Смяна на ключ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Смяна на ключ
drago_pavlov написа:PROPELLER написа:ХМ странно!
Аз като купих колата,мисля 2006г беше, веднага си направих ключ за резервен, че имах само един и нямах никакви проблеми с ключаря.
Стана си от първия път!
Първата снимка е оригиналния а втората е нарязания нов , с който още не съм си карал колата![]()
А пробвал ли си го? Да не се окаже, че не става![]()
Вероятно съм попаднал на кофти ключар или машината му е кофти, знам ли...
Вчера ми го нарязаха в мола на Цариградско и стана перфектно

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна на ключ
точно на схемата се вижда кабел син/червен/жълт
той е сигнал отключване с дистанционно и отива и до ЕВС дори
аз тази схема търсих, но съм я загубил някъде
той е сигнал отключване с дистанционно и отива и до ЕВС дори
аз тази схема търсих, но съм я загубил някъде
Re: Смяна на ключ
Днес почнах миграцията по преминаване от ключ с фенерче и серпи стар аларма към този трибутонния. Утре ще завърша и ще разцъкам вариант Серпи-то да ми остане само като аларма, без да учавства в заключващия процес.
Забелязах, че пин 1 от зелената букса x13254 е свободен. Също пин 4 и пин 17 от жълтата букса х13253 са свободни, като в моя случай са заети от алармата. Другият проблем при мен, е че ключалката с шперца не учавстват в заключващия процес. Мога да заключвам само от дистанционното на алармата. Централното не работи от ключалката, нито вътре с палеца. Там ще видя зор къде ми е прекъснат кабела и явно за това пин 1 е свободен. Въпреки че алармата е сложена изключително интелигентно и всички прекъснати кабели са с оригинални единични букси на бмв, както и поставени оригинални пинове от кабелите на алармата към комфорта.
Няколко въпроса имам:
Къде се намира разклонението за ЕВСа - клеморед х450? Нещо не видях такъв при другите клемореди до стойката с модулите.
При мен алармата явно не е свързана с блокировката му и при армиран режим пали колата и свири на поразия. Карал съм така, защото бях забравил ключовете с дистанционното в другата кола и се наложи да паля с резервния. Беше весело на всеки 15 минути
Диагностиката нужно ли е да я връзвам - бял виолет и бял жълт за огледалото с приемника?
Какви са 2те батерии за ключа, че и двете ми дистанционни нямат? Ключовете са от Е38, платката е Сименс с 2 легла на батерии.
Също ме интересува как точно става обучаването на ключа? И какъв е случая ако трябва да обуча 2 броя? На куп за секунди или може на по-късен етап да обуча вторият ключ?
Забелязах, че пин 1 от зелената букса x13254 е свободен. Също пин 4 и пин 17 от жълтата букса х13253 са свободни, като в моя случай са заети от алармата. Другият проблем при мен, е че ключалката с шперца не учавстват в заключващия процес. Мога да заключвам само от дистанционното на алармата. Централното не работи от ключалката, нито вътре с палеца. Там ще видя зор къде ми е прекъснат кабела и явно за това пин 1 е свободен. Въпреки че алармата е сложена изключително интелигентно и всички прекъснати кабели са с оригинални единични букси на бмв, както и поставени оригинални пинове от кабелите на алармата към комфорта.
Няколко въпроса имам:
Къде се намира разклонението за ЕВСа - клеморед х450? Нещо не видях такъв при другите клемореди до стойката с модулите.
При мен алармата явно не е свързана с блокировката му и при армиран режим пали колата и свири на поразия. Карал съм така, защото бях забравил ключовете с дистанционното в другата кола и се наложи да паля с резервния. Беше весело на всеки 15 минути

Диагностиката нужно ли е да я връзвам - бял виолет и бял жълт за огледалото с приемника?
Какви са 2те батерии за ключа, че и двете ми дистанционни нямат? Ключовете са от Е38, платката е Сименс с 2 легла на батерии.
Също ме интересува как точно става обучаването на ключа? И какъв е случая ако трябва да обуча 2 броя? На куп за секунди или може на по-късен етап да обуча вторият ключ?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Смяна на ключ
Батериите са тип 1220. Ако искаш и двата ключа да работят, обучават се задължително и двата - няма вариант да се синхронизира единия и след време това да се направи с другия! Синхронизира се първият ключ и в рамките на до 30 сек. правиш същото и с втория. Ако не се направи по този начин т. е. времето за синхронизиране на втория ключ превиши 30 сек., колата автоматично отхвърля ключа, който е бил синхронизиран за работа с нея и приема ключът, който е инициализиран последен. Описанието на самата процедура го има на много места, включително и тук във форума, но ето го за пореден път:
http://transpondery.com/remote_programm ... tions.html
http://transpondery.com/remote_programm ... tions.html
Re: Смяна на ключ
То си пише в леглата, ама кой да гледа
Така, интервенцията по ретрофита мина успешно. Махнах Серпи стар алармата, без да се налага да режа или снаждам нищо на ново. След като оправих централното от ключалката - и То и сепаративно алармата работиха без проблем, заключвайки дабъл лок.
Сега - с ключ/ключалка заключва и отключва всичко както си е трябвало. Със задържане на ключа посока заключване ми вдига и четирите ел. стъкла.
Минус е, че със задържане на бутона за заключване - не се вдигат ел. стъклата. Очаквам предложение как да оправя това, защото по схемата всичко съм свързал както е. DWA аларма ли може само това или...?
Втори минус е, че ми липсва светването на мигачите при заключване или отключване. Също очаквам предложения?
Не мога да намеря правилният червено/зелен кабел за бушон 7, който е за централното заключване. Описан е в схемата, че е на клеморед х450. Разглобих пак половината кола, пластмаси, мокет и не го намирам!?

Така, интервенцията по ретрофита мина успешно. Махнах Серпи стар алармата, без да се налага да режа или снаждам нищо на ново. След като оправих централното от ключалката - и То и сепаративно алармата работиха без проблем, заключвайки дабъл лок.
Сега - с ключ/ключалка заключва и отключва всичко както си е трябвало. Със задържане на ключа посока заключване ми вдига и четирите ел. стъкла.
Минус е, че със задържане на бутона за заключване - не се вдигат ел. стъклата. Очаквам предложение как да оправя това, защото по схемата всичко съм свързал както е. DWA аларма ли може само това или...?
Втори минус е, че ми липсва светването на мигачите при заключване или отключване. Също очаквам предложения?
Не мога да намеря правилният червено/зелен кабел за бушон 7, който е за централното заключване. Описан е в схемата, че е на клеморед х450. Разглобих пак половината кола, пластмаси, мокет и не го намирам!?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна на ключ
мисля, че тази функция я няма на модула за вдигане на стъкла от ключа
а и аз искам да направя да мигат мигачите при заключване..
а и аз искам да направя да мигат мигачите при заключване..

36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани