Работи на 3 цил на студено :?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 18.02.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d G20
Мечтае да кара: Tesla

Работи на 3 цил на студено :?

Мнение от miroslav_handzhiev » 03 Окт 2015, 15:38

Здравейте,
М43Б16, чисто нови кабели и свещи. Като я запаля докато загрее върви ужасно на бензин, след като мине на газ е ок. Не светят лампи, кабелите са максимално вкарани.
Преди смяната на свещите и кабелите се държеше по същия начин.
Някакви идеи ?
Поздрави,

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Работи на 3 цил на студено :?

Мнение от Dirty M5 driveR » 03 Окт 2015, 19:41

Вади свещите и виж кой цилиндър не е палил. Направи го обаче след като се прояви проблема т.е. палиш и караш малко, слизаш и гледаш. После смени свещта с тази на друг цилиндър и така. Трябва да си проличи къде е проблема - ток ли няма стабилен или бензиновата дюза прави проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Работи на 3 цил на студено :?

Мнение от Benord » 04 Окт 2015, 8:23

Значи свещи и кабели отпадат щом и преди е правила така.Щом работи стабилно на газ отпадат и проблемите по електрическата система.Нещо се е объркало по бензиновата система.Все пак щом работи някак дори и зле бензиновата помпа отпада от проблема,остават филтър на горивото-запушен и едва пропускащ гориво.Сваля се, оставяш да се оттече бензина надуваш с уста и то става ясно той ли е.Ако не е филтъра остават дюзите и регулатора на налягането на бензина.Докато работи мотора на бензин дърпаш маркучлето на вакуума свързано с регулатора и виж дали не изтича бензин оттам.Ако изтича регулатора е с пробита мембрана и е за смяна.Ако не изтича нищо и на докосване се усеща леко по студен от околният въздух всичко му е наред и остават дюзите.Тук вече говорим за запушена дюза или пред запушване.От газта се образува едно интересно покритие с твърдоста на камък което направо запича дюзите отдолу.Това се чисти с ултра звук в специална ваничка т.е.трябва си сервизна дейност.Сваляш рейката с дюзите и поглеждаш отдолу как са ако са запечени няма начин да не го разбереш.Ако се вижда нещо подобно на стара чешма,сваляш ги и си търсиш майстор със стенд за дюзи.Ако не,четеш тук- viewtopic.php?f=8&t=290748

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Работи на 3 цил на студено :?

Мнение от Dirty M5 driveR » 04 Окт 2015, 10:30

Това отпада, онова отпада... Моите уважения, ама накрая да не се окаже, че колегата е разглобил половината двигател, а проблема се е оказал някой незнайно защо неработещ кабел или свещ... Всяко търсене на неизвестен проблем се започва от най-лесните за проверка елементи. Пък то в крайна сметка всеки си има глава на раменете и преценява как да процедира.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Работи на 3 цил на студено :?

Мнение от ceco_kd » 04 Окт 2015, 10:35

Ако си с Г.И. не изключвай като евентуална причина и лоша газова карта.
Карам бавно! Стигам Бързо!

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 18.02.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d G20
Мечтае да кара: Tesla

Re: Работи на 3 цил на студено :?

Мнение от miroslav_handzhiev » 05 Окт 2015, 16:35

Благодаря за отговорите !

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook