Въпрос за палене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Въпрос за палене
Някой има ли идея за6то когато колата не е карана примерно 5-6 часа върти малко пове4е на стартер от колкото ако е карана преди 5-6 минути да ре4ем.
Пробвах следното:Въртя с вклю4ен имобилайзер-естествено не пали
-после го изклю4вам и с цъкването пали
Пробвах следното:Въртя с вклю4ен имобилайзер-естествено не пали
-после го изклю4вам и с цъкването пали
и аз съм го загледал това .. и се чудех дали не е някаква зависимост от налягането на маслото примерно . При първо палене са повече оборотите да качи масло ... а ако запалиш веднага след като си загасил , нялягане все още има ..
стествено това не го твърдя , а съм си го мислил че може така да е ..
бе важното е да не отказва 




- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: Въпрос за палене
Сега в студа и особено ако ти е по-слаб акумулатора,е нормално!При първо палене,докато развърти маслото и т.н...А за имобилайзера,не знам каква е връзката с периодите през които я палиш!??PIPERKOV написа:Някой има ли идея за6то когато колата не е карана примерно 5-6 часа върти малко пове4е на стартер от колкото ако е карана преди 5-6 минути да ре4ем.
Пробвах следното:Въртя с вклю4ен имобилайзер-естествено не пали
-после го изклю4вам и с цъкването пали


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани