От е36 325тд към 325тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 5.12.2014
Пол: Мъж

От е36 325тд към 325тдс

Мнение от lazarov4161 » 22 Дек 2014, 20:14

Здравейте , знам че има изписано по темата , но имам въпроси на които не намирам точен отговор. Интересувам се , ако взема тръби от 325 тдс и кулера директо ли пасват на сегашния мотор и кои точно тръби ми трябват. След поставянето на кулера , увеличаването на налягането става ли по друг начин или трябва да се вземе бууст контролер? Манометърът как трябва да бъде свързан? И на последно място, но не по важност като се сложи кулера и се вдигне налягането ГНП-то пипа ли се , как става това къде около Бургас могат да ми го направят?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: radomir

Re: От е36 325тд към 325тдс

Мнение от joriev_83 » 23 Дек 2014, 0:12

Здравей, ако слагаш от 325тдс ти трябва кулер тръбите и маркучите.Ако слагаш кулер от 318 тдс ти трябват маркучите от 325 тдс + тези от 318 тдс и има малко "заигравка" с напасването ако имаш климатик или климатроник.Аз съм с кулер от 318 тдс челно разположен и съм доволен.Вдигането на налягането става или с буст контролер или от уест гейта на турбото.Буст метъра можеш да го сложиш на маркуча от смукателния колектор към мап сензора.Просто режеш маркуча и слагаш тройник единия край към мапа, а другия към уреда третия към колектора.


Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 16.12.2014
Пол: Мъж

Re: От е36 325тд към 325тдс

Мнение от e39touringg » 23 Дек 2014, 22:03

здрасти ще ти трябват маркучите трабите и интеркулера от тдс може да се наложи да смениш смукатален колектор.компютър мисля че искаше ако не се лъжа турбото на тд надува на 0.8 на тдс 1.1 има малка разлика в турбините ама не е проблем да повишим налягането на твоята от гейта на 1.3бар.да подадеш малко гориво от плочката на гнп

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook