RQ: Ръководства за 328

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

RQ: Ръководства за 328

Мнение от tin » 14 Ное 2006, 18:26

Разгледах раководството което сте качили на БГ ...но там са само от 316 до 325 в таблиците.
защото се чудя м/у 325 , 328 и М3 искам да видя теглото , харчлъка и ускорението от 0-100 и февруари март да потеглям за Германия :roll:

Някой разполага ли с Раководство за M3 или 328i даже и да не е на български . Благодаря предварително !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Мнение от bmw325ci » 14 Ное 2006, 21:11

е не знам кво се чудиш взими М3 ката :mhihi:
Аз имам 325 и съм доволен, а за разликата между 325 и 328 еми само 1 кон ама 328 има мн. повече въртящ момент => сеца се доста по бързо, а за разликата между 328 и М3 :twisted: абе М3 си е М3, па ще си я караш икономично кво като харчи малко повечко аз със 325 при хубав път извън градско се движи окло 6-8 мах на сто, просто си се напечеш до 180 и си изключиш и после си шибаш още 50км с изключена скорост :mhihi: а градско, еми как да ти кажа, лакумичка си е :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 15 Ное 2006, 3:33

сичко е от десния крак :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 15 Ное 2006, 12:14

абе не стига сте ги разпраявали тия ше ти харчи 8 /100 аз ше имам М3 и няма да я настъпвам... да бе да друг път :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SummonedToDIe » 15 Ное 2006, 12:42

tin написа:абе не стига сте ги разпраявали тия ше ти харчи 8 /100 аз ше имам М3 и няма да я настъпвам... да бе да друг път :lol:

Ще имаш ли? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 15 Ное 2006, 13:40

SummonedToDIe написа:
tin написа:абе не стига сте ги разпраявали тия ше ти харчи 8 /100 аз ше имам М3 и няма да я настъпвам... да бе да друг път :lol:

Ще имаш ли? :roll:


не ще една от тези :BMW 325 i, Honda Prelude 2,2i VTEC, Opel Vectra V6

за сега Bmw то води
имам 2 месеца да реша ...но квото изпадне в германия ...M3 исках само да и видя показатрелите са ако ми изпадне M3 на цена на 325 (случвало ми се е с други коли, немците са странни) няма да я подминавам я ... :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 15 Ное 2006, 23:36

bmw325ci написа:разликата между 325 и 328 еми само 1 кон ама 328 има мн. повече въртящ момент => сеца се доста по бързо, а за разликата между 328 и М3 :twisted: абе М3 си е М3, па ще си я караш икономично кво като харчи малко повечко аз със 325 при хубав път извън градско се движи окло 6-8 мах на сто, просто си се напечеш до 180 и си изключиш и после си шибаш още 50км с изключена скорост :mhihi: а градско, еми как да ти кажа, лакумичка си е :mhihi:


328 може с много малко пари да я направиш 220+ коня (колектор от м50б25, чип, ауспух и без кат), задължително трябва да провериш дали вече е сменян блокът защото заради никазилът за около 120к км е аут.
разликата във вървенето между 325/328 и м3 е извънземна, също и в разхода.....и няма такова нещо като "тя не харчи като не я юркаш".
колега ти как ги правиш тия 6-8 литра? да не би да я буташ :mhihi: ? защото с немски/английски бензин 98 който е по-добър от българския аз не падам под 10 с много галене. а моторът е в перфектно състояние...
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Мнение от bmw325ci » 16 Ное 2006, 10:57

гала я :mhihi: Ми лесно когато е нужно да си на скорост гледам да съм на 5 и да се движа със около 140 тогава ми харчи към 8-9 и после си изключа демек 1-2 харчи това за извън градско, за градсо не моо спора, направо градско е жадна като нигерииски спринтйор за лимонов сок :mhihi: , а ако не вярваш в книжката пише че ако се движиш със 90 на 4та ти харчи 6 !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 16 Ное 2006, 18:57

никасила нали прави белята когато се кара бензин с високо съдържание на сяра(САЩ) а европейския е с мин. съдържание. то иначе нямаше да има нито едно М52 в България-щото едва ли има под 150-200к, а и на 120к да се сменя блок не ми се вярва да го допуснат от БМВ, не е консуматив все пак:)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook