проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
Точно така, когато е спрян климатроника, изгасиш колата, след това дадеш контакт - климатроникът тръгва (светва и започва да духа вентилаторът и на първата степен)
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
При мен е както казва Владо, някой път ми идва да го тупна, за мен е най дразнещото нещо в Е36. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
Нека да изтупам темата от праха и да попитам и за моя климатроник.
Зимата всичко си беше наред. Заминах на рейс и 4 месеца колата не е карана. Сега се върнах и забелязвам, че вентилатора не духа със същата сила както преди. Пробвах да го спра напълно и да го пусна отново. Струва ми се, че отначало се усилва нормално и с всяка следваща чертичка на дисплея започва да духа малко по-силно. При последните 2 чертички обаче не чувам и не усещам увеличение. Проверих филтъра на купето и беше мръсен. Изчистих го с четка и прахосмукачка, изтупах го и стана почти като нов (тия дни ще купя нов и ще го сменя, но днес бях на вилата и не ми се слизаше до града). След почистването обаче ефекта беше незначителен
Продължава да духа слабо и да не охлажда достатъчно. Освен това вчера смених и единия клапан на климатика, че изпускаше леко и напълних с фреон. Сега охлажда по-добре, но пак не е като миналото лято
Вече съм сигурен, че не си въобразявам и проблема наистина е във вентилатора. Може ли и при мен проблема да е във въпросния таралеж?
Колата ми е е36 318IS 05.1996 с дигитален двузонов климатроник.
Зимата всичко си беше наред. Заминах на рейс и 4 месеца колата не е карана. Сега се върнах и забелязвам, че вентилатора не духа със същата сила както преди. Пробвах да го спра напълно и да го пусна отново. Струва ми се, че отначало се усилва нормално и с всяка следваща чертичка на дисплея започва да духа малко по-силно. При последните 2 чертички обаче не чувам и не усещам увеличение. Проверих филтъра на купето и беше мръсен. Изчистих го с четка и прахосмукачка, изтупах го и стана почти като нов (тия дни ще купя нов и ще го сменя, но днес бях на вилата и не ми се слизаше до града). След почистването обаче ефекта беше незначителен


Колата ми е е36 318IS 05.1996 с дигитален двузонов климатроник.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
insane_v написа: Вече съм сигурен, че не си въобразявам и проблема наистина е във вентилатора. Може ли и при мен проблема да е във въпросния таралеж?
Колата ми е е36 318IS 05.1996 с дигитален двузонов климатроник.
Щом не усещаш промяна във въздушната струя при последното натискане на бутона (тоест най -високата степен) , значи има проблем с таралежа .... Таралежа се ремонтира и става като нов !
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
Ясно. Значи ако имам време още утре следобед таралежа ще е под ножа 

- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
Преди малко си купих коресилин, свалих таралежа и го метнах под ножа
Наливам коресилина и.... "греда"
Тая гума не се разяжда от него, както колегата беше писал по-горе
Ако някой знае друг метод за свалянето и, който да НЕ включва остър нож, нека го сподели, че много ме е страх да не прецакам нещо с тоя нож.



Ако някой знае друг метод за свалянето и, който да НЕ включва остър нож, нека го сподели, че много ме е страх да не прецакам нещо с тоя нож.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
insane_v написа:Преди малко си купих коресилин, свалих таралежа и го метнах под ножаНаливам коресилина и.... "греда"
Тая гума не се разяжда от него, както колегата беше писал по-горе
![]()
Ако някой знае друг метод за свалянето и, който да НЕ включва остър нож, нека го сподели, че много ме е страх да не прецакам нещо с тоя нож.
Моя го нагрявахме с горещ въздух на 700 градуса около 10 минути и после с кореселин. Ае много играчка е и накрая си взех нов за 100 лева.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
Момчета за всяко нещо си има "сгода" , хората са измислили как да стане , но за целта се ползва апаратура .....
Хората са го казали - "ако имаш брашно , отиди при хлебар да ти умеси хляб !"
"Чопленето" на капсуловката на таралежа е свързана с опасност да се повреди платката ... този материял не се подава на короселин , за това е абсолютно ненужно да го заливате с короселин ....
Процедурата по ремонт на таралежа на мен ми отнема 20 минути и става като нов !
Хората са го казали - "ако имаш брашно , отиди при хлебар да ти умеси хляб !"
"Чопленето" на капсуловката на таралежа е свързана с опасност да се повреди платката ... този материял не се подава на короселин , за това е абсолютно ненужно да го заливате с короселин ....
Процедурата по ремонт на таралежа на мен ми отнема 20 минути и става като нов !
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
Здравейте колеги. Трябва да се похваля, че проблема се реши с един таралеж на старо
За 50 лв в колата настана отново ЗИМА макар навън да е 35 гр.
Вентилатора отново задуха с пълна сила и в комбинация с допълването на фреон сега направо скреж хвърчи от духалките





- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
За да не пускам нова тема искам да попитам тук за моя проблем с климатроника. Имам E36 от 1995 с двузонов климатроник.
Проблемът е, че когато наглася силата на вентилатора на степен, по-малка от половината на скалата понякога вентилаторът не се нямалява и продължава да духа по-силно. Също така ми се случва доста често вентилаторът да се форсира - т.е. работи си тихичко примерно на 2-3 степен и по едно време се изфорсира все едно съм го увеличил с 2-3 степени. След няколко секунди пак се кротва и така.
Доколкото чета може да е от таралежа. Все пак се надявам ако има човек, който е имал като моя проблем да сподели как се е оправил.
Проблемът е, че когато наглася силата на вентилатора на степен, по-малка от половината на скалата понякога вентилаторът не се нямалява и продължава да духа по-силно. Също така ми се случва доста често вентилаторът да се форсира - т.е. работи си тихичко примерно на 2-3 степен и по едно време се изфорсира все едно съм го увеличил с 2-3 степени. След няколко секунди пак се кротва и така.
Доколкото чета може да е от таралежа. Все пак се надявам ако има човек, който е имал като моя проблем да сподели как се е оправил.
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
Здравейте, моя проблем е като описаните (вентилатора спира и духа когато си иска) смених таралежа, но проблема не се оправи. Когато духа от управлението скороста му се контролира и на най-силно си духа. Когато не духа каквото и да правиш с управлението няма промяна. Няма никаква логика в спирането както не работи изведнъж си тръгва. Идеи от какво може да е?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
nbcmarkov написа:Здравейте, моя проблем е като описаните (вентилатора спира и духа когато си иска) смених таралежа, но проблема не се оправи. Когато духа от управлението скороста му се контролира и на най-силно си духа. Когато не духа каквото и да правиш с управлението няма промяна. Няма никаква логика в спирането както не работи изведнъж си тръгва. Идеи от какво може да е?
Това поведение е типично за проблем с таралежа .... казваш , че си пробвал и с друг таралеж , но може и той да не е бил наред ....
Другия вариянт е самото управление да не ти работи добре (но това е малко вероятно , предвид симптомите).....
Като последно е възможно да имаш лоша връзка , проблем с релето и т.н ....
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
Таралежа е чисто нов и замерих управлението (променя управляващото напрежение). Мога ли да стигна до буксата на вендилатора без да махам цялото табло да замеря дали има ток или поне да зачистя буксата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!
nbcmarkov написа:Таралежа е чисто нов и замерих управлението (променя управляващото напрежение). Мога ли да стигна до буксата на вендилатора без да махам цялото табло да замеря дали има ток или поне да зачистя буксата.
Можеш да стигнеш до вентилатора от към двигателния отсег , има теми със снимки за това .... вероятно са ти се износили четките на вентилатора .....
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани