М44б19 загасна в двивежине, защо?...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от Киров » 09 Мар 2015, 21:37

Според един човек не идва ток до релето, имали нагорял кабел някъде в инсталацията това възможно ли е или проблема ,че няма ток до релето може да е другаде в ЕКУ-то примерно или няма шанс да е там... :dunno: и ако е нагорял този кабел настина може ли да се пусне нов кабел и да се орпави работата... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от Борис_Малинов » 09 Мар 2015, 23:38

Всичко може, но замерете релето. Подай (+) на зален/виолетов кабел и ако помпата сработи ще се чуе ясно и отчетливо. Нейното реле се управлява от компа с (-) маса, кабела е кафяв със зелена ивица, измерете и него.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 18.03.2015
Пол: Мъж
Кара: Compact M44B19
Мечтае да кара: E92 M3, M6 G-Power

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от MJBlack » 18 Мар 2015, 12:15

Колела аз съм със същия мотор(не знам дали това има някакво значение в случая), но и на мен ми направи същият номер. Оказа се, че е от единия пин на едната букса на бензиновите помпа(те са две букси точно над бензиновата помпа) , не правеше хубава връзка. Закарах я при моя майстор и я оправи даже без да сменя цялата кошница. Най-добре вдигна задната седалка и провери сам. Успех

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook