Да се е.а в главата тъпа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Да се е.а в главата тъпа
Здравейте! Та значи от нищо нещо стана с колата (320i 1997 година).
Когато на предната смяна на маслото реших да проверя де що има масло в колата отворих и пробката на диференциала та на майстора и него да го е.а щото и той има BMW и нали майстор се бара ( никой не ме е пращал там насила всъщност и уж само маслото на двигателя щеше да се сменя) нивото на маслото му се сторило мъничко малко, та долял 50- 100 грама,(за малко го изпуснах от поглед, че много мразя да ми се обслужва колата и аз да не съм там и да гледам) и то не каквото трябва масло а някво за скоростни кутии и ела виж кво става след един месец. Дифа взе да пуска през семерингите на полуосите. Не много, капчици уж само ама бия тревога. Викам си ще го измия олято е нещо като е доливал масло в дифа и си мисля че няма грижи. Да ама не. Гледам след седмица пак пуска мия отново и си мисля дано да закисне и да спре да пуска масло. Гледам пак след няколко дена има отново следи от масло. Та значи освен че сигурно сме доляли масло което нямаше нужда от него ами и мастора сипа чорба за кутии. Ходя в BMW Благоевград там ми съобщават "няма проблем сменяме семерингите и си готов" Само че смяната била много дълга като време за работа и дифа трябвало да се сваля от колата. Въпросите ми са:
1. Някои сменял ли е семеринги на дифа и ако да някакъв технологичен ред да ми опише моля. (аз разбирам от коли доста над средното, не че аз ще ги сменям ама ще ми се да разбера дали е така както ми казват в BMW сервиза)
2. Да пристъпвам ли към смяната им макар че само сълзи масло. Мисълта ми е да не си разбутам колата нещо щото не трябваше да отварям дифа без нужда както аз направих.
3. Незнам дали съм с шпер щото не съм го заглеждал подробно и ако съм дали това е от значение освен за обема на масло- май шпера събира по-малко.
4. Знам си номерата на семерините. Какво масло да си взема съотношение цена-качество или BMW си иска неговото което е доста солено.
5. Толкова ли е комплицирана смяната на семерингите - това най ме притеснява.
6. Дали пък да не го бутам щот съвсем малко има масло по дифа то от там се и почва - малко малко и глей ся кво стана. Тук сам си отговорих.
Само за справка дифа работи чудесно и без никакви звуци. И още това ми е най -голямата повреда откак съм взел колата. Карам 20 дена от месеца по 250км. всеки ден и съм минал 35000км. за пет месеца.
Когато на предната смяна на маслото реших да проверя де що има масло в колата отворих и пробката на диференциала та на майстора и него да го е.а щото и той има BMW и нали майстор се бара ( никой не ме е пращал там насила всъщност и уж само маслото на двигателя щеше да се сменя) нивото на маслото му се сторило мъничко малко, та долял 50- 100 грама,(за малко го изпуснах от поглед, че много мразя да ми се обслужва колата и аз да не съм там и да гледам) и то не каквото трябва масло а някво за скоростни кутии и ела виж кво става след един месец. Дифа взе да пуска през семерингите на полуосите. Не много, капчици уж само ама бия тревога. Викам си ще го измия олято е нещо като е доливал масло в дифа и си мисля че няма грижи. Да ама не. Гледам след седмица пак пуска мия отново и си мисля дано да закисне и да спре да пуска масло. Гледам пак след няколко дена има отново следи от масло. Та значи освен че сигурно сме доляли масло което нямаше нужда от него ами и мастора сипа чорба за кутии. Ходя в BMW Благоевград там ми съобщават "няма проблем сменяме семерингите и си готов" Само че смяната била много дълга като време за работа и дифа трябвало да се сваля от колата. Въпросите ми са:
1. Някои сменял ли е семеринги на дифа и ако да някакъв технологичен ред да ми опише моля. (аз разбирам от коли доста над средното, не че аз ще ги сменям ама ще ми се да разбера дали е така както ми казват в BMW сервиза)
2. Да пристъпвам ли към смяната им макар че само сълзи масло. Мисълта ми е да не си разбутам колата нещо щото не трябваше да отварям дифа без нужда както аз направих.
3. Незнам дали съм с шпер щото не съм го заглеждал подробно и ако съм дали това е от значение освен за обема на масло- май шпера събира по-малко.
4. Знам си номерата на семерините. Какво масло да си взема съотношение цена-качество или BMW си иска неговото което е доста солено.
5. Толкова ли е комплицирана смяната на семерингите - това най ме притеснява.
6. Дали пък да не го бутам щот съвсем малко има масло по дифа то от там се и почва - малко малко и глей ся кво стана. Тук сам си отговорих.
Само за справка дифа работи чудесно и без никакви звуци. И още това ми е най -голямата повреда откак съм взел колата. Карам 20 дена от месеца по 250км. всеки ден и съм минал 35000км. за пет месеца.
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
По принцип дифа наистина се сваля,но ако няма проблем при смяната на симерините става за максимум един ден.Другото е 4е са доста скапи4ки аз сменях три семерини и дадох 300 кинта,като наи скъпата бе6е тази на кардана(нея специялно ми я поръ4ваха от Германия 6тото била неква специална),другите две бяха симерините на дифа.
Според мен ако има6 средства по добре си ги смени 6ото 6ти остане дифа на сухо ни6то 4е само салзи и нали се се6та6 тогава колко 6те се бръкне6.
Според мен ако има6 средства по добре си ги смени 6ото 6ти остане дифа на сухо ни6то 4е само салзи и нали се се6та6 тогава колко 6те се бръкне6.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Твърде са те натоварили в цената за семерингите колега, съвсем сериозно. И ако имаш проблем с доставка на части на нормални цени мога да ти помогна, а и много други хора тук също.
г
изобшто не се сваля дифа пи4ове.а работата като цяло и за 3-те семеринга е мах 3 4аса.ако не си намерил кои да ти ги смени званни на 0878872864.ще ти обясня къде ми е сервиза и 6е ги смениме за норматив.а на тебе штом ти е интересно седи и гледаи.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани