пробита гарнитура?... снимки на 2стр.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.
аз ги отбелязах клапаните, щях сам да ги свалям ама като видях какво е свалих един и се отказах 
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.


Тая дюза ако не пръсне малко бензин не се охлажда ....Който иска да я спира, а който не я е спрял, едва ли ще има повече проблеми с помпата отколкото ако кара на бензин - стига да не е на сухо.
Ubi dubium, ibi libertas
Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.
GecataBMW-E46 написа:~Мишо~ написа:Ще я сглоби и ще върви, не се безпокой, не е от вчера във форума... Голямо повтаряне че свалил здрава глава... тя главата е здрава, ама гарнитурата е за смянаПо-добре да я прави сега на топлото, не зимата. За помпата ще му пиша защо да не я спира, пък ти карай твоите както искаш.
Ти пък как я прецени тая гартнитура,че е за смяна без да е тествана за херметичност
С просто око се вижда,че гарнитурата е ''брак''.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.
ето и малко по въоражено за любознателните 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.
извинявам се но съм нов във форума.Купих си преди седмица е46316i с газов инжекцион и проблемите почнаха.Първо напълни антифриза с масло,пуши пара ,не работи равномерно.двама маистори тестваха топлообменика здрав на 100%.И гарнитура на глава.Ок казвам даваи.Разглобява маистора и шах.Колата била прегрята до такава степен че проблема маи бил в блока.Сега незнам какво да права моля за съвет.Главата я пратиха на тест и чакам отговор но съм съсипан,тази кола още не съм я катал а ще я хвърям.каква е вероятноста да е спукан блока ,и като се свали главата как може да разбереш дали е спукан блока
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.
Правилно са ти казали, обикновено масло в антифриза идва точно от спукан блок. Провери и главата, но мисля проблема няма да е там, ако ти трябва блок мога да помогна, но тези мотори са евтини и масови и ще си намериш и по-близо до теб /всъщност не знам от кой град си/.
only rear wheel drive
Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.
michev написа:Правилно са ти казали, обикновено масло в антифриза идва точно от спукан блок. Провери и главата, но мисля проблема няма да е там, ако ти трябва блок мога да помогна, но тези мотори са евтини и масови и ще си намериш и по-близо до теб /всъщност не знам от кой град си/.
Аз съм от софия а колата е в карлово аз намерих същия двегател но незнам как да го регистрирам защото е с 2 години по стара от моята макар че е същия но да изчакам поне главата.Някои запознат ли е за регистрацията как става.Мерси предварително
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани