Въпрос за помпа на съединител
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- krustnikut
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 11.06.2012
- Местоположение: Essen, Deutschland
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: 540
Въпрос за помпа на съединител
Здраейте приятели на баварските моторни заводи,
от около 3 години се возя на компакт (М44 В19) и сега се наложи да мина на комби, както някои от вас знаят идва момент когато се налага да возиш повече от тебе и готиното гадже...
Към темата:
Миналата седмица станах горд собственик на 328i Е36 от 95 година. Купих колата за 1500 евро (живея в Германия), но с повреда. Ден след като я пробвах (и един ден преди да я купя), докато собственикът я е изкарвал от гаража да я приготви за продан му хлътнал съединителя. Каза, че след това изтекло малко масло отдолу. Това беше повод да сваля цената с над 1000 евро, човекът даже не искаше да се пазари за повече.
Закарах я на сервиз, където сам мога да си я човъркам и я сложих на подемника. Беше ясно, че помпата която го връща е сдала багажа. Като я свалих - лостчето, което влиза в скоростите липсваше и там беше омаслено. Не е проблем за мен да сваля скоростната кутия и да го извадя от там, но има ли смисъл? Поръчал съм си оригинална в БМВ, но още не е дошла и не знам дали е от пластмаса, ако да, то най-вероятно и да се "близне" в съединителя ще се изпари за нула време. (не ме мързи да я разглобя, просто питам)
Другия момент е следния: има ли причина, по която да се счупи тази част или е просто от износване? Да не се окаже, че вътре нещо е дефектирало и като навия новата помта ще последва същия резултат. Това повече ме притеснява.
Това е положението за сега. Ако някой е имал подобен проблем или може да ми даде акъл ще се радвам на съвети.
Поздрави!
от около 3 години се возя на компакт (М44 В19) и сега се наложи да мина на комби, както някои от вас знаят идва момент когато се налага да возиш повече от тебе и готиното гадже...
Към темата:
Миналата седмица станах горд собственик на 328i Е36 от 95 година. Купих колата за 1500 евро (живея в Германия), но с повреда. Ден след като я пробвах (и един ден преди да я купя), докато собственикът я е изкарвал от гаража да я приготви за продан му хлътнал съединителя. Каза, че след това изтекло малко масло отдолу. Това беше повод да сваля цената с над 1000 евро, човекът даже не искаше да се пазари за повече.
Закарах я на сервиз, където сам мога да си я човъркам и я сложих на подемника. Беше ясно, че помпата която го връща е сдала багажа. Като я свалих - лостчето, което влиза в скоростите липсваше и там беше омаслено. Не е проблем за мен да сваля скоростната кутия и да го извадя от там, но има ли смисъл? Поръчал съм си оригинална в БМВ, но още не е дошла и не знам дали е от пластмаса, ако да, то най-вероятно и да се "близне" в съединителя ще се изпари за нула време. (не ме мързи да я разглобя, просто питам)
Другия момент е следния: има ли причина, по която да се счупи тази част или е просто от износване? Да не се окаже, че вътре нещо е дефектирало и като навия новата помта ще последва същия резултат. Това повече ме притеснява.
Това е положението за сега. Ако някой е имал подобен проблем или може да ми даде акъл ще се радвам на съвети.
Поздрави!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за помпа на съединител
Щифта на помпата е метален и задължително трябва да се извади. Пробвай да го изкараш през отворите на кожуха от долу.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- krustnikut
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 11.06.2012
- Местоположение: Essen, Deutschland
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: 540
Re: Въпрос за помпа на съединител
Привет,
добре че разглобих всичко. Там се беше скапал лагера, и целия механизъм е излязал от рамки. Само с помпа нямаше да стане. Благодаря за съвета!
добре че разглобих всичко. Там се беше скапал лагера, и целия механизъм е излязал от рамки. Само с помпа нямаше да стане. Благодаря за съвета!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани