Баласта на ксенона подлежи ли на ремонт?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 20.07.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525TDS
Мечтае да кара: BMW E60

Re: Баласта на ксенона подлежи ли на ремонт?

Мнение от Димитър Стефанов » 27 Фев 2015, 20:46

Аз съм имал подобен проблем с оригинален немски баласт. След около 4 год работа се появи проблема. Понякога светва понякога не. Имам познат майстор голям маняк на електроники и ми го отвори, махна силикона и го оправи. Работи няколко дена и пак почнаха проблемите. Пак го отвори и пак го оправи но пак за няколко дена. Накрая си купих китайски боклук за 15 лв и вече 3 год нямам проблем. Мисълта ми е че няма смисъл да пробваш да ремонтираш нещо, на което ремонта му е по скъп от нов в магазина.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: Баласта на ксенона подлежи ли на ремонт?

Мнение от SH3M37A » 28 Фев 2015, 13:28

Не знам дали имам право да споменавам марки затова нямам . Въпросния баласт слим струва 40 кинта . Дали съм доволен - не съжалявам ,че преди 5 години брулнах 350 кинта за биксенон. Това за предната кола. Сега ми вършат чудесна работа и на новата.
Ако имам право да кажа марка ще кажа ,даже мисля скоро да си поръчам два баласта и за халогените .
А и още ,като ги купувах пича ми каза ,че от 6 години кара с ксенона и още не му е правил проблеми дори и крушките са още от комплекта. Сега продължава да ми случи вярно :)

Едит:
Моя грешка 80 лева струвал аз го смятам в евро :)
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook