Проблем с дроселова клапа на М44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 19.10.2009
Пол: Мъж
Кара: Bmw e91 lci 320d

Проблем с дроселова клапа на М44

Мнение от stoichev87 » 18 Дек 2014, 22:55

Здравейте колеги.Проблема е следния:Когато оставях колата повече време да стои без да я паля (повече то 9-10 часа) дроселовата клапа залепваше.Реших да я разглобя и да я изчистя заедно с колектора.Проблема се оправи за 2-3 седмици и пак започна да залепва клапата.Има някаква лепкава течност,която мирише на бензин.Ето за какво става въпрос
20141218_162041.jpg
20141218_162032.jpg

Колата е на газ и бензин.Благодаря предварително :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с дроселова клапа на М44

Мнение от ивчо » 19 Дек 2014, 12:01

Картерните газове ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 19.10.2009
Пол: Мъж
Кара: Bmw e91 lci 320d

Re: Проблем с дроселова клапа на М44

Мнение от stoichev87 » 19 Дек 2014, 18:34

ивчо написа:Картерните газове ...

Колега за клапана на картерните газове ли става въпрос?Аз го смених миналата година (нов съм сложил). Когато беше развален се чуваше едно свистене от колата като работи,а сега всичко е наред( нямам проблем с обороти,мощност и др.)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с дроселова клапа на М44

Мнение от zvetiko » 19 Дек 2014, 19:04

stoichev87 написа:
ивчо написа:Картерните газове ...

Колега за клапана на картерните газове ли става въпрос?Аз го смених миналата година (нов съм сложил). Когато беше развален се чуваше едно свистене от колата като работи,а сега всичко е наред( нямам проблем с обороти,мощност и др.)


Колега, в случая няма значение, че си го сменил. Клапана трябва да работи коректно, за да работи коректно двигателя. Но това не пречи на маслените пари да цапат всичко до, което се докоснат. Дори при по усъвършенстваната вентилация на картерните газове, когато клапана е интегриран с маслен сепаратор или масленият сепаратор е отделен детайл, смукателният колектор и някои елементи свързани с него, отново са изцапани. За това, като вариант е изолирането на PCV клапана.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook