BMW 318 is проблем с мощността
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
BMW 318 is проблем с мощността
Здравейте, колеги, това е първата ми тема във форума. Доста време четох за моя проблем, но не мога да намеря точното решение и реших да се посаветвам с вас. Собственик съм на BMW e36 M42B18 и от известно време двигателя понижи своята мощност и стана много по-муден. Ходих при майстори които стигаха все до различни изводи, вследствие от което аз смених дебитомер (който сам го замервах и сам сигурен, че функционира правилно) имах и проблем с клапана на картерните газове който многократно гърмеше (сега сам монтирал febi) и за вмомента не гърми, след което ми казаха, че трябва да сменя и ланда сондата, защото не отчитала правилно. Леко се подобри работата на двигателя, но ако преди е работил на 50% сега работи се едно на 55% и така стигнаха до извода да мерим компресия на двигателя. На две места ходих като на едното ми казаха всичко е наред, а на другото ми казаха, че компресията на първия цилиндър е 14 на втория и третия 14,5 и на четвъртия 14,8 и в крайна сметка ми казаха че имам маслени сигменти на цилиндрите за смяна. И във момента сам с кола която не върви както трябва, заглъхва, дави се и губи мощтност. Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или е запознат във Варна каде мога да отида и да получа професионален съвет и адекватно решение ще сам ви много благодарен.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: BMW 318 is проблем с мощноста

сега първо напиши какво си сменил наскоро та да напишем за другите фактори..

какво значи "всичко е наред?" кой как с какво е мерил ?
филтри ,помпа налягане ,кабели на свещите , катализатор , паразитен въздух , ,,,,,,,,........тези как ги измериха?
Re: BMW 318 is проблем с мощността
Филтрите на колата се сменят на 10 000 км, сменил съм дебитомер, ланда сонда, свещи, кабели, всяка снадка на отделните елемети на смукателните колектори са със сменени гарнитури, клапан на картерните газове съм сменял. Единственото нещо което е излизало и не съм го сменял е knock sensor поради съвета на лице от сервиза на bosch което ми каза, че това може и да не е проблем защото тази гешка излиза и заради издухано гърне и не е било проблем който да е пряко свързан с главния такъв страничния ефект бил чукане на аванса. За паразитния въздух което аз сам остановил, че може да е проблем - гумените тръбички на стъпковото моторче, но те си пасват добре и се намушват със сила по местата си. Дебита на бензиновата помпа не съм го мерил, но при положение, че при спукване на едината мека връзка между металната тръба идваща от резервоара, същата която влиза в двигателния отсег и металната тръба която се слива със смесителя на инжекторите при запален двигател хвърля бензин по цялата лява страна на двигателя и остава 10 сантиметрова диря по асфалта на шосето не мисля, че и това е проблема.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: BMW 318 is проблем с мощността
qncho написа:Филтрите на колата се сменят на 10 000 км, сменил съм дебитомер, ланда сонда, свещи, кабели, всяка снадка на отделните елемети на смукателните колектори са със сменени гарнитури, клапан на картерните газове съм сменял. Единственото нещо което е излизало и не съм го сменял е knock sensor поради съвета на лице от сервиза на bosch което ми каза, че това може и да не е проблем защото тази гешка излиза и заради издухано гърне и не е било проблем който да е пряко свързан с главния такъв страничния ефект бил чукане на аванса. За паразитния въздух което аз сам остановил, че може да е проблем - гумените тръбички на стъпковото моторче, но те си пасват добре и се намушват със сила по местата си. Дебита на бензиновата помпа не съм го мерил, но при положение, че при спукване на едината мека връзка между металната тръба идваща от резервоара, същата която влиза в двигателния отсег и металната тръба която се слива със смесителя на инжекторите при запален двигател хвърля бензин по цялата лява страна на двигателя и остава 10 сантиметрова диря по асфалта на шосето не мисля, че и това е проблема.
Я си смени детонационния датчик все пак.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW 318 is проблем с мощността
qncho написа:Здравейте, колеги, това е първата ми тема във форума. Доста време четох за моя проблем, но не мога да намеря точното решение и реших да се посаветвам с вас. Собственик съм на BMW e36 M42B18 и от известно време двигателя понижи своята мощност и стана много по-муден. Ходих при майстори които стигаха все до различни изводи, вследствие от което аз смених дебитомер (който сам го замервах и сам сигурен, че функционира правилно) имах и проблем с клапана на картерните газове който многократно гърмеше (сега сам монтирал febi) и за вмомента не гърми, след което ми казаха, че трябва да сменя и ланда сондата, защото не отчитала правилно. Леко се подобри работата на двигателя, но ако преди е работил на 50% сега работи се едно на 55% и така стигнаха до извода да мерим компресия на двигателя. На две места ходих като на едното ми казаха всичко е наред, а на другото ми казаха, че компресията на първия цилиндър е 14 на втория и третия 14,5 и на четвъртия 14,8 и в крайна сметка ми казаха че имам маслени сигменти на цилиндрите за смяна. И във момента сам с кола която не върви както трябва, заглъхва, дави се и губи мощтност. Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или е запознат във Варна каде мога да отида и да получа професионален съвет и адекватно решение ще сам ви много благодарен.
Колега, около колата е заформена някаква каша. Работата на дебитомера не може да се оцени просто със замерване. За първи път чувам за многократно гърмящ клапан за вентилация на картерните газове. Не виждам защо от това, че компресията на цилиндрите е перфектна, са направили извода, че трябва да се сменят маслените сегменти. Проблема с понижената мощност може да се дължи на доста фактори и пътя на решаването му не е проба-грешка, а качествена диагностика на двигателя. За твоят регион, мисля, че човека, който може да ти помогне е mad_presley.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани