотите ми се е случвало като забравя да закача кабела на TPS-a. Високи обороти (1000-1200) ми държеше като ми се беше прокъсал маркуча на картерните газове. Също така от време на време изплюва един от маркучите на стъпковия мотор и тогава оборотите подскачат от 1300 до 2000 докато не го мушна обратно. Така че може за всеки случай да огледаш тия неща плюс да си почистиш дроселовата клапа, че може да не затваря добре.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
-Юли- написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=296927 дано и при теб да е това !!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря колега, имам съмнение за датчик температура, но преди 2 години е сменен, което не пречи пак да е заминал. Ще го сменя за всеки случай. Един ден, както беше вдигнала стабилно оборотите отворих капака и изключих датчика така, както работеше мотора. Нищо не се промени. Според теб възможно ли е да е от него в такъв случай?
- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
не мога да съм сигура на 100%
при мен беше това !!пробвай с оригинален 2ра ръка от работеща !!последно моя го взимах 15тина лева ,и не вярвах как датчика влияе на дросела ,но факт.......
Sent from my iPhone using Tapatalk
при мен беше това !!пробвай с оригинален 2ра ръка от работеща !!последно моя го взимах 15тина лева ,и не вярвах как датчика влияе на дросела ,но факт.......
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
На мен ми се е случвало точно същото от стъпковия мотор, така че вземи друг за проба или поне почистия твоя, а недей да караш с изключен! 

Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
-Юли- написа:не мога да съм сигура на 100%
при мен беше това !!пробвай с оригинален 2ра ръка от работеща !!последно моя го взимах 15тина лева ,и не вярвах как датчика влияе на дросела ,но факт.......
Sent from my iPhone using Tapatalk
Какво точно се случваше при теб и температурният датчик беше ли хванат на диагностика?
Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
Emilow написа:На мен ми се е случвало точно същото от стъпковия мотор, така че вземи друг за проба или поне почистия твоя, а недей да караш с изключен!
При теб какви бяха признаците? Пак ли така форсираше?
- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
от начало нищо не изкарваше на диагностика!!!после когато започна да го прави много често ,започна да го изписва !!IFace написа:-Юли- написа:не мога да съм сигура на 100%
при мен беше това !!пробвай с оригинален 2ра ръка от работеща !!последно моя го взимах 15тина лева ,и не вярвах как датчика влияе на дросела ,но факт.......
Sent from my iPhone using Tapatalk
Какво точно се случваше при теб и температурният датчик беше ли хванат на диагностика?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
-Юли- написа:от начало нищо не изкарваше на диагностика!!!после когато започна да го прави много често ,започна да го изписва !!IFace написа:-Юли- написа:не мога да съм сигура на 100%
при мен беше това !!пробвай с оригинален 2ра ръка от работеща !!последно моя го взимах 15тина лева ,и не вярвах как датчика влияе на дросела ,но факт.......
Sent from my iPhone using Tapatalk
Какво точно се случваше при теб и температурният датчик беше ли хванат на диагностика?
Sent from my iPhone using Tapatalk
А имаше ли форсиране по начина показан на видеото или давене на колата?
- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: Форсира се сама (ВИДЕО)
абсолютно същото форсиране имах и аз колега !!!при мен се оправяше само с гасене на двигателя ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
Re: Форсира се сама (ВИДЕО) - РЕШЕНО
И така, оказа се температурен датчик. Бях го оставил за накрая, защото беше сменян преди 2 години. Дори в момент, когато колата стоеше форсирана, съм го разкачал директно на форсиран мотор, но тогава нямаше промяна и аз реших, че не в него е причината. Уви, в него е била.
Благодаря на колегите, които се отзоваха в темата и помогнаха.
За тези, дето тепърва ще се блъскат с подобни проблеми - разкачайте каквото можете и карайте така. Да, колата започва да се държи нестабилно по един или друг начин, но поне може да отсеете един или друг проблем. Аз финално карах без стъпков мотор и изключен темепратурен датчик. Колата гаснеше студена на свободна понякога, заради стъпковото, но поне я вкарах в режим, в който не се форсираше и не се давеше в бензин. Държеше и малко по-високи обороти на свободна. След като върнах старият си датчик (новия ми го сложиха наизуст) колата заспа. Върнах си и стъпковото и вече седмици карам стабилно.
Благодаря на колегите, които се отзоваха в темата и помогнаха.
За тези, дето тепърва ще се блъскат с подобни проблеми - разкачайте каквото можете и карайте така. Да, колата започва да се държи нестабилно по един или друг начин, но поне може да отсеете един или друг проблем. Аз финално карах без стъпков мотор и изключен темепратурен датчик. Колата гаснеше студена на свободна понякога, заради стъпковото, но поне я вкарах в режим, в който не се форсираше и не се давеше в бензин. Държеше и малко по-високи обороти на свободна. След като върнах старият си датчик (новия ми го сложиха наизуст) колата заспа. Върнах си и стъпковото и вече седмици карам стабилно.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани