спад на налягането след монтаж на интеркулер тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- lazarov4161
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 5.12.2014
- Пол: Мъж
спад на налягането след монтаж на интеркулер тдс
Колеги имам 325 тд 96г. ,имам манометър и след монтажа на кулера забелязах спад в налягането .Колата върви повече в ниските ,но после самия мотор не може да се развърти ,имате ли предположения на какво може да се дължи? Интерсуваме и как става корекцията на налягането през wastegate ,търсих доста ,но конкретни отговори не намирам ,благодаря ви предварително
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: спад на налягането след монтаж на интеркулер тдс
lazarov4161 написа:Колеги имам 325 тд 96г. ,имам манометър и след монтажа на кулера забелязах спад в налягането .Колата върви повече в ниските ,но после самия мотор не може да се развърти ,имате ли предположения на какво може да се дължи? Интерсуваме и как става корекцията на налягането през wastegate ,търсих доста ,но конкретни отговори не намирам ,благодаря ви предварително
Трябва да коригираш налягането на 1.1 бар с пик нагоре дори. Турбината е същата като на тдс но просто е с по ниско налягане.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- lazarov4161
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 5.12.2014
- Пол: Мъж
Re: спад на налягането след монтаж на интеркулер тдс
Добре , вдигнах колата на подемник огледах ситуацията , но дойде нов въпрос след като развия контра гайката самата шпилка ,за да вдигна налягането трябва да натегна пружината или да я отпусна . Тоест когато откача шпилката (така да я наречем , да навия самото ухо или да го развия)? След повишаване на налягането ,сместа няма ли да обеднее ?
Re: спад на налягането след монтаж на интеркулер тдс
Пресиян правилно те е насочил . ТД ( няма кулер ) и работи на по-нисък макс. буст щото иначе става много горещ нагнетения въздух без кулер и ефекта е обратен над определено налягане. При теб след монтажа на кулера трябва да дигнеш буста ( и на 1.4 пак ще държи мотора е един и същ и аз на толкова карам ) , защото на около 0.8 по спомен май е заводско настроен актуатора и не стига въздух за високите . Бустконтролер си направи с регулатор и манометър купени от фирма предлагаща пневматична арматура , поне да си сигурен че ще е нещо качествено . Марчуклето от студения охлюв на турбото го хващаш и го пускаш като вход на регулатора , а изхода му го връзваш към входа на актуатора , тва е просто като фасул. Монтирай си регулатора вътре в купето да си го връткаш , много е гот . Манометъра вече знаеш щом имаш може на турбото или на колекторите да следиш налягането .
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани