DIY охлаждане спирачки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
DIY охлаждане спирачки
Или как си направих охлаждане на спирачките като на бигачките (почти
)
Какво ще ви е нужно:
1. Да си направите шаблонче, което по-късно да претворите в метално изделие. Важное е шаблона да е от картонена кутия за обувки иначе не става, просто показва грешка в шпера и не може да се отключи жабката и до там
Идеята е така да го позиционирате, че да духа не върху диска а в главината и от там перките на вентилирания диска да разнесат въздуха равномерно и така да не охлаждате само втрешната страна на диска а целия. За монтажни точки използвах оригиналните болтчета на прашника.
2. Занасяте шаблончето на някой заварчик да ви го направи от метал и да парне по една тръба да стърчи от него
3. Купувате си 4 метра от скъпия въздуховод ( термоустойчив) ф76мм, трабват ви само 2, но не може да си поръчате по-малко и почти сме готови
4. Сваляте спирачния апарат заедно с диска и взимате най добрия си приятел флекса, режете прашника където ще се позиционира планката за охлаждането, разпробивате дупки за отворите където ще се захваща планката, монтирате планката, маркуча го набучвате едно хубаво на планката, малко метални скоби, малко свински опашки за стабилизиращата щанга, за "очиларката" и за предната броня, че ми пада батерията и воала:
След извършения тюнинг моментално усещате ледения въздух сравним единствено с жигула с климатроник през Август.
По-принцип ако всичко трябва да е точно частта от отвора която духа върху диска а не вътре в него е хубаво да се затвори и така отвора да заприлича на растящ полумесец, но аз такъв факир в заварявамето и изрязването на метал не успях за момента да открия, а времето ми бе ограничено.
Така че ако за вас стандартните охладителни въздуховоди от бронята не са достатъчни, постоянно шлайфате криви дискове, или пък просто спускате по наклон на неутрална предавка и с десния крак на средния педал просто защото обичате миризмата на феродо, то този тюнинг е за вас.
Надявам се ако не съм бил полезе, то поне да съм ви накарал да се ухилите

Какво ще ви е нужно:
1. Да си направите шаблонче, което по-късно да претворите в метално изделие. Важное е шаблона да е от картонена кутия за обувки иначе не става, просто показва грешка в шпера и не може да се отключи жабката и до там

Идеята е така да го позиционирате, че да духа не върху диска а в главината и от там перките на вентилирания диска да разнесат въздуха равномерно и така да не охлаждате само втрешната страна на диска а целия. За монтажни точки използвах оригиналните болтчета на прашника.
2. Занасяте шаблончето на някой заварчик да ви го направи от метал и да парне по една тръба да стърчи от него
3. Купувате си 4 метра от скъпия въздуховод ( термоустойчив) ф76мм, трабват ви само 2, но не може да си поръчате по-малко и почти сме готови

4. Сваляте спирачния апарат заедно с диска и взимате най добрия си приятел флекса, режете прашника където ще се позиционира планката за охлаждането, разпробивате дупки за отворите където ще се захваща планката, монтирате планката, маркуча го набучвате едно хубаво на планката, малко метални скоби, малко свински опашки за стабилизиращата щанга, за "очиларката" и за предната броня, че ми пада батерията и воала:
След извършения тюнинг моментално усещате ледения въздух сравним единствено с жигула с климатроник през Август.
По-принцип ако всичко трябва да е точно частта от отвора която духа върху диска а не вътре в него е хубаво да се затвори и така отвора да заприлича на растящ полумесец, но аз такъв факир в заварявамето и изрязването на метал не успях за момента да открия, а времето ми бе ограничено.
Така че ако за вас стандартните охладителни въздуховоди от бронята не са достатъчни, постоянно шлайфате криви дискове, или пък просто спускате по наклон на неутрална предавка и с десния крак на средния педал просто защото обичате миризмата на феродо, то този тюнинг е за вас.
Надявам се ако не съм бил полезе, то поне да съм ви накарал да се ухилите

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани