Разлика в спирачния натиск - подмяна на АБС модул
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Разлика в спирачния натиск - подмяна на АБС модул
На валяците ми показа разлика от 30+ процента в силата на спирачките между предно ляво и предно дясно колело!
Още преди това забелязах, чв абс-а се включва често, махнах му бушона и установих, че предно дясно колело блокира доста лесно като след отпускане на спирачката се освобождава, в смисъл не остава блокирано, което ще рече че апарата не спича, може би
. При спиране от висока скорост се усеща и теглене на дясно
Възможно е просто предно ляво да не прави нужния натиск.
Какво ще ме посъветвате, да се притеснявам ли за абс блока, все пак той разпределя течността към колелата
Как може да се разбере дали е от абс блока, диагностика едва ли ще го покаже.
Мисля да започна със ревизия на апаратите с ремонтни комплекти и смяна на спир. течност, сегашната е на 2г/
Мислех и за дискове с накладки, но май ще чакат да не излезе някое друго по-засукано нещо като абс блока.
едит: точно абс блока се оказа
давайте идей за подмяна с друг
Още преди това забелязах, чв абс-а се включва често, махнах му бушона и установих, че предно дясно колело блокира доста лесно като след отпускане на спирачката се освобождава, в смисъл не остава блокирано, което ще рече че апарата не спича, може би

Възможно е просто предно ляво да не прави нужния натиск.
Какво ще ме посъветвате, да се притеснявам ли за абс блока, все пак той разпределя течността към колелата

Как може да се разбере дали е от абс блока, диагностика едва ли ще го покаже.
Мисля да започна със ревизия на апаратите с ремонтни комплекти и смяна на спир. течност, сегашната е на 2г/
Мислех и за дискове с накладки, но май ще чакат да не излезе някое друго по-засукано нещо като абс блока.
едит: точно абс блока се оказа

давайте идей за подмяна с друг
Последна промяна Hristo на 25 Ное 2014, 12:11, променена общо 1 път
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Разлика в спирачния натиск на предните колела
Направи едно обезвъздушаване и виж после как ще е..може в маркучите да ти е проблема
.Това за АБСа си виж датчиците..

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Разлика в спирачния натиск на предните колела
Hristo написа:На валяците ми показа разлика от 30+ процента в силата на спирачките между предно ляво и предно дясно колело!
Още преди това забелязах, чв абс-а се включва често, махнах му бушона и установих, че предно дясно колело блокира доста лесно като след отпускане на спирачката се освобождава, в смисъл не остава блокирано, което ще рече че апарата не спича, може би. При спиране от висока скорост се усеща и теглене на дясно
Възможно е просто предно ляво да не прави нужния натиск.
Какво ще ме посъветвате, да се притеснявам ли за абс блока, все пак той разпределя течността към колелата
Как може да се разбере дали е от абс блока, диагностика едва ли ще го покаже.
Мисля да започна със ревизия на апаратите с ремонтни комплекти и смяна на спир. течност, сегашната е на 2г/
Мислех и за дискове с накладки, но май ще чакат да не излезе някое друго по-засукано нещо като абс блока.
Разглоби си преден ляв апарат поизчисти буталото ако не е съсипано тотално и смени уплътненията , да сменяш цялата течност според мен е напълно излишно и само ще се вкараш в некои филм.
Re: Разлика в спирачния натиск на предните колела
И смени спирачните маркучи. Виждал съм такива станали вътре на желе а продължаваха да си вършат работата.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Разлика в спирачния натиск на предните колела
Въобще не е излишно да си смени спирачната течност. Тъй че добре се е ориентирал колегата какво да прави. След това нещата ще си дойдат на място. Явно единия апарат не работи с нужната сила. А защо - ще покаже ревизията.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Разлика в спирачния натиск на предните колела
Dirty M5 driveR написа:Въобще не е излишно да си смени спирачната течност
Въобще, няма си и представа тази течност на какво прилича след като преседи повече от необходимото ...
Боза .... Ама като от едно време ...
И вследсвие на което, хидроблока на АБС-а като една много финна машина с клапани първа го изяжда ...
После следва разлагане на маркучите (нещо нормално предвид самата течност като такава), и гумените уплътнители в помпи и апарати ...
И накрая почва самата корозия ... Естествено всичко това отнема време, но за първата беля не трябва много !
В случая следва пълна ревизия на системата - от спирачни маркучи, до самата течност като такава !
Напълно възможно е и някоя тръбичка да е крива и т.н.
Следва обстойно да се провери всичко, защото точно сега в този сезон равномерното разпределение на спирачното усилие е много важно !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Разлика в спирачния натиск на предните колела
Течността е сменяна 2009-та и последно 2012-та текстар дот 4. Като течността ми я сменяха с една машинка, която се закача на казанчето и под налягане избутва старата при отворени пробки.
Маркичите са от 2009-та и те феби.
Дискове и накладки не съм сменял, имат още хляб.
Мисля да взема комплекти за двата апарата и да сменя твчността, за маркучите какво мислите,, да ги махам ли, могат ли да се диагностицират
Какъв е варианта за смяна на течността без такава машинаа,че вече я няма тази опция?
Последно ми остава да се моля да не е абс модула
Маркичите са от 2009-та и те феби.
Дискове и накладки не съм сменял, имат още хляб.
Мисля да взема комплекти за двата апарата и да сменя твчността, за маркучите какво мислите,, да ги махам ли, могат ли да се диагностицират
Какъв е варианта за смяна на течността без такава машинаа,че вече я няма тази опция?
Последно ми остава да се моля да не е абс модула

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Разлика в спирачния натиск на предните колела
Маркучите и течността по неписано правилно се сменят на 2 години. Не е проблем да е на 3, но да се оставят по 6-7 години е леко занемаряване. На течността й се увеличава съдържанието на вода, а маркучите вътре се разяждат. Маркучът специално не можеш да го "диагностицираш". Ако не ти се дават пари в момента си ги остави.
Относно обезвъздушаването аз нарочно не смених спирачната течност, защото нямаме това приспособление. А то не са само спирачките - трябва и съединителя да заработи. Най-много ме притеснява да не остане въздух в АБС-а. Тъй че това ще го направя при хора, които се занимават.
Относно обезвъздушаването аз нарочно не смених спирачната течност, защото нямаме това приспособление. А то не са само спирачките - трябва и съединителя да заработи. Най-много ме притеснява да не остане въздух в АБС-а. Тъй че това ще го направя при хора, които се занимават.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Разлика в спирачния натиск на предните колела
+1 за течността, тотално различно се усещат спирачките със свежа
Съединителя се обезвъздушава лесно.

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Разлика в спирачния натиск - подмяна на АБС модул
Оказа се повреден абс модул. От изхода за предно ляво колело се подава минимално налягане, с това елиминирам всичко надолу по веригата като маркучи, апарати и дискове. Явно клапанчетата вътре са се омазали иначе си чука и нищо не свети.
Моя модул е с номер 34511158403.
1. Ремонтират ли се някъде?
2. Ако търся втора ръка точно със същия номер ли трябва да търся, ако е с друг номер,заедно с компютъра за абс-а ли трябва да се взема.
3.Ако взема втора ръка как може да се разбере дали е читав преди слагането - май няма как
4. Ако може да се има вяра на реалоем и бмвфенс сайтовете с каталози по вин за моята кола помпата трябва да е с номер 34511139665. Може би пък да е сменяна и преди
някой да е сравнявал дали си отговаря инфото в сайта за абс модулите с тези на колата му 
Моя модул е с номер 34511158403.
1. Ремонтират ли се някъде?
2. Ако търся втора ръка точно със същия номер ли трябва да търся, ако е с друг номер,заедно с компютъра за абс-а ли трябва да се взема.
3.Ако взема втора ръка как може да се разбере дали е читав преди слагането - май няма как

4. Ако може да се има вяра на реалоем и бмвфенс сайтовете с каталози по вин за моята кола помпата трябва да е с номер 34511139665. Може би пък да е сменяна и преди


- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Разлика в спирачния натиск - подмяна на АБС модул
Hristo написа:...някой да е сравнявал дали си отговаря инфото в сайта за абс модулите с тези на колата му
някой части имат повече от един номер

- Explicit120
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 26.04.2013
- Пол: Мъж
Re: Разлика в спирачния натиск - подмяна на АБС модул
Ако зимаш друг ABS модул, мисля че трябва да се препрограмира за твоята кола.
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Разлика в спирачния натиск - подмяна на АБС модул
След подмяна на абс помпата с друга/със същия номер/ вече всичко е ОК
На валяците показва разлика от само 2-3процента между колелата
На валяците показва разлика от само 2-3процента между колелата

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани