М52 - Прекъсване и загуба на мощност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
М52 - Прекъсване и загуба на мощност
Колеги ,мотора е М52Б20 ванос с ГИ.
Беше ми избил О-пръстен на 6-та свещ ,смених я както и свещите и се започна едно ужасно прекъсване. На газ беше невъзможно да се кара. Установих ,че е заминала 3-та бобина - смених я (не с нова но по парт номер - същата) и колата запя ,имаше си мощност ,нямаше прекъсване. Всичко 6+.
Днес сменям масло ,занулявам инспекшъна - излизам от гаража и пак няма мощност. Пак прекъсва и на бензин и на газ но на газ е почти невъзможно да се кара. Гърми във филтъра (конус) ,забива муцуната ,едвам едвам вдига обороти на скорост. Възможно ли е пак да е заминала някоя бобина или има нещо общо с моста на 7 и 19ти пин който направих за да зануля инспекшъна. Забелязах ,че последните 2-3 дни пали малко по-трудно ,с по-дълго въртене и с препукване - почти да запали и се отказва и след още няколко завъртания пали. На студено е чук - пипам ключа и пали веднага.
Беше ми избил О-пръстен на 6-та свещ ,смених я както и свещите и се започна едно ужасно прекъсване. На газ беше невъзможно да се кара. Установих ,че е заминала 3-та бобина - смених я (не с нова но по парт номер - същата) и колата запя ,имаше си мощност ,нямаше прекъсване. Всичко 6+.
Днес сменям масло ,занулявам инспекшъна - излизам от гаража и пак няма мощност. Пак прекъсва и на бензин и на газ но на газ е почти невъзможно да се кара. Гърми във филтъра (конус) ,забива муцуната ,едвам едвам вдига обороти на скорост. Възможно ли е пак да е заминала някоя бобина или има нещо общо с моста на 7 и 19ти пин който направих за да зануля инспекшъна. Забелязах ,че последните 2-3 дни пали малко по-трудно ,с по-дълго въртене и с препукване - почти да запали и се отказва и след още няколко завъртания пали. На студено е чук - пипам ключа и пали веднага.
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: М52 - Прекъсване и загуба на мощност
Проблема за сега е разрешен след разкачане-закачане на компютъра.
Буксата му беше много пепелясала и явно го е ''бъркало'' - сега не прекъсва въобще.
Но за да го извадя трябваше да разкача този на инжекциона и оттам загуби работата на газ ,утре ще ходя за настройка (предполагам).
Та ако някой също има подобни проблеми може да се насочи и към това - ако има влага или много прах при компютъра - при мен помогна ,засега.

Буксата му беше много пепелясала и явно го е ''бъркало'' - сега не прекъсва въобще.
Но за да го извадя трябваше да разкача този на инжекциона и оттам загуби работата на газ ,утре ще ходя за настройка (предполагам).
Та ако някой също има подобни проблеми може да се насочи и към това - ако има влага или много прах при компютъра - при мен помогна ,засега.

- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: М52 - Прекъсване и загуба на мощност
И така - проблема отново се появява.
На диагностика показва - датчик разпределителен вал но след изчистване и доста ''интензивно'' настъпване - не я показа отново...
Вървеше перфектно докато на следващият ден отново - на бензин няма тяга но държи оборот - прехвърли ли на газ започва едно клатушкане с по 500-600 оборота нагоре-надолу че и чак гасне ,няма никаква мощност и топла пали с много повече въртене. Студена пали с пипането на ключа.
Въпроса е - възможно ли е от този датчик да бърка централният компютър и оттам да бърка дюзите но да не му оказва толкова голямо влияние и да си оставам само със по-малката мощност но прехвърляйки на газ да дообърква газовият компютър и оттам да прави всичките бели?
За да я накарам да работи и на газ и на бензин нормално трябва да я гася-паля-гася-паля-покарам-гася-паля и така ако уцеля някакъв момент в който пали по по-различен начин значи че и работи като хората. Не мога да си обясня кога и как се оправя.
И другото което е - с газаджията открихме че докато мени оборотите на газ - 2ра дюза не работи. Гася-паля-гася-паля ,така няколко пъти ,прехвърлям на газ и ако е на късмет - 2ра дюза проработва и всичко е 6 - има си мощност ,няма да мени обороти.
Може ли всичко това да идва от датчик разпр. вал както ми излезе на диагностиката?
Живите данни от кой датчик взимат информация за ъгъл на запалване - от датчик колянов или разпределителен вал защото постоянно показва -5 градуса. На празен ход ,на оборот - не се изменят.
На диагностика показва - датчик разпределителен вал но след изчистване и доста ''интензивно'' настъпване - не я показа отново...
Вървеше перфектно докато на следващият ден отново - на бензин няма тяга но държи оборот - прехвърли ли на газ започва едно клатушкане с по 500-600 оборота нагоре-надолу че и чак гасне ,няма никаква мощност и топла пали с много повече въртене. Студена пали с пипането на ключа.
Въпроса е - възможно ли е от този датчик да бърка централният компютър и оттам да бърка дюзите но да не му оказва толкова голямо влияние и да си оставам само със по-малката мощност но прехвърляйки на газ да дообърква газовият компютър и оттам да прави всичките бели?
За да я накарам да работи и на газ и на бензин нормално трябва да я гася-паля-гася-паля-покарам-гася-паля и така ако уцеля някакъв момент в който пали по по-различен начин значи че и работи като хората. Не мога да си обясня кога и как се оправя.
И другото което е - с газаджията открихме че докато мени оборотите на газ - 2ра дюза не работи. Гася-паля-гася-паля ,така няколко пъти ,прехвърлям на газ и ако е на късмет - 2ра дюза проработва и всичко е 6 - има си мощност ,няма да мени обороти.
Може ли всичко това да идва от датчик разпр. вал както ми излезе на диагностиката?
Живите данни от кой датчик взимат информация за ъгъл на запалване - от датчик колянов или разпределителен вал защото постоянно показва -5 градуса. На празен ход ,на оборот - не се изменят.

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: М52 - Прекъсване и загуба на мощност
stormrider написа:Ламбда сонда(и)?
Изолирани са по някакъв начин (срязани кабели) ,най-вероятно заради газта. Така съм я взел - вървеше и без тях в случая.
Показва ги на диагностиката - 2 броя ,но не вярвам да е от тях защото съм я карал преди и не е правила проблеми - нито прекъсва ,нито загуба на мощност и на топло и на студено...
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: М52 - Прекъсване и загуба на мощност
Отивал в магазина и си купуваш от скъпия датчик после го слагаш и няма да познаеш колата.... Всичко над 100лв става... Има за 50-60 китайски ама сдават багажа или веднага или след максимум 5-6 месеца така че само хубав датчик...
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: М52 - Прекъсване и загуба на мощност
///MBlitzz написа:stormrider написа:Ламбда сонда(и)?
Изолирани са по някакъв начин (срязани кабели) ,най-вероятно заради газта. Така съм я взел - вървеше и без тях в случая.
Показва ги на диагностиката - 2 броя ,но не вярвам да е от тях защото съм я карал преди и не е правила проблеми - нито прекъсва ,нито загуба на мощност и на топло и на студено...
Аз ,до сега, такова чудо не съм виждал! Кола без ламбда съм карал и знам каква мъка е! Оправи ламбдите и ще се оправи колата.
С много любов към децата!
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: М52 - Прекъсване и загуба на мощност
Cosworth написа:Отивал в магазина и си купуваш от скъпия датчик после го слагаш и няма да познаеш колата.... Всичко над 100лв става... Има за 50-60 китайски ама сдават багажа или веднага или след максимум 5-6 месеца така че само хубав датчик...
Ако причината е в датчика, то такъв на VDO Siemens се намира на приемлива цена. Не си залужава да се слага друг при тази цена

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани