Проблем при палене и колебание в оборотите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- svetlio.zhelev
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.02.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене и колебание в оборотите
Има ново развитие по проблема.
Тия "майстори" по морето са пълна боза - леваците при монтажа на демпферната шайба са размазали шпонковия канал на самата шайба(снимка 1) и шпонката на коляновия вал(снимки 2 и3). Освен това не бяха затегнали болта на шайбата достатъчно и той се отви без много усилие, а в аутодатата го даваха да се затяга до 300Nм. От това колата палеше на около 500 оборота и даваше отклонение в ъгъла на запалване 17-18 градуса при нормални около 7-8. Както се досещате се наложи смяна на шпонката и др. демпферна шайба - това доведе и до подмяната на още няколко гарнитури и антифриз. След тази процедура имаше осезаема разлика, но проблема с оборотите се получаваше отвреме на време, но вече доста по-рядко - от 10 паления 1-2 пъти. На диагностика(след големи мъки докато я прочетем - IHKA блокираше четенето от ECU) даваше грешка в дебитомера. Дебитомера нямаше видими проблеми, а и проблемите останаха след смяна с друг за временно ползване. Затова се насочихме към стъпковия мотор. Почистихме го и вече колата е доста по-добре и става вече 3 дена не е правила проблеми. Явно проблемите са били комплексни - демпферна шайба и стъпков мотор.
Искам да изкажа голямата си благодарност към колегата Методи от Враца(metodi80) за помощта в отстраняването на проблема с четенето на колата.
Сега съм решил да си търся компенсацията от тия леваци от сервиза в Несебър за "добре свършената" от тях работа.
Тия "майстори" по морето са пълна боза - леваците при монтажа на демпферната шайба са размазали шпонковия канал на самата шайба(снимка 1) и шпонката на коляновия вал(снимки 2 и3). Освен това не бяха затегнали болта на шайбата достатъчно и той се отви без много усилие, а в аутодатата го даваха да се затяга до 300Nм. От това колата палеше на около 500 оборота и даваше отклонение в ъгъла на запалване 17-18 градуса при нормални около 7-8. Както се досещате се наложи смяна на шпонката и др. демпферна шайба - това доведе и до подмяната на още няколко гарнитури и антифриз. След тази процедура имаше осезаема разлика, но проблема с оборотите се получаваше отвреме на време, но вече доста по-рядко - от 10 паления 1-2 пъти. На диагностика(след големи мъки докато я прочетем - IHKA блокираше четенето от ECU) даваше грешка в дебитомера. Дебитомера нямаше видими проблеми, а и проблемите останаха след смяна с друг за временно ползване. Затова се насочихме към стъпковия мотор. Почистихме го и вече колата е доста по-добре и става вече 3 дена не е правила проблеми. Явно проблемите са били комплексни - демпферна шайба и стъпков мотор.
Искам да изкажа голямата си благодарност към колегата Методи от Враца(metodi80) за помощта в отстраняването на проблема с четенето на колата.
Сега съм решил да си търся компенсацията от тия леваци от сервиза в Несебър за "добре свършената" от тях работа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем при палене и колебание в оборотите
Направо с усмивка ще те компенсират, че после ще те е яд, че изобщо си си търсил правата! Послушай ме и по-добре не се занимавай да си вдигаш кръвното. По-добре вземи напиши кой е сервиза, за да се прочете от колеги тук и да не се лъжат да ходят при такива леваци(или просто т.н. бързаци дето гледат да вземат кинтите и после ай бегай). Явно сам си си оправил проблема(е с помощта на колега от Враца, към който имам респект заради следенето редовно на форума
), та направи като мен, а и много други момчета тук във форума и си инвестирай една сума около 150-200 лв. първоначално да имаш основното необходимо за започването на какъвто и да е ремонт. Каквото ти потрябва и го нямаш си го купуваш и много четене тук, търпение, мисъл и нещата ще се получават, а и насладата от крайния резултат ще е по-голяма. А така само констатираш, че някой ти е оакал нещо по колата, но за компенсация - просто забрави! Извинявай за офф-а и със здраве колега!

Карам бавно! Стигам Бързо!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем при палене и колебание в оборотите
И аз смених шайбата, но майстора си знае работата и не е имало никаква драма! Промяна няма, освен, че преди в 6500 оборота имаше лека вибрация в скоростния лост (не че често се случва да влиза там стрелката, но все пак), която сега изчезна. Ще изчистя и стъпковото, че не съм го чистил от 2г. и ако има подобрение може и да го сменя с ново направо.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Проблем при палене и колебание в оборотите
грешен пост
Последна промяна k.milanov на 27 Авг 2015, 10:52, променена общо 1 път
- svetlio.zhelev
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.02.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене и колебание в оборотите
ceco_kd написа:Направо с усмивка ще те компенсират, че после ще те е яд, че изобщо си си търсил правата! Послушай ме и по-добре не се занимавай да си вдигаш кръвното. По-добре вземи напиши кой е сервиза, за да се прочете от колеги тук и да не се лъжат да ходят при такива леваци(или просто т.н. бързаци дето гледат да вземат кинтите и после ай бегай). Явно сам си си оправил проблема(е с помощта на колега от Враца, към който имам респект заради следенето редовно на форума), та направи като мен, а и много други момчета тук във форума и си инвестирай една сума около 150-200 лв. първоначално да имаш основното необходимо за започването на какъвто и да е ремонт. Каквото ти потрябва и го нямаш си го купуваш и много четене тук, търпение, мисъл и нещата ще се получават, а и насладата от крайния резултат ще е по-голяма. А така само констатираш, че някой ти е оакал нещо по колата, но за компенсация - просто забрави! Извинявай за офф-а и със здраве колега!
То е ясно, че тия от сервиза няма и да обелят дума за компенсация. Затова директно пуснах жалба в КЗП и те казаха, че ще се заемат сериозно със случая. Жената в деловодството на РД в гр. Пловдив сподели, че напоследък имало доста жалби от клиенти на автосервизи от цялата страна и в 99% от случайте жалбите били основателни и с наложени актове за компенсация на клиента от страна на сервизите. Иначе сервиза, в който изгорях аз е Респект07 ЕООД, гр. Несебър http://www.respect07.com/, адрес: гр.Несебър, к-с Младост 61, тел. 0887-23-69-28, 0878-33-69-28.
Проблема го оправихме заедно с един автомонтьор, колега BMW манияк и той. Илия се казва, аз съм доволен от свършената работа от него. Препоръчвам го за колегите от гр. Пловдив. Ето и негови координати https://www.google.bg/maps/@42.0936018,24.7616342,3a,75y,131.11h,80.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfcKK47tFs2gr7NoSWZKkBQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1 - намира се веднага след кръговото на Газпрома след митницата като се тръгне в посока Куклен/Белащица. Смени ми всички гарнитури от засегнатите от ремонта части по двг - на клапаните, 3-те на капаците на веригата и семеринга на коляновия вал, както и самата шпонка и демпферната шайба.
А за тия леваци в Несебър съм сигурен, че рано или късно Господ бави, но не забравя и ще им върне некоректността по един или друг начин.
Поздрави
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем при палене и колебание в оборотите
При мен проблема се реши - изчистих стъпковото и като почнах да сглабям се оказа, че гофрето (което съм сменял вече с ново) явно е имало невидима цепка и се досцепи, та от там е смуквало въздух.
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани