Теч на охладителна течност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Теч на охладителна течност
Колата е е36 м42, от скоро забелязах запотяване на предното стъкло от лявата страна, прегледах мокета беше видимо сух и се насочих към филтрите на купето, но докато намеря време проблема стана по-сериозен. Паркирах колата и след няма и час под колата се беше образувала малка локва под задната част на мотора може би са изтекли между 0.5-1.0 л в коша имаше пръски под акумулатора към изп.к-р и от другата страна под всмукателния к-р., нивото в разширителния съд не беше променено. Махнах кората на чистачките както и тази под нея, но се виждат едва забележими капки по маркучите. Демонтирах и кората под волана и се видя че мокета е леко мокър точно над педала на газта и пластмасите около радиаторчето са влажни...понеже е ясно колко много е разправията по смяна на радиатора на парното може ли да има друга причина за този теч и по-скоро от къде е дошъл той за да намокри толкова много под мотора а в купето да е съвсем леко влажно? Възможно ли е все пак някой маркуч да е проблем и по някакъв начин да е влязло в купето на колата?
Водния радиатор е сменен,термостат сменен, системата е промита, антифриза го сменям всяка година и все пак губеше по малко вода в разш. съд (оставял съм я за няколко хиляди км. стига точно до мин. и понадолу не мърда). Колата винаги е работела на "12 и 1" и никога не е имала проблем със загряване. Няма следи от вода в маслото и масло в разш.съд. Има монтиран ГИ така че има пуснати допълнителни маркучи за редуктора.
Водния радиатор е сменен,термостат сменен, системата е промита, антифриза го сменям всяка година и все пак губеше по малко вода в разш. съд (оставял съм я за няколко хиляди км. стига точно до мин. и понадолу не мърда). Колата винаги е работела на "12 и 1" и никога не е имала проблем със загряване. Няма следи от вода в маслото и масло в разш.съд. Има монтиран ГИ така че има пуснати допълнителни маркучи за редуктора.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Теч на охладителна течност
Виж си съединенията,маркучите,О пръстените при купето-щучера който влиза в тях
.От задната страна на мотора към водача е изхода за водата на главата-има вероятност от там да тече,но трудно се вижда от колекторите всмукателните.За радиаторчето на парното то е ясно ако е от него.Виж маркучите за ИГто,може да е дал фира някой тройник
.И аз имах м42 и ми губеше и на мен по-малко,но не беше фатално,щот нямах никакви проблеми 



БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Теч на охладителна течност
Точно това ме интересува, може ли само радиаторчето да е проблемно и как от него изтече толкова вода в коша на мотора, чува се съскане при маркучите, но не мога да разбера от къде точно. Най е лесно да махна всм.к-р да се открие повече място, но тогава няма да мога да запаля мотора да следя за капки и "съскане"
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Теч на охладителна течност
Проблема се оказа както vladi_a_i предположи, в един много къс маркуч от единия тройник към главата който имаше съвсем лека цепнатина. Така и така бях разглобил около него подмених и другите маркучи в близост (един от които чаках 2 дена, защото в Русе няма кой да ти го продаде
) Смених двата тройника, маркучите на ГИ понеже се бяха втвърдили леко и не ми се разглобява пак някой ден. Почистих колектора който беше леко омазнен до входа на картерните газове. Колата преди това работеше прилично, и въпреки че падна доста мизерия не усетих никаква разлика след почистването на стъпковия мотор. Филтрите на купето се намират под чистачките и може би от там е влизала пара от спукания маркуч и това е била причината за запотяването на стъклото, сложихме нови филтри и вече няма спомен от запотяването. Промих системата само с вода 2 пъти, тия дни наливам антифриза, сменям филтрите на ГИ. пастирам, претапицирам тавана, боядисвам зимните джанти и мисля че вече няма какво да и се прави преди зимния сезон 


4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани