Как да оправя вентилацията на картерните газове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Как да оправя вентилацията на картерните газове
Може да е тъпо това което питам ама едва ли е по тъпо от мен
Четох но не намерих как да оправя вентилацията навсякаде пише как да я разваля . Става въпрос,че взех кола с мотор м43б16 и гледам че клапана за картерни газове маркуча който отива към капака на клапаните е отрязан и затапен. дългата час е пусната да виси надолу. Явно е изолиран ама кадърно или не не знам. Имала е газово колата можеби обикновено затова да са го направили или просто на някой не му са се давали 75 лв. и.тн Колата има следния проблем когато я запаля първо сваля оборотите до почти да изгасне после след 1-2 заклащания се оправя и заспива. Ясно ми е че има пръст и стъпковия мотор сигурно но и нанего ще му доиде времето. Понякога и изгасва като я запаля,ако не подам леко газ.
Пробвах и свързах изрязания маркуч на клапана както трябва да е ефекта беше че колата като запаля не тръгва да гасне но и не работи добре на тихи обороти една такава като се едно на 3 целиндара. Явно там има някакъв проблем и реших да я възтановя както трябва да си е заводско. Гледам дисата е метална.
Въпроса ми е --> Пласмасова диса става ли (понеже знам откаде да взема такава работеща) изобщо трябва ли? Как да разбера
Ясно ми е че трябва и клапа да купя това не е проблем.
Гледам че има още една запушена дупка отпред на дросела ??
Последователноста как да възтановя всичко какво да проверя? Моля кажете
Така да добавя че това на дросела което ми е запушено е отоплението на колектора,и щом е имало газ значи и затова е махнато. И няма общо със вентилацията. Какво друго е махнато това питам. Процедурата каква е какво да гледам и да възстановявам

Четох но не намерих как да оправя вентилацията навсякаде пише как да я разваля . Става въпрос,че взех кола с мотор м43б16 и гледам че клапана за картерни газове маркуча който отива към капака на клапаните е отрязан и затапен. дългата час е пусната да виси надолу. Явно е изолиран ама кадърно или не не знам. Имала е газово колата можеби обикновено затова да са го направили или просто на някой не му са се давали 75 лв. и.тн Колата има следния проблем когато я запаля първо сваля оборотите до почти да изгасне после след 1-2 заклащания се оправя и заспива. Ясно ми е че има пръст и стъпковия мотор сигурно но и нанего ще му доиде времето. Понякога и изгасва като я запаля,ако не подам леко газ.
Пробвах и свързах изрязания маркуч на клапана както трябва да е ефекта беше че колата като запаля не тръгва да гасне но и не работи добре на тихи обороти една такава като се едно на 3 целиндара. Явно там има някакъв проблем и реших да я възтановя както трябва да си е заводско. Гледам дисата е метална.
Въпроса ми е --> Пласмасова диса става ли (понеже знам откаде да взема такава работеща) изобщо трябва ли? Как да разбера
Ясно ми е че трябва и клапа да купя това не е проблем.
Гледам че има още една запушена дупка отпред на дросела ??
Последователноста как да възтановя всичко какво да проверя? Моля кажете

Така да добавя че това на дросела което ми е запушено е отоплението на колектора,и щом е имало газ значи и затова е махнато. И няма общо със вентилацията. Какво друго е махнато това питам. Процедурата каква е какво да гледам и да възстановявам
- alexignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 15.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120D
Re: Как да оправя вентилацията на картерните газове
Дисата не я сменяй,няма нищо общо! Просто ти трябва маркуч от капака на клапаните до клапанчето, то стои на колекторите на една метална плочка (предполагам го имаш щом си го пробвал) а това до дросела е маркуч който отива към бензиновите пари
- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: Как да оправя вентилацията на картерните газове
Благодаря стана ми ясно! Днес купих клапан за газовете Топран ли е кво е за 45 лв. Сложих го въпреки,че се измъчих със болтовете но все пак успях. И колата запя и заприказва. Проблема който имаше изчезна оборотите си спят и не ми мирише във купето на лайна,който идваха от отрязания маркуч пуснат пред копето. И защо сме такъв прост народ немога да си обесня. Предния собственик да спести 45 лв да може боклук да е квото и да е ма струва смешните 45 лв се една година ще изкара,. Ми иди си го смени глупак,ко ми режеш маркучи и затапваш вече много хитрата постъпка тцтцт сажелявам ги такива . Значи нещо като се развали вместо да го оправим го изолирваме. Идиотизъм
Заключвайте


- alexignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 15.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120D
Re: Как да оправя вентилацията на картерните газове
И аз минах по същото преди 1 година като карах е36 на същия мотор
+ се убедих че дори и здрави но стари амортисьори нямат нищо общо с чисто нови


- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: Как да оправя вентилацията на картерните газове
Някой може ли да ми обясни мястото на снимката което съм показал защо е затапено ? И каде му е другия край. Смисъл искам да го оправя но незнам къде отива маркуча ?
Снимката е просто примерна на дросел на м43. На моят дросел тази дупка е затапена. Така купих колата искам да разбера защо и къде отива маркуча който липсва ?? А помогнете де
Хората имат странно разбиране за проблемите. Когато се появи проблем просто режем затапваме,изолираме и т.н но не и да го оправим. 



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: Как да оправя вентилацията на картерните газове
e никой ли няма да светне Ел Трафиканте ?
После се питате защо нещата вървят по този начин в България 


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Как да оправя вентилацията на картерните газове
Лично карам с премахнат клапан на картерната вентилация, без отопление на дросела и без ДИСА... Дори често давам съвети как да се премахнат - т.е. съм от "глупаците" дето "режат, затапват и изолират". Някак не върви да ти давам съвети за възстановяването им, не мислиш ли?
Така че Трафиканте отваряй реал оема-а и търси.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Как да оправя вентилацията на картерните газове
Ozz написа:Някой може ли да ми обясни мястото на снимката което съм показал защо е затапено ? И каде му е другия край. Смисъл искам да го оправя но незнам къде отива маркуча ?Снимката е просто примерна на дросел на м43. На моят дросел тази дупка е затапена. Така купих колата искам да разбера защо и къде отива маркуча който липсва ?? А помогнете де
Хората имат странно разбиране за проблемите. Когато се появи проблем просто режем затапваме,изолираме и т.н но не и да го оправим.
Изолират тъй като тези неща се поставят за белите държави където колкото по високо ниво на екология спазваш, толкова по нисък ти е данък мпс.
За съжаление тук не е така. Ако знаеш че всички системи са ми наред и данъка ще ми е супер да ги държа на колата.
Това в дросела е EVAP. Търсиш от лявата страна на мотора под гофрето един пластмасов филтър захванат за бомбето.
Ozz написа:Благодаря стана ми ясно! Днес купих клапан за газовете Топран ли е кво е за 45 лв. Сложих го въпреки,че се измъчих със болтовете но все пак успях. И колата запя и заприказва. Проблема който имаше изчезна оборотите си спят и не ми мирише във купето на лайна,който идваха от отрязания маркуч пуснат пред копето. И защо сме такъв прост народ немога да си обесня. Предния собственик да спести 45 лв да може боклук да е квото и да е ма струва смешните 45 лв се една година ще изкара,. Ми иди си го смени глупак,ко ми режеш маркучи и затапваш вече много хитрата постъпка тцтцт сажелявам ги такива . Значи нещо като се развали вместо да го оправим го изолирваме. Идиотизъм![]()
Заключвайте
Най хубавото си купил Topran






- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: Как да оправя вентилацията на картерните газове
Не желая никой да обиждам който иска като си вдигне капака и навсякаде да е орязано затапвано,изолирвано тук - там вързано със тел и т.н нека му е така. Аз желая всичко да е както е излязло от завода дори и ако някой са излишни-според по умните Българи отколкото хората направили двигателя.Както и да е специално за че топран ли кво е боклук сигурно е така НО работи нали?Може малко да работи но работи и на мен лично 40 лв не са ми проблем.Не бих отрязал нещо и "изолирал" за 40 лв.Аз ма кефи да ги има тия неща затова съм си купил бмв ако няма да ги има по добре си карам някоя Корса хем гори по малко хем пове4е върви и т.н За това,че всичко си е личен избор като искате режете,късате,изолирате и т.н Но АЗ просто ви питам как да оправя това което някой е късал и хвърлял.Благодаря Haddess за последното ти изричение от цялата тема май то е все пак нещо по въпроса ми!Но не ми стана много ясно каква роля изпълнява това? 

- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: Как да оправя вентилацията на картерните газове
Търсих но не видях къде и за какво е това. А дайте малко help де
или ако има такава тема дайте линк поне 


- sekoy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 28.07.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M50B20 | Peugeot 308 HDI
- Мечтае да кара: E36 or E46 Turbo 500+
- Детайли за колата: Има Шпер | Френска и чуплива
Re: Как да оправя вентилацията на картерните газове
Вентилацията на резервоара, ти влиза в онзи щуцер на дросела. 
Като вдигнеш капака, от шофьорската страна с бензинопроводите, идва 1 син маркуч (при мен е син последните 30 см).
От там влиза в "Кеч Танк", а след "Кеч Танка" има черен маркуч до един клапан. След клапана има друг черен маркуч. който си влиза в този щуцер.
(При мен и двата черни маркучи са от пластмаса, или са изпечени като пластмаса
)
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_1034
Схемата е за M43B16, само че тук не е даден прословутият клапан.

Като вдигнеш капака, от шофьорската страна с бензинопроводите, идва 1 син маркуч (при мен е син последните 30 см).
От там влиза в "Кеч Танк", а след "Кеч Танка" има черен маркуч до един клапан. След клапана има друг черен маркуч. който си влиза в този щуцер.
(При мен и двата черни маркучи са от пластмаса, или са изпечени като пластмаса

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_1034
Схемата е за M43B16, само че тук не е даден прословутият клапан.

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани