Конверсия m43tub19 към m42/m44.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Конверсия m43tub19 към m42/m44.
Възможно ли е?
Четох няколко теми че е възможно м40 и м43б към м42 но за tub19?
Предполагам е по-близък със м44 от колкото м42?
До колко знам блока си е същия и би трябвало да си паснат от към закрепване, евентуално ще иска замяна на лкапаците за веригата но и те би трябвало да са plug n play.
От намерената информация разбрах че от може да се ползва стоковата електроника на м40/м43б но тук как стоят нещата ако някои има идея?
Датчиците на място като се имат частите ще се напаснат не би трябвало да е проблем но все пак ако има някакви насоки?
Ако все пак станат нещата ECU-то ще се адаптира ли? (колкото да пали и да се движи след време ще се мапне като хората)
Колата е E46 със m43tub19 но в предвид че тези двигатели се монтират повече в е36 може да има по запознати тук които да ми отговорят на върпоса.
По-колата е хвърлен доста труд и продажбата и да взимам друга с по-голям двигател отпада да започвам всичко отначало...
Смяна на двигател до колкото знам е доста по-голяма разправия от колкото ако стане тази конверсия.
Ако все пак успея да събера достатъчно информация ще се пусне тема доста добре описана тук със всичко кое как точно е направено, но първо поне малка гаранция да има че ще се получат нещата.
Четох няколко теми че е възможно м40 и м43б към м42 но за tub19?
Предполагам е по-близък със м44 от колкото м42?
До колко знам блока си е същия и би трябвало да си паснат от към закрепване, евентуално ще иска замяна на лкапаците за веригата но и те би трябвало да са plug n play.
От намерената информация разбрах че от може да се ползва стоковата електроника на м40/м43б но тук как стоят нещата ако някои има идея?
Датчиците на място като се имат частите ще се напаснат не би трябвало да е проблем но все пак ако има някакви насоки?
Ако все пак станат нещата ECU-то ще се адаптира ли? (колкото да пали и да се движи след време ще се мапне като хората)
Колата е E46 със m43tub19 но в предвид че тези двигатели се монтират повече в е36 може да има по запознати тук които да ми отговорят на върпоса.
По-колата е хвърлен доста труд и продажбата и да взимам друга с по-голям двигател отпада да започвам всичко отначало...
Смяна на двигател до колкото знам е доста по-голяма разправия от колкото ако стане тази конверсия.
Ако все пак успея да събера достатъчно информация ще се пусне тема доста добре описана тук със всичко кое как точно е направено, но първо поне малка гаранция да има че ще се получат нещата.
- ///Leonix
- Е36 Fanatic!
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 27.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i; E30 316i; E38 740i; E36
- Детайли за колата: M52B28; M40B16; M62B44; M43B16
Re: Конверсия m43tub19 към m42/m44.
///Leonix написа:Конверсия на М43 в М44 - възможно ли е ... ?
Темата я прочетох 3-4 пъти (да не изтърва нещо), но там става въпрос за m43B16/18 а не m43TUB19, за m43b16/18 знам че може.
Ама за m43tub19 никой не е пробвал, то като цяло главата ще пасне също знам че датчик колянов вал на m43tub19 е отзад като на m44.
Кубратурата е същата от там диаметъра (85мм) на буталото и ходана коляновия вал предполагам са същите.
Ясно е че ще трябва да се ползват буталата от m44, но другото на долу мисля че е 1 към 1.
http://www.bmwe23.nl/http/BMW+Engine+Numbers.htm според това сайтче поне...
Според мен ще си паснат по-скоро проблема е с електрониката дали ще може да се адаптира да работи с новите части, или поне с мапване да стане, че електрониката на е46 е вече сериозна играчка да се пипа..
ПС: Сега погледнах в realoem биелите на m43tub19 и m44b19 са същите, коляновия вал го дват с различен номер но биелни и основни лагери са с еднакъв номер, така че най-вероятно е с цел по-висока цена.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани