Пуши синьо като падат оборотите!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- red_bull316i
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.11.2010
- Пол: Мъж
Пуши синьо като падат оборотите!
Здравейте колеги.Става въпрос за 320и м52 с газов инжекцион.Проблема е следния, колата харчи масло,доста около 2,5 литра на 7000 км,изпушва синьо след като форсирам на място(изпушва когато оборотите падат),като отворя капачката за маслото се чуваше много странен звук точно този https://www.youtube.com/watch?v=QMDcgH-2u5w, тези симптоми ме накараха да сменя клапана на картерните газове,но няма никаква промяна.Колата пак изпушва като падат оборотите, а днес след като поизцедих малко колата като слязох забелязах че пуши на ниските обороти,но за момент после дима изчезна.Друго нещо което забелязах когато сменях клапана е че колекторите бяха много омаслени.Та въпроса ми е след като не е клапана на картерните газове какво може да е?Мисля че ако са гумички трябва да изпушва когато оборотите се вдигат?Моля дайте компетенто мнение преди да съм предприел следващия ремонт! Колата е без катализатор.Благодаря предварително! 

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Пуши синьо като падат оборотите!
Най-вероятно си за маслени сегменти,при това количество изчезнало масло 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Пуши синьо като падат оборотите!
red_bull316i написа:Здравейте колеги.Става въпрос за 320и м52 с газов инжекцион.Проблема е следния, колата харчи масло,доста около 2,5 литра на 7000 км,изпушва синьо след като форсирам на място(изпушва когато оборотите падат),като отворя капачката за маслото се чуваше много странен звук точно този https://www.youtube.com/watch?v=QMDcgH-2u5w, тези симптоми ме накараха да сменя клапана на картерните газове,но няма никаква промяна.Колата пак изпушва като падат оборотите, а днес след като поизцедих малко колата като слязох забелязах че пуши на ниските обороти,но за момент после дима изчезна.Друго нещо което забелязах когато сменях клапана е че колекторите бяха много омаслени.Та въпроса ми е след като не е клапана на картерните газове какво може да е?Мисля че ако са гумички трябва да изпушва когато оборотите се вдигат?Моля дайте компетенто мнение преди да съм предприел следващия ремонт! Колата е без катализатор.Благодаря предварително!
Няма никаква промяна- това включва ли, че е останал и звука при отваряне на капачката на маслото?
Между другото виждал съм нов, монтиран преди няколко дни, клапан картерни газове, който не работеше добре.
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Пуши синьо като падат оборотите!
Колега пробвай да задържиш двигателя на място на около 3000-3500 оборота за около 10мин. Ако започне да пуши синьо със сигурност си със запекли или износени маслени сегменти. А това, че клапаните ти са омаслени при положение, че караш на газ е нормално. Ако караш на бензин той ги мие и трябва гумичките ти да са в трагично състояние, че да започне да се оксидира масло по тях. Стария ми мотор М52В20 смучеше яко през гумичките, но докато го карах на безин клапаните бяха като нови.
Относно гумичките на клапаните - най-често изпушва след като колата дълго време е работила на празен ход. Изпушването след като си спускал на скорост не е толкова показаелно, тъй като при спускане на скорост не се впръсква гориво е цилиндъра следователно няма горене и маслото, което не се обира от сегментите пак се събира в цилиндъра и при подаване на газ колата изпушва.
Аз пробвах една украински "добавка" Антикокс, за разпичане на сегменти. Като държа да подчертая, че тя почиства въглеродните отлагания и оксидации на маслото, а не уплътнява цлиндъра или да прави някакъв невидим филм, който вдига компресия и спира харча на мсло. При мен имаше голям ефект от литър на 200км сега съм на литър на 700
Може а я пробваш ако няма ефект, значи си с износени, а не запекли сегменти.
Относно гумичките на клапаните - най-често изпушва след като колата дълго време е работила на празен ход. Изпушването след като си спускал на скорост не е толкова показаелно, тъй като при спускане на скорост не се впръсква гориво е цилиндъра следователно няма горене и маслото, което не се обира от сегментите пак се събира в цилиндъра и при подаване на газ колата изпушва.
Аз пробвах една украински "добавка" Антикокс, за разпичане на сегменти. Като държа да подчертая, че тя почиства въглеродните отлагания и оксидации на маслото, а не уплътнява цлиндъра или да прави някакъв невидим филм, който вдига компресия и спира харча на мсло. При мен имаше голям ефект от литър на 200км сега съм на литър на 700

Може а я пробваш ако няма ефект, значи си с износени, а не запекли сегменти.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- red_bull316i
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Пуши синьо като падат оборотите!
След като смених клапана звука изчезна напълно.Като отворя капачката за маслото не гасне само леко прекъсва и после се нормализира.има много конденз от аспуха,който мисля че е от газта,но може да има някаква диагностична стойност.днес ще видя дали изпушва като я пусна по нанадолнище.
- red_bull316i
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Пуши синьо като падат оборотите!
шума след като смених клапана изчезна!но колата продължава да пуши!!!Мисля тия дни да замеря компресията и ще пиша за резултата!Не знам дали е от значение-карам с valvoline 10-40 durablend!
Re: Пуши синьо като падат оборотите!
Всъщност какво излезе? Питам, макар темата да е стара, понеже и моя колектор е целия омазнен и пуши при много газ, макар и при сменен клапан картерни газове.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Пуши синьо като падат оборотите!
vangelov написа:Всъщност какво излезе? Питам, макар темата да е стара, понеже и моя колектор е целия омазнен и пуши при много газ, макар и при сменен клапан картерни газове.
здр,
смени си клапана за маслените пари ако е втора употреба с нов.тук в БГ е много скъп , но китаеца помислил и за нас.
почти е без пари..а също така има и DISA клапан на невероятна цена:
http://www.aliexpress.com/item/free-shi ... 00707.html
http://www.aliexpress.com/item/HIGH-QUA ... 80951.html
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани