Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Надявам се, да си имал колкото се може по малко бензин в резервоара когато зареди ?
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
SnooPDoG написа:Надявам се, да си имал колкото се може по малко бензин в резервоара когато зареди ?
и аз като зареждам 100 октановия на Шел, гледам да има макс 1-2 литра 95

ozBMW написа:Същата работа е и с гръцкия бензин,слагам тука 95 или 98 се е таяСлагам там обикновен 95 и е така
Все съм се качил на друга по-бърза кола.
Прибирам се тука слагам 95,все едно съм на метан
![]()
и аз потвърждавам, че в гърция бензина е по хубав от какъвто и да е тук нашенски

- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Беше светнала лампата макс 6-7 литра да съм имал и съм сипал около 22-3 литра от нитрото , проблем ли е ако се смесват от добра воля да не прецакам нещо
?


- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Няма проблем,просто ефекта ще е по-малък.Иначе и аз го харесвам,На Е30-ката сипвам само на Еко 100 или шел 100,от тях съм най-доволен.
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Сипах преди няколко дни, покарах, някаква значима разлика не намирам, двигателя работи по тихо и гладко, направо не потрепва и едвам се чува
може би като за двайска в ниските е една идея по добре, но може просто да си въобразявам
стария бензин беше издухан до край преди да налея хубавия.


- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
ТУРБО написа:Няма проблем,просто ефекта ще е по-малък.Иначе и аз го харесвам,На Е30-ката сипвам само на Еко 100 или шел 100,от тях съм най-доволен.
И аз сипвах на еко 100 дълго време, докато последния път останах без гарнитура между цилиндрите

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
M10 написа:ТУРБО написа:Няма проблем,просто ефекта ще е по-малък.Иначе и аз го харесвам,На Е30-ката сипвам само на Еко 100 или шел 100,от тях съм най-доволен.
И аз сипвах на еко 100 дълго време, докато последния път останах без гарнитура между цилиндритеОттук нататък ако се занимавам със сгъстявания или налягане, мисля да карам с бардал октейн буустър и 95.
Карах така извесно време и моите впечатления са следните:
Трябва да го смесваш към 30-40 към 1, а не както пише на опаковката 60-80 към 1, за да върви, колкото със 100 октана от ОМВ. Ако го смесиш обаче 15-20 към 1, върви на зла гад и отзад мирише на менделеевата таблица, но ако имаш възможност е най-добре този вариант.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани