Проблем с ключалката за запалване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Harrys
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: e36 320 Touring
Проблем с ключалката за запалване
Здравейте колеги, колата е Е36 320и, и патрона на ключалката за запалване на автомобила се повреди. Ключа не иска да се върти, а колата остана на контакт. Разглобих пластмасата под волана и въпроса ми е кои кабели да окъся за да дам ток на стартера за да стигна до сервиз. Забравих да снимам, но по спомен имаше 3 дебели кабела които си мисля че са затова и цветовете май бяха: кафяв, зелен и лилав. Благодаря предварително, много гаден проблем е това!
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Проблем с ключалката за запалване
Ако ключа се върти свободно , и просто не може да закачи боша :
-Взимаш кламер и го изправяш
-търсиш в Youtube -e36 ignition tumbler removal (за да го свалиш трябва да си близо до 2ри контакт)
-сваляш си патронника, смазваш го с тънко машинно масло ,раздвижваш го и го вкарваш обратно
-откачи му акумулатора , защото може да ти отнеме 30-40 минути ,да нацелиш правилно пинчето в дупката
-Взимаш кламер и го изправяш
-търсиш в Youtube -e36 ignition tumbler removal (за да го свалиш трябва да си близо до 2ри контакт)
-сваляш си патронника, смазваш го с тънко машинно масло ,раздвижваш го и го вкарваш обратно
-откачи му акумулатора , защото може да ти отнеме 30-40 минути ,да нацелиш правилно пинчето в дупката

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с ключалката за запалване
За да запалиш трябва да подадеш на късо всички кабели , които излизат от клемореда .... или по -точно :
червен към зелен , зелено бял и виолетов ....
Само дето има една особеност , която по филмите не я показват .... червения трябва да се отдели от зеления и зелено -белия след запалването , но трябва да остане свързан към виолетовия (за да захранва модулите , щото от там минава захранващата верига за доста неща в автомобила).
Съветвам те да не правиш нещата по този начин , а да свалиш патрона , да видиш механизма (той има слабо място и е коментирано как се отстранява проблема , има няколко теми със снимки , а и колегата в предния коментар ти е обяснил как да свалиш патрона , има и клипове в нета ).
червен към зелен , зелено бял и виолетов ....
Само дето има една особеност , която по филмите не я показват .... червения трябва да се отдели от зеления и зелено -белия след запалването , но трябва да остане свързан към виолетовия (за да захранва модулите , щото от там минава захранващата верига за доста неща в автомобила).
Съветвам те да не правиш нещата по този начин , а да свалиш патрона , да видиш механизма (той има слабо място и е коментирано как се отстранява проблема , има няколко теми със снимки , а и колегата в предния коментар ти е обяснил как да свалиш патрона , има и клипове в нета ).
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Re: Проблем с ключалката за запалване
0879 477 467 аз мога да го оправя
добрия заварчик ампеража не го бърка
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани