Проблем след смяна на интейка

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Проблем след смяна на интейка

Мнение от SH3M37A » 16 Яну 2015, 2:47

Колеги , днес ми пристигна интейка за колата и реших да го сложа . Стария интейк беше спукан сцепен на много места и гълташе въздух . Бях я облепил със скоч докато пристигне новия . Пристигна ( става дума за стоков интейк ) смених го и колата умря ..... тотално умря .Мотора стана по тих и по спокойно работи ,но никакъв живец в нея ,както преди смяната :( :( Стана бавна тромава ... въздушния филтър е нов на има няма 1000 км . А беше по пъргава преди .
Някакви идеи от какво може да е ? Мисля си за дебитомер ,но знам ли .....
Трябва ми насока просто .Знам ,че нямате кристални кълба и не гледате на боб !
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Проблем след смяна на интейка

Мнение от mihal » 16 Яну 2015, 12:10

пробвай да разкачиш акумулатора :) или карай докато се самоадаприта към уплътнения интейк...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: Проблем след смяна на интейка

Мнение от SH3M37A » 16 Яну 2015, 16:37

Направи ми впечатление днес в един подземен паркинг докато карах се чуваше звук подобен на съскане или всмукване при малко по високо обороти ?
Дали клапата на дебитомера да е заяла на затворено или знам ли ? Имам един цепнат маркуч точно на свръзката с интейка и ми се струва ,че имам май някакво запушване . Когато е студена няма високи обороти стоят си на 800-900 оборота ? Тръгна ли да карам гасне....
Понеже бях чел тема из форума за ламбда сондата ,че ако ти е неизправна колата студена ще има коренно различна пъргавина след като загрее. И реших да пробвам ,но загасна 2 пъти при спиране ..... После и това съскане смукване и си мисля ,че някъде има тапа ,която може би не позволява да влезе достатъчно въздух в двигателя :confused:

Не знам дали съм на правилна насока ,но това забелязах днес .

Ще пробвам да разкача ,ако стане ще пиша :)
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Проблем след смяна на интейка

Мнение от mihal » 16 Яну 2015, 16:51

SH3M37A написа:Имам един цепнат маркуч точно на свръзката с интейка ...


ами оправи го първо и тогава да гадаем :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: Проблем след смяна на интейка

Мнение от SH3M37A » 16 Яну 2015, 20:36

Не е от него. Предполагам ,че е от него ,но там няма как да смуче въздух.Смисъл цепнатата тръба влиза в конектора ,който хваща доста голяма част след сцепения маркуч тоест го изключвам да смуче въздух ,но съска от някъде ,но не и от там 100% съм сигурен :) Тя че ще бъде подменена ще бъде ,чакам я да пристигне ,ако не тази то другата седмица ще е тук :)
Просто предполагам ,че е от него знам ли :)
Търся друга възможна причина за коренната промяна на колата :(
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook