Работи на 3 цил на студено :?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- miroslav_handzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 18.02.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d G20
- Мечтае да кара: Tesla
Работи на 3 цил на студено :?
Здравейте,
М43Б16, чисто нови кабели и свещи. Като я запаля докато загрее върви ужасно на бензин, след като мине на газ е ок. Не светят лампи, кабелите са максимално вкарани.
Преди смяната на свещите и кабелите се държеше по същия начин.
Някакви идеи ?
Поздрави,
М43Б16, чисто нови кабели и свещи. Като я запаля докато загрее върви ужасно на бензин, след като мине на газ е ок. Не светят лампи, кабелите са максимално вкарани.
Преди смяната на свещите и кабелите се държеше по същия начин.
Някакви идеи ?
Поздрави,
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Работи на 3 цил на студено :?
Вади свещите и виж кой цилиндър не е палил. Направи го обаче след като се прояви проблема т.е. палиш и караш малко, слизаш и гледаш. После смени свещта с тази на друг цилиндър и така. Трябва да си проличи къде е проблема - ток ли няма стабилен или бензиновата дюза прави проблеми.
Re: Работи на 3 цил на студено :?
Значи свещи и кабели отпадат щом и преди е правила така.Щом работи стабилно на газ отпадат и проблемите по електрическата система.Нещо се е объркало по бензиновата система.Все пак щом работи някак дори и зле бензиновата помпа отпада от проблема,остават филтър на горивото-запушен и едва пропускащ гориво.Сваля се, оставяш да се оттече бензина надуваш с уста и то става ясно той ли е.Ако не е филтъра остават дюзите и регулатора на налягането на бензина.Докато работи мотора на бензин дърпаш маркучлето на вакуума свързано с регулатора и виж дали не изтича бензин оттам.Ако изтича регулатора е с пробита мембрана и е за смяна.Ако не изтича нищо и на докосване се усеща леко по студен от околният въздух всичко му е наред и остават дюзите.Тук вече говорим за запушена дюза или пред запушване.От газта се образува едно интересно покритие с твърдоста на камък което направо запича дюзите отдолу.Това се чисти с ултра звук в специална ваничка т.е.трябва си сервизна дейност.Сваляш рейката с дюзите и поглеждаш отдолу как са ако са запечени няма начин да не го разбереш.Ако се вижда нещо подобно на стара чешма,сваляш ги и си търсиш майстор със стенд за дюзи.Ако не,четеш тук- viewtopic.php?f=8&t=290748
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Работи на 3 цил на студено :?
Това отпада, онова отпада... Моите уважения, ама накрая да не се окаже, че колегата е разглобил половината двигател, а проблема се е оказал някой незнайно защо неработещ кабел или свещ... Всяко търсене на неизвестен проблем се започва от най-лесните за проверка елементи. Пък то в крайна сметка всеки си има глава на раменете и преценява как да процедира.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Работи на 3 цил на студено :?
Ако си с Г.И. не изключвай като евентуална причина и лоша газова карта.
Карам бавно! Стигам Бързо!
- miroslav_handzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 18.02.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d G20
- Мечтае да кара: Tesla
Re: Работи на 3 цил на студено :?
Благодаря за отговорите !
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани