Проблем с дроселова клапа на М44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- stoichev87
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 19.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e91 lci 320d
Проблем с дроселова клапа на М44
Здравейте колеги.Проблема е следния:Когато оставях колата повече време да стои без да я паля (повече то 9-10 часа) дроселовата клапа залепваше.Реших да я разглобя и да я изчистя заедно с колектора.Проблема се оправи за 2-3 седмици и пак започна да залепва клапата.Има някаква лепкава течност,която мирише на бензин.Ето за какво става въпрос
Колата е на газ и бензин.Благодаря предварително
Колата е на газ и бензин.Благодаря предварително

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с дроселова клапа на М44
Картерните газове ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- stoichev87
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 19.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e91 lci 320d
Re: Проблем с дроселова клапа на М44
ивчо написа:Картерните газове ...
Колега за клапана на картерните газове ли става въпрос?Аз го смених миналата година (нов съм сложил). Когато беше развален се чуваше едно свистене от колата като работи,а сега всичко е наред( нямам проблем с обороти,мощност и др.)
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с дроселова клапа на М44
stoichev87 написа:ивчо написа:Картерните газове ...
Колега за клапана на картерните газове ли става въпрос?Аз го смених миналата година (нов съм сложил). Когато беше развален се чуваше едно свистене от колата като работи,а сега всичко е наред( нямам проблем с обороти,мощност и др.)
Колега, в случая няма значение, че си го сменил. Клапана трябва да работи коректно, за да работи коректно двигателя. Но това не пречи на маслените пари да цапат всичко до, което се докоснат. Дори при по усъвършенстваната вентилация на картерните газове, когато клапана е интегриран с маслен сепаратор или масленият сепаратор е отделен детайл, смукателният колектор и някои елементи свързани с него, отново са изцапани. За това, като вариант е изолирането на PCV клапана.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани