Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 7.07.2014
Пол: Мъж

Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от audiallroad » 27 Сеп 2014, 23:45

Здравейте колеги.
Имам проблем с колата, като е паля се чува ниско долу леко пречукване и като е загасям се чува по-силно това чукане, все едно има нещо изпуснато в картера, или по шасито.
Мога ли да карам така, и според вас от какво може да е?
Благодаря много предварително! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от bum_bum » 28 Сеп 2014, 21:26

На първо време виж тампоните на мотора.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Re: Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от Emilow » 29 Сеп 2014, 20:07

Може и маховика да е, ако е демпферен :)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 7.07.2014
Пол: Мъж

Re: Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от audiallroad » 29 Сеп 2014, 21:58

май, май е от него... може ли да кара така? защото май трудно се ремонтира :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от metodi80 » 30 Сеп 2014, 11:06

audiallroad написа:май, май е от него... може ли да кара така? защото май трудно се ремонтира :)


"Май" е от него .... провери ли ги тампоните , че с "май" работата не се решава ...
Ако действително имаш скъсан/скъсани тампони на мотора не трябва да караш така , защото мотора се "разхожда" свободно в коша ... държи се на трансмисията , оказва сериозно натоварване на всички компоненти по механиката и окачването и може да доведе до допълнителни по някога сериозни ядове , особено при по агресивно каране !

Ако не си проверил и побърза да се съгласиш с диагнозата , то провери си нещата .... може чукането да идва от друго място .... примерно на едно М43 точно такова поведение имаше от заминали биелни лагери на коляновия вал .... не казвам , че и при теб е това , но провери си тампоните и другите неща .... така с "май" ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от Драгослав » 30 Сеп 2014, 11:22

Маховика ти не е демферен. Най-вероятно са тампоните на двигателя,както казаха хората по-горе. Ако се окажат тампоните,си купи истински,за да не ги сменяш след няколко месеца пак :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от bum_bum » 30 Сеп 2014, 15:26

Мдам, с ТДС-а го ядох тоя с ментеливите тампони. Сто и нещо за Мейле и след половин година двеста и нещо за оригинални. Като се замисля то толкова не струва май двигателя :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от Драгослав » 30 Сеп 2014, 17:26

bum_bum написа:Мдам, с ТДС-а го ядох тоя с ментеливите тампони. Сто и нещо за Мейле и след половин година двеста и нещо за оригинални. Като се замисля то толкова не струва май двигателя :mhihi:


Така е,но някак без тампони не става :lol: .

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 7.07.2014
Пол: Мъж

Re: Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от audiallroad » 30 Сеп 2014, 21:00

Двама майстори казаха маховик, да не го барам, че работата била трудна, когато се сменял съединител, тогава...
Но мен това нещо ме дразни, тоя шум.
Като нищо може да се окажат и биелни лагери, защото в старото масло имаше добавки :)
Макар, че и с него си го имаше този шум при угасяне.
Как се разбира дали е маховик?
Колегата metodi80 е сигурен на 99.9%, че не е от маховик. Ще карам така, до като умре :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от metodi80 » 02 Окт 2014, 21:56

[quote=[u]"audiallroad"]
Колегата metodi80 е сигурен на 99.9%, че не е от маховик. Ще карам така, до като умре :)[/quote]

Не , аз казвам, че колата ти не е с демпферен маховик и от тая гледна точка , смятам , че не чука от маховика , НО , ако е с демпферен маховик , тогава може да е от там проблема ..... Въпреки ,че пак казвам колата ти трябва да е с плътен маховик , така излиза и в realOEM.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Чука при загасяне на двигателя Е36, М43, 1.8i

Мнение от michev » 02 Окт 2014, 22:22

Смени си майсторите колега, М43 с двумасов маховик няма, не и в Е36, при М43В19 е такъв, ама той се слага в Е46 и последните компакти 36-ци. Освен моторът ти да е подменен с такъв. Дадоха ти се много насоки, провери ли там как са нещата?
only rear wheel drive

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook