Е36 320I Седан -Прегряване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- GAUSS
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е36
- Детайли за колата: 156 HP ,AUTOMATIC
Е36 320I Седан -Прегряване
Здравейте Колеги ,
вече няколко години си карам любимата БИМА (320I ,е36 vanus) и никога не ме е оставяла на пътя - до днес.
Тази сутрин по път за работа забелязах , че колата е загряла според показанията на стрелката за температурата (беше по средата) но отоплението в колата не работеше - духаше студен въздух въпреки , че всичко беше настроено да духа горещ.След няколко мунути стрелката за температурата рязко се отклони от средното положение и червената лампа , която индикира прегряване светна.Спрях незабавно и загасух двигателя, отворих капака и на пръв подлед нямаше нищо необичайно, нямаше пара , пушек или някаква индикация , мотора беше горещ но не чак толкова .Реших да проверя нивото на антифриза и в момента в който отворих капачната започнаха да излиза пара под високо налягане и течността запълни разширителното казанче ,затворих капачката и реших , да отворя малко клапана за обезвъздушаване , помислих , че се е получил някакъв въздушен джоб.След като отворих клапана започна да излиза огромно количество пара -всичко това при спрян мотор. Оставих цялата пара да излезе и запалих мотора отново без да завия капачката на клапана - от отвора започна да блика антифриз след което отново затворих клапана.След като двигателя работи няколко минути се наблюдава същото нещо , сякаш от някъде влиза въздух и качва налягането в системата-.
Според вас ,какъв може да бъде проблема , мога ли да си позволя да я закарам до най близкия сервиз на собсвен ход без опастност да прегори гарнитурата.
Някой имал ли е подобни проблеми ?
Благодаря Ви ,
Поздрави !
вече няколко години си карам любимата БИМА (320I ,е36 vanus) и никога не ме е оставяла на пътя - до днес.
Тази сутрин по път за работа забелязах , че колата е загряла според показанията на стрелката за температурата (беше по средата) но отоплението в колата не работеше - духаше студен въздух въпреки , че всичко беше настроено да духа горещ.След няколко мунути стрелката за температурата рязко се отклони от средното положение и червената лампа , която индикира прегряване светна.Спрях незабавно и загасух двигателя, отворих капака и на пръв подлед нямаше нищо необичайно, нямаше пара , пушек или някаква индикация , мотора беше горещ но не чак толкова .Реших да проверя нивото на антифриза и в момента в който отворих капачната започнаха да излиза пара под високо налягане и течността запълни разширителното казанче ,затворих капачката и реших , да отворя малко клапана за обезвъздушаване , помислих , че се е получил някакъв въздушен джоб.След като отворих клапана започна да излиза огромно количество пара -всичко това при спрян мотор. Оставих цялата пара да излезе и запалих мотора отново без да завия капачката на клапана - от отвора започна да блика антифриз след което отново затворих клапана.След като двигателя работи няколко минути се наблюдава същото нещо , сякаш от някъде влиза въздух и качва налягането в системата-.
Според вас ,какъв може да бъде проблема , мога ли да си позволя да я закарам до най близкия сервиз на собсвен ход без опастност да прегори гарнитурата.
Някой имал ли е подобни проблеми ?
Благодаря Ви ,
Поздрави !
Tomorrow never comes until it's too late
- Бобито
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Детайли за колата: 318ti M-technik
Re: Е36 320I Седан -Прегряване
Това са симптоми на крива глава, налягането от цилиндрите минава през гарнитурата на главата и надува охладителната система. Дано да не съм прав!
Re: Е36 320I Седан -Прегряване
Дано наистина да не са се прецакали нещата,но откога не сте проверявали нивото на охлаждащата течност? Парното духа студено при загрял мотор,когато вместо течност вътре има въздух.Правила ли е петна на паркоместото си? За шестака прегряването е смъртоносно.Но да не всявам паника,ако ще ходи на сервиз,нека да не е на самоход.Иначе едно обезвъздушаване на системата на место веднага ще покаже резултат.За пробата става само с вода,за да се види къде е теча. Вижте си маслото как изглежда.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани