Изтече много вода от радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Изтече много вода от радиатора
Здравейте колеги.
Снощи се прибирам от магазина, спирам колата на паркинга, слизам и чувам тече вода.
Погледнах, под радиатора, локва. Не сълзеше, а направо си течеше водата.
Имам ГИ, но течащата вода не ми миришеше на газ (ако нещо се е прецакало в изпарителя). Не мъча колата и бърнаути не правя, 40-тина хил километра са минати с нея, не е прегряване и е обслужвана редовно. И въпросната вечер не съм я натискал и не съм вдигал повече от 3500 об.
Бих отхвърлил пукнатата глава, но най-вече ме притеснява дали не е гарнитурата, макар че съм озадачен как така изведнъж, на доста запазена кола ще вземе да увисне точно гарнитурата.
Мисълта ми е, възможно ли е да е нещо по-леко от гарнитура, като например да смуче от някъде въздух, за да изтича от казанчето? Или каквото и да е друго. Ако може някой, който е патил по подобен начин да сподели.
Снощи се прибирам от магазина, спирам колата на паркинга, слизам и чувам тече вода.
Погледнах, под радиатора, локва. Не сълзеше, а направо си течеше водата.
Имам ГИ, но течащата вода не ми миришеше на газ (ако нещо се е прецакало в изпарителя). Не мъча колата и бърнаути не правя, 40-тина хил километра са минати с нея, не е прегряване и е обслужвана редовно. И въпросната вечер не съм я натискал и не съм вдигал повече от 3500 об.
Бих отхвърлил пукнатата глава, но най-вече ме притеснява дали не е гарнитурата, макар че съм озадачен как така изведнъж, на доста запазена кола ще вземе да увисне точно гарнитурата.
Мисълта ми е, възможно ли е да е нещо по-леко от гарнитура, като например да смуче от някъде въздух, за да изтича от казанчето? Или каквото и да е друго. Ако може някой, който е патил по подобен начин да сподели.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Изтече много вода от радиатора
Аз залагам на гарнитурката (опръстена) на разширителното казанче . Мисля , че даже имаше тема в полезни.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Изтече много вода от радиатора
Вчера махнах свещите да видя дали ще хвърли водя от някъде (ако е влезла в някой цилиндър), но като чели нямаше такива признаци. Но като завих обратно свещите и като пробвах да запаля работеше на 3 цилиндъра.
Оставих я малко така да видя студена дали ще върне вода, но не върна, може би защото не бях доливал да допълня отново.
Оставих я малко така да видя студена дали ще върне вода, но не върна, може би защото не бях доливал да допълня отново.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Изтече много вода от радиатора
С кой мотор е това БМВ?
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Изтече много вода от радиатора
Този с ремъка, 113 коня.
Преди 40 хил. километра е сменен ремъка, тоест има още 10-тина докато му дойде пак ред. Даже съм го купил заедно с ролките, да са под ръка.
Но ми намирисва, че ще я карам на майстер да я отвори и да види какво и е.
Преди 40 хил. километра е сменен ремъка, тоест има още 10-тина докато му дойде пак ред. Даже съм го купил заедно с ролките, да са под ръка.
Но ми намирисва, че ще я карам на майстер да я отвори и да види какво и е.
- no.breaks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: е36 М43
Re: Изтече много вода от радиатора
по скоро си огледай маркучите на радиатора и самия радиатор или съответно около казанчето както каза колега
по-горе. Имах подобен случай може би преди около 4 години, така без причина ми изтече водата от радиатора, не можах да видя от къде точно и започнах да търся радиатор. Не намерих на първия ден това което търсех и на другата сутрин напълних пак системата за да видя от къде тече, но греда от никъде всичко беше наред и карах така около половин година без проблем докато един след обяд колата почна да загрява, а радиатора се беше спукал
обясних си го тогава, че радиатора още тогава се спукал и след първото изтичане е позапушил и така. Казвам ти го това, за да си прегледаш и ти твоите елементи, напълни отново системата и гледай, като я обезвъдушиш и дигне налягане то ще си покаже. Аз също съм с газ и да ти кажа 2 пъти съм затягал и оправял пластмасовите фланци на газта които ги слагат когато я монтират 
по-горе. Имах подобен случай може би преди около 4 години, така без причина ми изтече водата от радиатора, не можах да видя от къде точно и започнах да търся радиатор. Не намерих на първия ден това което търсех и на другата сутрин напълних пак системата за да видя от къде тече, но греда от никъде всичко беше наред и карах така около половин година без проблем докато един след обяд колата почна да загрява, а радиатора се беше спукал


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Изтече много вода от радиатора
Може и термостата да не е отворил големия кръг и оттам през казанчето-капачката и навън 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Изтече много вода от радиатора
Аз подозирам, че през 21-22 годишният живот на колата не е сменяна гарнитурата и просто и е дошло времето.
Ще я карам на майстор таз седмица да видя какво наистина и има, защото нямам времето и инструментите да си я диагностицирам сам.
Ще я карам на майстор таз седмица да видя какво наистина и има, защото нямам времето и инструментите да си я диагностицирам сам.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Изтече много вода от радиатора
Проблема с работата на 3 цилиндъра го открих. Очевидно след като свещите, на едната се е спукала керамичната част, но така като гледам и без това бяха за смяна, защото изглежда да са били оригиналните.
Забелязах, че вече не превключва на газ (сиреч през изпарителя не минава топла вода, за да "цъкне" реленцето), което очевидно значи, че проблемът да изхвърли водата е някъде по охладителната система. Остава да обезвъздуша отново, ако поради някаква причина се е получил въздушен балон.... и евентуално да се мъча да разбера от какъв зор е станало това и от къде е влязъл въздух.
Забелязах, че вече не превключва на газ (сиреч през изпарителя не минава топла вода, за да "цъкне" реленцето), което очевидно значи, че проблемът да изхвърли водата е някъде по охладителната система. Остава да обезвъздуша отново, ако поради някаква причина се е получил въздушен балон.... и евентуално да се мъча да разбера от какъв зор е станало това и от къде е влязъл въздух.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Изтече много вода от радиатора
Резултатът изглежда е виско перката. Понеже и като загрее колата може да си се спира с ръка. Явно от това е било и изтичането като спрях водата.
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Изтече много вода от радиатора
Точно от това е проблема. Радвай се , че не е прегряла повече. Има евтини на Behr, бягай до магазина !
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Изтече много вода от радиатора
Извинявам се предварително за писането на латиница (просто компютъра, на който съм в момента няма кирилизатор)! Според мен проблема едва ли ти е във виското. При тези градуси навън + това, че не си я пържил колата, клоня към това, че не е виско. Моето не съм го чувал вече две години да "забучава" и въпреки това дори лятно време е нямало проблем с охлаждането. И моята перка си я спирам на горещ мотор без проблем. Все пак нека някой от видните съфорумци да даде компетентно мнение, но според мен ще дадеш пари за виско (за вятър), а проблема ще остане нерешен. Аз съм със същия мотор м/у другото. Успех! И отново се извинявам за писането на латиница! Няма да се повтори!
Мод: Коригирах ти мнението, за да е удобно на потребителите да го прочетат. Извиненията се приемат, но занапред не пускай повече мнения на латиница!
Благодаря!
Мод: Коригирах ти мнението, за да е удобно на потребителите да го прочетат. Извиненията се приемат, но занапред не пускай повече мнения на латиница!
Благодаря!

Карам бавно! Стигам Бързо!
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Изтече много вода от радиатора
На теория на топло виско няма как да го хванеш докато се върти. И на мен ми хвърли два пъти водите, а термометъра си показваше "среда" , смених виското и капачката на радиатора и винаги като стягам капачката винаги отпускам малко да не отваря баш на 140kpa ами малко по-рано. Според мен е това.. Лошите варянти - спукана глава и надув във водата или издухана гарнитура и пак надув. 

Re: Изтече много вода от радиатора
ceco_kd написа:Извинявам се предварително за писането на латиница (просто компютъра, на който съм в момента няма кирилизатор)! Според мен проблема едва ли ти е във виското. При тези градуси навън + това, че не си я пържил колата, клоня към това, че не е виско. Моето не съм го чувал вече две години да "забучава" и въпреки това дори лятно време е нямало проблем с охлаждането. И моята перка си я спирам на горещ мотор без проблем. Все пак нека някой от видните съфорумци да даде компетентно мнение, но според мен ще дадеш пари за виско (за вятър), а проблема ще остане нерешен. Аз съм със същия мотор м/у другото. Успех! И отново се извинявам за писането на латиница! Няма да се повтори!
Мод: Коригирах ти мнението, за да е удобно на потребителите да го прочетат. Извиненията се приемат, но занапред не пускай повече мнения на латиница!
Благодаря!
Хем си прав хем грешиш , сега ще ти кажа защо. Ако системата е обезвъздушена перфектно , не е много топло , не караш на 1-ва или стоиш на място в горещината продължително време и тн.. колата може и да не прегрее с не добре работещо виско, тя пак си загрява но в граници . Причината затова е че на таблото ти показва среда НО в същност температурата варива от 80 и малко градуса до около 100 (някой колега може да каже точните цифри). Но много малко и трябва да премине границата и хоп резултата е ясен


п.п. Един въпрос - ако от ГИ по някакъв начин ти вкарва гас в охладителната система какво ще покажа при последващ тест за изгорели газове :
1-Имаш проблем с глава , гарнитура ?
2-Имаш гас в системата ?
3-Нямаш никви проблеми

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани