проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повишаване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 28.07.2015
Кара: 318 TDS
Детайли за колата: 318 TDS-там където свършват бензина и газта идва дизела

проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повишаване

Мнение от rosco » 28 Юли 2015, 14:03

здравейте,318 tds,някои имал ли е подобен проблем,или от какво може да е проблема,когато колата е в обороти и се наляга разко да се увеличи скоростта и да се направиизпреварване се получава една пауза за секунда(всякаш колата губи мощ)после веднага започва да си работи нормално,при ниски скорости и плавно изпреварване този проблем го няма,сменен е съединителя с нов,възможно ли е проблема да идва от авенсатора на гор.помпа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша

Мнение от bum_bum » 28 Юли 2015, 14:14

318тдс и рязко повишаване на скоростта не са съвместими понятия. Като натиснеш рязко газта получаваш лаг, който е съвсем нормален. При плавно подаване на газта го няма, защото турбината се развърта равномерно и постепенно.

Номера за по-приятно изпреварване с тоя автомобил е добре да си прецениш разтоянието до предната кола и насрещния трафик. Ускорението трябва да започне преди да си излязал от твоята лента и преди насрещната кола да се е разминала с този, който изпреварваш. Ускоряваш плавно за да няма лаг и в момента в който колите се разминат излизаш вече с набрана скорост и достатъчна разлика в скоростта с предния.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша

Мнение от u`F`o » 28 Юли 2015, 15:01

Всичко, което се случва е съвсем нормално. Иво ти го е обяснил добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 28.07.2015
Кара: 318 TDS
Детайли за колата: 318 TDS-там където свършват бензина и газта идва дизела

Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша

Мнение от rosco » 28 Юли 2015, 21:41

благодаря за отговора,казваш че това нещо е нормално за тези модели,след обслужване на автомобила,направихме ком.профилактика,веднага след нея това проблемче изчезна и колата започна точно в този момент да ускорява,НО това беше само 200 км.и пак си почна по стария начин,аз не съм много в нещата,може би не мога да напиша точно какво става,все пак ако трябва да се търси друго нещо ,къде е хубаво да се погледне( горивна камера ли,компютър,грешки ли,авенсатор ли) това ли е тази турбо дупка,

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша

Мнение от metodi80 » 28 Юли 2015, 23:09

Какво означава " компютърна профилактика" ?
Прочели са ти и са изтрили грешки или са нулирали адаптационните стойности ?
Ако е имало грешки е трябвало да обърнеш внимание какви са били , защото вероято са изтрити и после пак са записани .... а ако са ти изтрили адаптационните стойности и си забелязал , че в първия момент колата се държи по -добре , то тогава трябва да се обърне внимание на доста неща и това трябва да стане от специалист ......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша

Мнение от u`F`o » 29 Юли 2015, 1:03

rosco написа:благодаря за отговора,казваш че това нещо е нормално за тези модели,след обслужване на автомобила,направихме ком.профилактика,веднага след нея това проблемче изчезна и колата започна точно в този момент да ускорява,НО това беше само 200 км.и пак си почна по стария начин,аз не съм много в нещата,може би не мога да напиша точно какво става,все пак ако трябва да се търси друго нещо ,къде е хубаво да се погледне( горивна камера ли,компютър,грешки ли,авенсатор ли) това ли е тази турбо дупка,

Понеже не разбираш от дума, ще ти го кажа в прав текст. Взел си най-най-най-най-бавното възможно БМВ. Няма какво да търсиш в кола с обем 1665 кубика, 1220 кг, 90 коня и ускорение от 0-100 км/ч за 13.9 секунди заводско. Толкова си може. Като събереш пари си вземи... , който и да е друг двигател и ще имаш повече мощност. Карай си икономично и не я напъвай. Не се обиждай, просто на 90 коня е глупаво да питаш за мощност. Няма. Т'ва е.

Поздрави,
Николай

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 28.07.2015
Кара: 318 TDS
Детайли за колата: 318 TDS-там където свършват бензина и газта идва дизела

Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша

Мнение от rosco » 29 Юли 2015, 20:40

Николай,не ми трябва мощ,просто ме интересуваше това нещо дето съм описал,защо се получава тази пауза,залагам на първо място сигурност на пътуването( пътуваме маршрути по 3000 км и то на обратно движение,колата винаги е с четири човека и багаж по европейските пътища дава разход 6'8-7'2,знам че не е най-доброто возило

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша

Мнение от bum_bum » 29 Юли 2015, 23:02

Не знам какво сте правили, но това си го има и няма как да го избегнеш с тази кола. По-горе ти казах как се прави изпреварване с тоя мъртвец за да е що-годе бързо и безопасно.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем след 2000 оборота при рязко изпреварвне и повиша

Мнение от u`F`o » 29 Юли 2015, 23:31

rosco написа:Николай,не ми трябва мощ,просто ме интересуваше това нещо дето съм описал,защо се получава тази пауза,залагам на първо място сигурност на пътуването( пътуваме маршрути по 3000 км и то на обратно движение,колата винаги е с четири човека и багаж по европейските пътища дава разход 6'8-7'2,знам че не е най-доброто возило


Колата си е перфектна. Просто имаш високи очаквания от нея.

Поздрави,
Николай

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook