Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
Здравейте колеги ! Искам да попитам има ли място където има размрите на буталата , размерите на биелите и размерите на коляновия вал на всичи двигатели на бмв е36 ! Искам да направя основен ремонт на м52б25 с части от м52б28 обаче незная какви са размерите на основните и биелните шиики ! Как да разбера дали коляновия вал на шииките има нужда от първи ремонт на лагерите или стандартен ? Как да разбера дали някои ми продава части от м52б28 или ми продава нещо други ! Като цяло това ме интересува защото намерих вал , биели и бутала от м52б28 и искам да ги сложа на моята но от къде да знам дали не ме лъже че частите са от 328 и как да разбера дали вала е за ремонт ! И другото което ме вълнува е ! Буталните пръстени имат ли стандарни или основни размери ! Защото знам че се сменят с нови но какви ! По големи от стандартните или стандартни и трябвали да са нови ако са здрави ?
Благодаря на всички отзовали се !!!
Благодаря на всички отзовали се !!!
БМВ - Радостта от дрифта :d
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
Здр колега, и добре дошъл във филма
! Коляновия вал си го носиш на проверка задължително в някоя шлайф база поне аз така бих направил. Да не стане като един колега тука на скоро м52 не качва масло гледахме коляновия вал но око не беше крив
За другото ми се иска но немога да ти помогна
. Мисля,че ако не ремонтираш цилиндрите няма да слагаш други бутала тоест слагаш нормални сегменти. Но това трябва да го каже някой по компетентн. 





- marioneikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
Ако има надрано по цилиндрите се прави хонинг (леко разтъргване) и се слагат по дебели сегменти мисля че се водят ремонтни, но за размера ще каже този който ти прави мотора.

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
М52 не става да се хонингова, защото е алуминиев блок с никасилово покритие.
Re: Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
marioneikov написа:Ако има надрано по цилиндрите се прави хонинг (леко разтъргване) и се слагат по дебели сегменти мисля че се водят ремонтни, но за размера ще каже този който ти прави мотора.
Приятел,преди да пишеш тук и в темата ти за турбо,сядай и чети здраво.


Re: Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
Vanqu1sh написа:М52 не става да се хонингова, защото е алуминиев блок с никасилово покритие.


Последна промяна M-coupe на 21 Юни 2015, 16:50, променена общо 1 път
..Bayerische Motoren Werke..


- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
M-coupe написа:Vanqu1sh написа:М52 не става да се хонингова, защото е алуминиев блок с никасилово покритие.
![]()
Не разбирам какво искаш да кажеш с този клип, колега?
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
ico318 написа:marioneikov написа:Ако има надрано по цилиндрите се прави хонинг (леко разтъргване) и се слагат по дебели сегменти мисля че се водят ремонтни, но за размера ще каже този който ти прави мотора.
Приятел,преди да пишеш тук и в темата ти за турбо,сядай и чети здраво.Ако имаш интерес в тази област,започни от А и Б. Намери някой,който се занимава с двигатели и ако трябва си плати,за да работиш с него известно време. След това ще ти е много по-лесно да прецениш какво трябва да направиш по мотора за всекидневна кола,за дрифт или кога е за ремонт. Това не е обида или заяждане.
Това е насока,която е задължително да спазиш,за да можеш да напреднеш. Аз отдавна искам да напиша пиеса,но не съм стъпвал в театър и засега несмея... Това ти го пиша специално на теб,защото ми се струваш сериозен и имаш желание и възможност да се развиваш-павечето просто пишат... Започни от начало!
Къде сгреших сега колега?

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
marioneikov написа:.....
Къде сгреших сега колега?
В хонинга на европейско м52.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Основен ремонт на е36 323 м52б25 към м52б28
Lenco написа:marioneikov написа:.....
Къде сгреших сега колега?
В хонинга на европейско м52.
А от там и за дебелите сегменти...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани