Въпрос към колеги с М42

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: на изпарения

Въпрос към колеги с М42

Мнение от BorisBMW » 14 Фев 2015, 18:57

Въпросът ми е към колеги с is-ки, понеже сменях преди 10 дена гарнитура на главата, вчера при добре загряла кола отворих да гледам нещо и маркучите стоят много твърди. Отварям капачката и вътре антифриза си стой, няма балончета, подавам газ и веднага тръгва да завъртата помпата, което ме навежда на мисълта, че си е добре. Четох вчера в някаква стара тема, че водната система на ис-а, или по скоро капачката изпуска на 2 бара налягане. Ако е така, значи е нормално маркучите да стоят твърди? Пробвах с капачка от 1 приятел с М54Б22, която е същата, и пак си стояха толкова твърди, а при него при загряла кола като ги стисна и са супер меки, но не намерих информация за налягането на бензинови е46. Имам ли повод за притеснение, че втори път не ми се играе това със смяна на гарнитура на главата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Въпрос към колеги с М42

Мнение от M10 » 14 Фев 2015, 20:28

А главата огледа ли я внимателно? На воден тест дава ли я? На 2 бара отваря защитния клапан. Аз съм карал и с капачка на 1,4 бара и не изпускаше.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: на изпарения

Re: Въпрос към колеги с М42

Мнение от BorisBMW » 15 Фев 2015, 11:31

Дадох 80лв. за шлайфа само, би трябвало да са тествали... На колко реално работи водната система, някой да сподели неговите маркучи дали са меки или стоят твърди...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ибрахим
Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524

Re: Въпрос към колеги с М42

Мнение от alexcivic » 15 Фев 2015, 14:01

При мен на загрял мотор вече 4-та година са кокал.
:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Въпрос към колеги с М42

Мнение от ildivvy » 15 Фев 2015, 14:37

Моите също не са супер меки.Дори бих казал,че са по-скоро твърди.Въпреки това,когато ги стисна ги събирам около 1-2см.Но са си твърдички де.Колата е така откакто съм я купил преди 7г.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: на изпарения

Re: Въпрос към колеги с М42

Мнение от BorisBMW » 15 Фев 2015, 18:48

Благодаря за отговорите. Ще карам така засега, пък каквото стане, би трябвало да няма проблеми..
:bchug:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Въпрос към колеги с М42

Мнение от b00st » 18 Фев 2015, 23:10

Системата работи с налягане - просто е. Няма ли налягане вътре квото има завира. Те хората са го измислили, аз по бих се притеснявал ако маркучите са меки като мекици при загрял мотор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 8.08.2012
Местоположение: Пловдив
Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
Мечтае да кара: e31
Детайли за колата: малко по-различна

Re: Въпрос към колеги с М42

Мнение от kichuka » 19 Фев 2015, 13:50

От скоро съм с ис-ка, но карам м43 от 3 години. В началото и аз се притеснявах. Като четох из форумите едва ли не ми обясниха да си хвърлям колата. Тогава ходих на сервиз дори за твърдите маркучи. Обясниха ми, че е нормално при загряла кола. 3 години по късно след какви ли не изтезания над тоя малък мотор на 16к км беше ми спаднало почти литър от маслото (за 1 година мисля че е добре) вода почти не доливам, а колата си работи безупречно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: на изпарения

Re: Въпрос към колеги с М42

Мнение от BorisBMW » 19 Фев 2015, 15:32

Ами на мен ми пръсна водния маркуч, който е отдясно от радиатора към блока. Смених маркуча, запалих да обезвъздушавам и долях някъде към 3-4л. антифриз, а докато карам към вкъщи и да разбера, че е се е спукал, стрелката на таблото грам не мръдна. ОТ там загря колата, оказа се, че термостата не отвори. Взех и термостат и от там като е запалих и почна да пуши цялата кола и да прекъсва и замина гарнитурата на главата.. И сега като видях, че пак надува и се притесних.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook