Трудно вкарване на задна при ниска t

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Трудно вкарване на задна при ниска t

Мнение от jk » 15 Ное 2006, 13:08

Някой може ли да обясни защо като падне температурата и задната скорост, че и първа понякога не искат да влезнат без да минеш първо през втора след това първа и вече задна?

Като знам че маслото става по-гъсто и затова... интересува ме обаче самия механизъм на скоростната кутия заради който се получава това... защо се оправя това като тръгна от по-висока предавка - какъв е принципа тук?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Мнение от krasi_bmw » 15 Ное 2006, 18:25

за начало си смени маслото ,ако е вкарано гъсто масло при ниски температури е нормално да се включват трудно,после като се разбие маслото си работят нормално.И после търси друг проблем
Това от мен :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: sofia
Кара: E21 320; E30 320cabrio; E39 525; X5
Мечтае да кара: E30 M3

Мнение от gedoreto » 17 Ное 2006, 0:23

виж първо маслото трябва да е atf после търси проблема в кутията това е моето мнение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 17 Ное 2006, 2:35

:OT: Ама то при минусови температури всяко вкарване е трудно не само на "задна " ми и предна.... :mhihi: :mhihi:

Нормално е ако е по гъсто маслото пробвай с леко подаване на газ
дали ще ти е по лесно щото може и синхронизаторите да не бачкат както трябва :roll:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 17 Ное 2006, 2:39

furnata написа::OT: Ама то при минусови температури всяко вкарване е трудно не само на "задна " ми и предна.... :mhihi: :mhihi:

Нормално е ако е по гъсто маслото пробвай с леко подаване на газ
дали ще ти е по лесно щото може и синхронизаторите да не бачкат както трябва :roll:


:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от jk » 17 Ное 2006, 13:37

да но колкото е по-висока предавката толкова по-лесно влиза... на мен това ми е интересно защо така се получава

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: sofia
Кара: E21 320; E30 320cabrio; E39 525; X5
Мечтае да кара: E30 M3

Мнение от gedoreto » 18 Ное 2006, 0:44

или синхрониэатори или съединител мое мнение

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 19 Ное 2006, 21:54

jk написа:да но колкото е по-висока предавката толкова по-лесно влиза... на мен това ми е интересно защо така се получава

щото колкото е по-ниска предавката, толкова е по-износена с...
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 21 Ное 2006, 0:56

Когато вкарваш скорост колкото е по-ниска предавката толкова по-голяма сила е необходима за да се превъртят зъбните колела до съвпадането на зъбите им предполагам. Не съм правил сметки но ми се струва че обяснението е нещо подобно :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook