Питане за проблемно ГИ на М50Б20 С1 без ванос?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Питане за проблемно ГИ на М50Б20 С1 без ванос?
Привет колеги явно все ще си пишем за хубави неща.
Мотора е описано какъв е с нова ламда сонда проблемен дебитомер ( не отичита правилно) но без грешки на Delphi диагностика.Премахнал съм картерната вентилация като на жигула да виси докато си купя Catch Tank. ЕВАП или вентилацията на резервоара също както ми обясни М10 клапана който влиза в филтъра съм го оставил.Уредбата е марка Вега 2 монтирана преди 10 000 км. и бензина все си ми чезне. Така когато колата работи на ГАЗ около нея мирише и на бензин
а на газовите настройки ми седи , че бензиновите дюзи ми пръскат на м/у 3 и 5 мили секунди.Говорих с друг газаджия каза ми докато колата работи на ГАЗ да откача релето на бензиновата помпа за да видя дали ще има промяна в работата на мотора но когато го направих колата угасна ( защото било възможно да се нагласи да работи и на бензин да дообогатява когато неможе да се настрой) ...Признавам си , че не съм компетентен за това моля някой колега който разбира от АГУ да да се изкаже за да не ме подхвърлят като мокър парцал по сервизите. 




- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани