Проблем с халогени

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: Кърджали
Пол: Мъж
Кара: 728
Мечтае да кара: Алпина

Re: Проблем с халогени

Мнение от denises26 » 24 Ное 2014, 18:30

Проверени - не е от тях. :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с халогени

Мнение от metodi80 » 24 Ное 2014, 23:23

denises26 написа:Проверени - не е от тях. :banghead:


Ако си сигурен , че предпазителите са здрави и ако си сигурен , че релето цъка (ако то цъка , значи предпазител 22 със сигурност е здрав , защото той е в управляващата верига на релето , преди ключа на фаровете), тогава виж контактите на самото реле , вероятно те са се окислили и не правят добра верига (ама това е малко афиф работа). Пробвай с друго реле ...
Тая верига е елементарна , щом казваш , че има някакво напрежение на буксите на халогените , то най -вероятно има лоша връзка някъде (както казах може да е от релето ), може някоя връзка в гнездото му да се е окислила ..... Извади го и го вкарай пак в гнездото , често това помага ....
А иначе е нормално като не ти свети индикацията на таблото да не светят и самите халогени (тези лампи са в паралел ).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: Кърджали
Пол: Мъж
Кара: 728
Мечтае да кара: Алпина

Re: Проблем с халогени

Мнение от denises26 » 25 Ное 2014, 1:04

Релето е с почистени крачета, разменях го и с друго. Пак същото. Възможно ли е проблема да е някъде вътре (копче)? Ако е прекъснат кабел просто няма да има напрежение, явно е слаба връзка някаква. Търсих някакви схеми, но не успях да се ориентирам много много. Кабелите след релето директно към халогените ли тръгват или минават пак през някъде?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с халогени

Мнение от metodi80 » 25 Ное 2014, 23:10

denises26 написа: Кабелите след релето директно към халогените ли тръгват или минават пак през някъде?


След релето кабела минава през предпазител 15 и тогава се разделя на два кабела , които отиват съответно към ляв и десен халоген .....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: Кърджали
Пол: Мъж
Кара: 728
Мечтае да кара: Алпина

Re: Проблем с халогени

Мнение от denises26 » 26 Ное 2014, 1:33

Благодаря, колега ще проверя тези дни къде точно ми се губят тоците. :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: southampton UK
Пол: Мъж
Кара: м42, 530d e60 '06
Мечтае да кара: s85b50
Детайли за колата: e60 530d M57D30T2

Re: Проблем с халогени

Мнение от nowayout » 14 Дек 2014, 23:30

колеги ползвам тази тема.. при мен въпроса е подобен, смених старите халогенни имаха ксенон, но се пълнеха с вода и не светеха, взех нови и реших да махна ксенона.. сложих новите светнаха и след 10 мин изгаснаха релето цъка,копчето вътре е проверено, бушон 22 е здрав, но на гнездо 15 няма бушон и не е имало :kuku: дали е възможно след релето да няма 2 ри бушон ? или е някъде незнайно къде.. помагайте :dunno:

ПП забравих да спомена, че след като изгаснаха лампата на таблото спря да сврени, а преди си светеше независимо дали те работеха
Bayerische Motoren Werke ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: southampton UK
Пол: Мъж
Кара: м42, 530d e60 '06
Мечтае да кара: s85b50
Детайли за колата: e60 530d M57D30T2

Re: Проблем с халогени

Мнение от nowayout » 15 Дек 2014, 15:42

колеги открих проблема.. за тези които се интересуват 1-вия бушон преди релето е 22, а втория за моя изненада беше вързан 28.. не 15 както пише навсякъде.. колата си е с заводски халогенни до колкото аз знам, но важното е, че проблема се реши :yes:
Bayerische Motoren Werke ..

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook