Проблем с халогени
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Проблем с халогени
Проверени - не е от тях. 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с халогени
denises26 написа:Проверени - не е от тях.
Ако си сигурен , че предпазителите са здрави и ако си сигурен , че релето цъка (ако то цъка , значи предпазител 22 със сигурност е здрав , защото той е в управляващата верига на релето , преди ключа на фаровете), тогава виж контактите на самото реле , вероятно те са се окислили и не правят добра верига (ама това е малко афиф работа). Пробвай с друго реле ...
Тая верига е елементарна , щом казваш , че има някакво напрежение на буксите на халогените , то най -вероятно има лоша връзка някъде (както казах може да е от релето ), може някоя връзка в гнездото му да се е окислила ..... Извади го и го вкарай пак в гнездото , често това помага ....
А иначе е нормално като не ти свети индикацията на таблото да не светят и самите халогени (тези лампи са в паралел ).
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Проблем с халогени
Релето е с почистени крачета, разменях го и с друго. Пак същото. Възможно ли е проблема да е някъде вътре (копче)? Ако е прекъснат кабел просто няма да има напрежение, явно е слаба връзка някаква. Търсих някакви схеми, но не успях да се ориентирам много много. Кабелите след релето директно към халогените ли тръгват или минават пак през някъде?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с халогени
denises26 написа: Кабелите след релето директно към халогените ли тръгват или минават пак през някъде?
След релето кабела минава през предпазител 15 и тогава се разделя на два кабела , които отиват съответно към ляв и десен халоген .....
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Проблем с халогени
Благодаря, колега ще проверя тези дни къде точно ми се губят тоците. 

- nowayout
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: Проблем с халогени
колеги ползвам тази тема.. при мен въпроса е подобен, смених старите халогенни имаха ксенон, но се пълнеха с вода и не светеха, взех нови и реших да махна ксенона.. сложих новите светнаха и след 10 мин изгаснаха релето цъка,копчето вътре е проверено, бушон 22 е здрав, но на гнездо 15 няма бушон и не е имало
дали е възможно след релето да няма 2 ри бушон ? или е някъде незнайно къде.. помагайте 
ПП забравих да спомена, че след като изгаснаха лампата на таблото спря да сврени, а преди си светеше независимо дали те работеха


ПП забравих да спомена, че след като изгаснаха лампата на таблото спря да сврени, а преди си светеше независимо дали те работеха
Bayerische Motoren Werke ..
- nowayout
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: Проблем с халогени
колеги открих проблема.. за тези които се интересуват 1-вия бушон преди релето е 22, а втория за моя изненада беше вързан 28.. не 15 както пише навсякъде.. колата си е с заводски халогенни до колкото аз знам, но важното е, че проблема се реши 

Bayerische Motoren Werke ..
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани