проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повишаване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- rosco
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 28.07.2015
- Кара: 318 TDS
- Детайли за колата: 318 TDS-там където свършват бензина и газта идва дизела
проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повишаване
здравейте,318 tds,някои имал ли е подобен проблем,или от какво може да е проблема,когато колата е в обороти и се наляга разко да се увеличи скоростта и да се направиизпреварване се получава една пауза за секунда(всякаш колата губи мощ)после веднага започва да си работи нормално,при ниски скорости и плавно изпреварване този проблем го няма,сменен е съединителя с нов,възможно ли е проблема да идва от авенсатора на гор.помпа
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша
318тдс и рязко повишаване на скоростта не са съвместими понятия. Като натиснеш рязко газта получаваш лаг, който е съвсем нормален. При плавно подаване на газта го няма, защото турбината се развърта равномерно и постепенно.
Номера за по-приятно изпреварване с тоя автомобил е добре да си прецениш разтоянието до предната кола и насрещния трафик. Ускорението трябва да започне преди да си излязал от твоята лента и преди насрещната кола да се е разминала с този, който изпреварваш. Ускоряваш плавно за да няма лаг и в момента в който колите се разминат излизаш вече с набрана скорост и достатъчна разлика в скоростта с предния.
Номера за по-приятно изпреварване с тоя автомобил е добре да си прецениш разтоянието до предната кола и насрещния трафик. Ускорението трябва да започне преди да си излязал от твоята лента и преди насрещната кола да се е разминала с този, който изпреварваш. Ускоряваш плавно за да няма лаг и в момента в който колите се разминат излизаш вече с набрана скорост и достатъчна разлика в скоростта с предния.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша
Всичко, което се случва е съвсем нормално. Иво ти го е обяснил добре.
- rosco
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 28.07.2015
- Кара: 318 TDS
- Детайли за колата: 318 TDS-там където свършват бензина и газта идва дизела
Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша
благодаря за отговора,казваш че това нещо е нормално за тези модели,след обслужване на автомобила,направихме ком.профилактика,веднага след нея това проблемче изчезна и колата започна точно в този момент да ускорява,НО това беше само 200 км.и пак си почна по стария начин,аз не съм много в нещата,може би не мога да напиша точно какво става,все пак ако трябва да се търси друго нещо ,къде е хубаво да се погледне( горивна камера ли,компютър,грешки ли,авенсатор ли) това ли е тази турбо дупка,
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша
Какво означава " компютърна профилактика" ?
Прочели са ти и са изтрили грешки или са нулирали адаптационните стойности ?
Ако е имало грешки е трябвало да обърнеш внимание какви са били , защото вероято са изтрити и после пак са записани .... а ако са ти изтрили адаптационните стойности и си забелязал , че в първия момент колата се държи по -добре , то тогава трябва да се обърне внимание на доста неща и това трябва да стане от специалист ......
Прочели са ти и са изтрили грешки или са нулирали адаптационните стойности ?
Ако е имало грешки е трябвало да обърнеш внимание какви са били , защото вероято са изтрити и после пак са записани .... а ако са ти изтрили адаптационните стойности и си забелязал , че в първия момент колата се държи по -добре , то тогава трябва да се обърне внимание на доста неща и това трябва да стане от специалист ......
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша
rosco написа:благодаря за отговора,казваш че това нещо е нормално за тези модели,след обслужване на автомобила,направихме ком.профилактика,веднага след нея това проблемче изчезна и колата започна точно в този момент да ускорява,НО това беше само 200 км.и пак си почна по стария начин,аз не съм много в нещата,може би не мога да напиша точно какво става,все пак ако трябва да се търси друго нещо ,къде е хубаво да се погледне( горивна камера ли,компютър,грешки ли,авенсатор ли) това ли е тази турбо дупка,
Понеже не разбираш от дума, ще ти го кажа в прав текст. Взел си най-най-най-най-бавното възможно БМВ. Няма какво да търсиш в кола с обем 1665 кубика, 1220 кг, 90 коня и ускорение от 0-100 км/ч за 13.9 секунди заводско. Толкова си може. Като събереш пари си вземи... , който и да е друг двигател и ще имаш повече мощност. Карай си икономично и не я напъвай. Не се обиждай, просто на 90 коня е глупаво да питаш за мощност. Няма. Т'ва е.
Поздрави,
Николай
- rosco
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 28.07.2015
- Кара: 318 TDS
- Детайли за колата: 318 TDS-там където свършват бензина и газта идва дизела
Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша
Николай,не ми трябва мощ,просто ме интересуваше това нещо дето съм описал,защо се получава тази пауза,залагам на първо място сигурност на пътуването( пътуваме маршрути по 3000 км и то на обратно движение,колата винаги е с четири човека и багаж по европейските пътища дава разход 6'8-7'2,знам че не е най-доброто возило
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша
Не знам какво сте правили, но това си го има и няма как да го избегнеш с тази кола. По-горе ти казах как се прави изпреварване с тоя мъртвец за да е що-годе бързо и безопасно.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша
rosco написа:Николай,не ми трябва мощ,просто ме интересуваше това нещо дето съм описал,защо се получава тази пауза,залагам на първо място сигурност на пътуването( пътуваме маршрути по 3000 км и то на обратно движение,колата винаги е с четири човека и багаж по европейските пътища дава разход 6'8-7'2,знам че не е най-доброто возило
Колата си е перфектна. Просто имаш високи очаквания от нея.
Поздрави,
Николай
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани