Проблем със сваляне на обороти на М43 б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Проблем със сваляне на обороти на М43 б18
Колеги,изчетох темите за оборотите,но не намерих нищо сходно с моя проблем. Забелязах,че нещата се въртят около клапана за картерните газове и ламбда сондата.
При мен симтомите са ,че през първите 15-20 мин след като тръгна сутрин за работа (пътувам около 50 мин) ,когато изключа от скорост оборотите падат,но до към 1100.(не всеки път) Когато обаче реши да го прави този проблем го прави на почти всяко спиране на светофар ( тст двигателя трябва да е работил повече от 20-30 сек над някъкви обороти).Когато е заковала 1100 оборота като подам газ леко притриса.След като покарам 15-20 мин всичко се оправя.Може би нещо се загрява и проблема изчезва...? Това се проявява на газ (колата е с газов инжекцион),а на бензин не го прави,но не работи развномерно мотора.Грешки не записва. Къде ли се крие ключа от бараката???
При мен симтомите са ,че през първите 15-20 мин след като тръгна сутрин за работа (пътувам около 50 мин) ,когато изключа от скорост оборотите падат,но до към 1100.(не всеки път) Когато обаче реши да го прави този проблем го прави на почти всяко спиране на светофар ( тст двигателя трябва да е работил повече от 20-30 сек над някъкви обороти).Когато е заковала 1100 оборота като подам газ леко притриса.След като покарам 15-20 мин всичко се оправя.Може би нещо се загрява и проблема изчезва...? Това се проявява на газ (колата е с газов инжекцион),а на бензин не го прави,но не работи развномерно мотора.Грешки не записва. Къде ли се крие ключа от бараката???
Последна промяна milkov_jv на 09 Ное 2015, 21:57, променена общо 1 път
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем със сваляне на обороти на М43 б18
Да не е имала обикновено газово преди ГИ-то? На диагностика на ГИ-то ходил ли си?
- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Проблем със сваляне на обороти на М43 б18
Не,колега.Не е имала обикновена газ.Принципно страдах от изпарител,защото не си държеше коректно налягането,но го смених.Сега съм с нови свещи,нови кабели и нов изпарител.Аз мислех,че е заради изпарителя,но след смяната му се оправи само вървенето,а проблема с оборотите остана.Имам софтвер за газовата уредба и кабел.Настроил съм изпарителя,както беше настроен стария. Аз лично се съмнявам в моторчето или смучене на въздух от някъде по и около колектора.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем със сваляне на обороти на М43 б18
Надявам се знаеш, че при студен старт оборотите на ПХ са около 900-1100
Един вид докато шава из синята зона, оборотите постепенно спадат !

Един вид докато шава из синята зона, оборотите постепенно спадат !
Последна промяна ивчо на 07 Ное 2015, 19:19, променена общо 1 път
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Проблем със сваляне на обороти на М43 б18
Колега,какато споменах след 15-20 мин каране спира да го прави.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани