Преминаване от панелен към конусен въздушен филтър?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E 91 325d
Мечтае да кара: Z8

Re: Преминаване от панелен към конусен въздушен филтър?

Мнение от laary » 26 Мар 2015, 8:00

rezo_vip написа:Здравейте колеги , сега свалях панела с въздушният филтър за да снимам нещата които имам в предвид.

Въпросният въздуховод , който просто си виси...
Изображение

Въпросното "нещо" , което предполагаме че е картерната вентилация:
1. Изображение

Изображение

Нали проблема идва от първата снимка - цената в ДАРУ http://darucar.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0 ... 1%81%D1%82
Има доста тдс-и на части колко трябва да ти искат като ново е 40 лева,а и няма да режисираш филма,в който ще си и актьор,и продуцент,и банкер.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 25.11.2013
Пол: Мъж
Кара: 328ci
Мечтае да кара: E46 ///M3 CSL
Детайли за колата: m52tu

Re: Преминаване от панелен към конусен въздушен филтър?

Мнение от rezo_vip » 26 Мар 2015, 10:24

Еххх.. много ме тролвате с тази змиъ въпреки , че не съм го измислил аз това :mhihi: :mhihi: . Убийци на ентусиазъм :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Преминаване от панелен към конусен въздушен филтър?

Мнение от vladobate » 26 Мар 2015, 11:26

Ама ти не искаше тунинг пък ще слагаш JR конус . Вземи си панелен спортен като ти е мерак . От конус със стокова турбина няма никакъв ама съвсем никакъв смисъл , то затова и не си намерил теми някой да го е правил. Със сток турбина 2 години карах на 1.7 бара и нямаше недостиг на засмукан въздух , затова и се опитваме да те откажем от излишни разходи . По-лесно ще си оправиш стоковия въздуховод да го уплътниш , защото е убийствено за мощността да засмуква топъл въздух ( както и за разхода ) . Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 25.11.2013
Пол: Мъж
Кара: 328ci
Мечтае да кара: E46 ///M3 CSL
Детайли за колата: m52tu

Re: Преминаване от панелен към конусен въздушен филтър?

Мнение от rezo_vip » 27 Мар 2015, 10:54

Стоково турбината нали е на 1.1 бара , на 1,7 не успя ли да я "избушиш" за 2 год. (един колега беше направил същото и вървеше много в продължение на месец-два после не излизаше от бокса) :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Преминаване от панелен към конусен въздушен филтър?

Мнение от vladobate » 27 Мар 2015, 21:05

rezo_vip написа:Стоково турбината нали е на 1.1 бара , на 1,7 не успя ли да я "избушиш" за 2 год. (един колега беше направил същото и вървеше много в продължение на месец-два после не излизаше от бокса) :mhihi: :mhihi:

Ами ще я избушиш , като не е пипната преди това и кой знае на колко милиона оборота е , естествено , но пък кефа цена няма . Стоково е на 1.2 бара , на 1.7 пиково , когато потрябва обаче върши работа .

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook