Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
След ревизия на спирачната система, се получава доста добре. Особено при германски/австрийски коли. Там си е задължително да се ревизират и апаратите.
Метални маркучи, нова спирачна течност, ревизия на апаратите, Нови предни дискове и предни и задни накладки.
Колата спира като Е90ката, когато е с хубави гуми. Но е факт, абсолютно изрядна ходова част и добре премисленото окачване, са задължителни.
Метални маркучи, нова спирачна течност, ревизия на апаратите, Нови предни дискове и предни и задни накладки.
Колата спира като Е90ката, когато е с хубави гуми. Но е факт, абсолютно изрядна ходова част и добре премисленото окачване, са задължителни.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
KPETEH написа:На тоя етап няма от тия коли останали с фабрични спирачки или окачвания тъй, че който иска бързо, завиващо или спиращо БМВ си го прави.
Е това изказване е едно от ония дето остават завинаги.
П.С.
"Смени маторя"
"Всеки фен рано или късно..."
"Черна, смръщена, четириока...."
и други...
Ето ти още едно за колекцията- "Ако имам IS ще му сложа газ или турбина. Или да почне да върви или поне да не харчи"

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Тфа като, турай смело м42 - хем четири цилиндъра и не харчи, хем мноо повер... прескача 25-ци щото е по-леко
Сериозно ми хареса твоето изказване...

Сериозно ми хареса твоето изказване...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Малко да изтупам темата от прахта, ама може на някой като мен да му е полезно за EBC стандартните накладки.
Сток спирачна система на е36 - предни дискове АТЕ, накладки EBC ultimax - 75% спирачна ефективност.
Задни дискове / накладки текстар (в момента) - 71% спирачна ефективност. Отзад скоро ще стане като отпред и пак ще пиша има ли ралика.
Сток спирачна система на е36 - предни дискове АТЕ, накладки EBC ultimax - 75% спирачна ефективност.
Задни дискове / накладки текстар (в момента) - 71% спирачна ефективност. Отзад скоро ще стане като отпред и пак ще пиша има ли ралика.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Аз все съм се чудил какво означават тия проценти "спирачна ефективност"... Проценти от какво? Кога е 100% спирачната ефективност?
И друго се чудя има ли някъде стенд да мерят баланса на спиране преден/заден мост?
И друго се чудя има ли някъде стенд да мерят баланса на спиране преден/заден мост?

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Nickelback написа:Аз все съм се чудил какво означават тия проценти "спирачна ефективност"... Проценти от какво? Кога е 100% спирачната ефективност?
И друго се чудя има ли някъде стенд да мерят баланса на спиране преден/заден мост?
На стенда на който аз меря (може да не са еднакви всички), мери точно ефективност на спирачките(спирачно усилие), но при максимален товар на колата. Тоест в най-лошия случай. 100% не знам дали може... С 330-сковите спирачки отпред, мкови апарати отзад и 286мм диск, изкара 87% ефективност



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
От известно време ми направи впечатление, че дисковете започнаха да ръждясват зверски, дори и без да е валяло
.
Освен това се получи и едно биене във волана при спиране над 90км/ч, а над 130 зверски вибрации в цялата кола.
И тъй като предницата е ок, гумите и джантите бяха минали тъкмо баланс, реших, че е време шлайфаните дискове с които направих ъпгрейда да си ходят
Купих си 4ри нови диска с накладки брембо.
Точно преди да ги сменя, на ~1 км от там където трябваше да отида за да ги подменя, се наложи да намаля рязко от 90 до 0 и след като ускорих до 50, волана започна така да бие, че ми беше трудно да го удържам
Тоя въпросен километър го минах с 15км/ч.
И се оказа, че вътрешната страна на преден десен диск се е напукала по диагонал през целият ротор. може би единствено ребрата държаха парчето, да не се отдели от диска
През първите 300 км, имах чувството, че новите накладки и дискове са намазани с масло. Все едно нямах спирачки.
Но после се напаснаха и спирането е доста добро
Та, шлайфаните дискове си бяха бедна студентска история и повече не.
Много се радвам, че белята се случи в такъв момент, а не някъде на майната си, да се чуда кво да правя

Освен това се получи и едно биене във волана при спиране над 90км/ч, а над 130 зверски вибрации в цялата кола.
И тъй като предницата е ок, гумите и джантите бяха минали тъкмо баланс, реших, че е време шлайфаните дискове с които направих ъпгрейда да си ходят

Купих си 4ри нови диска с накладки брембо.
Точно преди да ги сменя, на ~1 км от там където трябваше да отида за да ги подменя, се наложи да намаля рязко от 90 до 0 и след като ускорих до 50, волана започна така да бие, че ми беше трудно да го удържам

Тоя въпросен километър го минах с 15км/ч.

И се оказа, че вътрешната страна на преден десен диск се е напукала по диагонал през целият ротор. може би единствено ребрата държаха парчето, да не се отдели от диска

През първите 300 км, имах чувството, че новите накладки и дискове са намазани с масло. Все едно нямах спирачки.
Но после се напаснаха и спирането е доста добро

Та, шлайфаните дискове си бяха бедна студентска история и повече не.
Много се радвам, че белята се случи в такъв момент, а не някъде на майната си, да се чуда кво да правя

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Друг път слагай малко масълце да не ръждясва 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани