Проблем с м42б18 - компакт
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с м42б18 - компакт
Здр. Имам проблем с колата - 318ис М42 Компакт 1994 год. Появи се едно прекъсване и трудно палене когато колата е студена. На празен ход прекъсва съвсем леко, но тръгна ли започва да придръпва зверски. Като загрее прекъсването се оправя, но трудното палене си остава. Сменял съм свещи, всички филтри, ламбда наскоро. Имам някакви съмнения за бобината, защото когато колата е запалена вътре в бобината се чува едно цъкане. Това нормално ли е според вас ? Други причини според вас има ли за прекъсване на студен двигател ?
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Проблем с м42б18 - компакт
И при мен е подобно преди го правеше точно по описаня от теб начин, а сега до около 1800-2000 оборота си се дави и смърди на бензин топла малко от малко е по-добре студена на моменти не може да излезе от подземня гараж. По тоя повот смених:
-ТПС (нов)
-маркучи за стъпковото (нови ориг.) моторче което почистих
-гофре (ново)
-Датчика за темп. на антифриза (нов)
-гарнитури на всмук. колектор (нови)
-Свещи няколко комплекта (нови)
-Дебитомер (2ра ръка)
-Горивен филтър (нов...)
Без резултат. Накрая просто за проба извадих буксата на тпс-а и проблема изчезна и реших, че въпреки, че е нов е дефектен пробвах с още 3 други но без резултат а на другата е36-ца която е с м43 си работят. Ходих при няколко човека но не намериха нищо нередно. Скоро ще хода при един колега от форума да видим какво ще каже той но вече нямам идеи
. С тпс се дави без него не

-ТПС (нов)
-маркучи за стъпковото (нови ориг.) моторче което почистих
-гофре (ново)
-Датчика за темп. на антифриза (нов)
-гарнитури на всмук. колектор (нови)
-Свещи няколко комплекта (нови)
-Дебитомер (2ра ръка)
-Горивен филтър (нов...)
Без резултат. Накрая просто за проба извадих буксата на тпс-а и проблема изчезна и реших, че въпреки, че е нов е дефектен пробвах с още 3 други но без резултат а на другата е36-ца която е с м43 си работят. Ходих при няколко човека но не намериха нищо нередно. Скоро ще хода при един колега от форума да видим какво ще каже той но вече нямам идеи





Re: Проблем с м42б18 - компакт
Утре ще смъквам бобината да я огледам за пукнатини. Имам големи съмнения за нея, както и за кабелите. Някой ако знае дали е нормално бобината да цъка докато работи да сподели.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проблем с м42б18 - компакт
Няма гаранция,че ще видиш пукнатина ако има може да е съвсем микроскопична или да избива вътре ..
Намери за проба друга .Също е добре да я огледаш вечер ако избива на вън може и да видиш някакво искрене.
Намери за проба друга .Също е добре да я огледаш вечер ако избива на вън може и да видиш някакво искрене.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


Re: Проблем с м42б18 - компакт
Не е нормално и бобината не е 1, а са 4 капсуловани.
Пробвай с такива от друга кола, от М44 също ще станат.
Пробвай с такива от друга кола, от М44 също ще станат.
Re: Проблем с м42б18 - компакт
Малко развитие.. След смъкването на бобината установих, че е доста корозирала от долната страна. Също отстрани беше напукана. След подмяната на бобината колата за сега не ми е правила проблеми. Ако имате подобни симптоми по колите, свалете и огледайте хубаво.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани