Проблем със скъсана шпилка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Проблем със скъсана шпилка
Така скъса се шпилка на изпускателния колектор и грам не стърчи на вънка
Шпилката срещу стойката за акомулатор дето е при 4 цилиндровите,и няма как да се вкара бормашина да се разпробие
Някой имал ли е подобен проблем,как да го оправя,че сега изпуска от колектора и бръмчи много гадно 




- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем със скъсана шпилка
Със шпилковадач, ако има място.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Проблем със скъсана шпилка
Може с чук и шило да пробваш.
- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: Проблем със скъсана шпилка
Здравей , за да ти отговоря първо ще питам ,
1.Този ли е мотора ?
ако да варианта е или да се качи на канал след като махнете изпускателните колектори и 1-во гърне , от там има малко повече място за работа .
2. Ако не стане само сваляне на главата е спасението .
3. Шпилководачите са няколко варианта а)
ако се показват пон 3-5 мм от самата шпилка над повърхноста на главата и б) след като свалите главата с разпробиване и друг вариант на шпилководач
които се поставя във вече направения отвор на самата шпилка . Все пак съветвам те да пробвате от долната страна . Успех !! 
1.Този ли е мотора ?

ако да варианта е или да се качи на канал след като махнете изпускателните колектори и 1-во гърне , от там има малко повече място за работа .
2. Ако не стане само сваляне на главата е спасението .
3. Шпилководачите са няколко варианта а)




- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем със скъсана шпилка
Dirty M5 driveR написа:Със шпилковадач, ако има място.
За да вкара шпилковадач , трябва да удари много точно център и поне малко да разпробие (а то няма място) , за да поведе шпилковадача , а после тия шпилки са така ръждясали и са почти заварени от температурата там , че едва ли шпилковадача ще успее да ги завърти , най -много и той да се счупи .
Vanqu1sh написа:Може с чук и шило да пробваш.
Това аз лично изобщо не си го представям , ако може да обясниш малко по -подробно какво имаш предвид ... шило , какво ще прави с шилото и как ще удари там , като няма място да се бърка ....
Към колегата с темата - честно казано не знам как ще се справиш , можеби ако дадеш една снимка на кой цилиндър ти е скъсана шпилката (3-ти , 4-ти) , щото ако е на 4-ти хептен неудобна работата .... Аз лично мисля , че ще трябва да свалиш мотора , но това си е мое мнение ... Ако разполагаш с малка дрелка и от долу някак ако успееш да разпробиеш ....
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Проблем със скъсана шпилка
Не знам за конкретния случай дали ще успее, просто съм вадил скъсани шпилки така. Начина на вадене предполагам ти е ясен.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем със скъсана шпилка
saleene написа:2. Ако не стане само сваляне на главата е спасението .
Ако не стане по "нормален" начин , свалянето на главата според мен е по -неудачно от свалянето на мотора ... но всеки си преценява ....
Ако свали мотора , няма да се налага да прави нищо освен самата шпилка , ако свали главата най -малкото ще трябва да смени гарнитура и да шлайфа ...
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Проблем със скъсана шпилка
Стига бе,нямам намерение да свалям нито глава нито мотор за една тъпа шпилка мотора е 2.0,скъсаната шпилка беше или на 6-ти или на 5-ти цилиндър и все си мисля че с едни винтоверт макита ще може да се вкара и разпробие а и не са толко запекли тия шпилки.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем със скъсана шпилка
Нагряване с оксижен или наваряване с телоподаващо? Незнам как ще се отрази на алуминия само.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем със скъсана шпилка
ozBMW написа:Стига бе,нямам намерение да свалям нито глава нито мотор за една тъпа шпилка мотора е 2.0,скъсаната шпилка беше или на 6-ти или на 5-ти цилиндър и все си мисля че с едни винтоверт макита ще може да се вкара и разпробие а и не са толко запекли тия шпилки.
Щом имаш идея и знаеш как , защо питаш ?
Аз съм разпробивал такива болтове на изпускателната система , последния случай беше на Е46 на мотор М54 , точно на снадката м/у изпускателния колектор и средното гърне .... беше се скъсала единия от болтовете (занитени са за корпуса на изпускателя) и се наложи да го разпробия , за да сменя с нормален болт .... разказа ми се играта , изхабих 3 чисто нови бургии и около 1 час натискане зверско с хубава дрелка с регулируеми обороти (при все , че е на сравнително удобно място и съм правил преход от по -малка към по -голяма бургия , за да отнеме по -лесно от метала) , тези болтове хем са ръждясали , хем са се самозакалили от нагряването и охлаждането . Дано при тебе да стане лесно , щом си наумил метод ....
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем със скъсана шпилка
Прав е колегата, тия болтове нямат нищо общо с кашкавала от железарията 

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Проблем със скъсана шпилка
А бе оказа се на достъпно място 

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проблем със скъсана шпилка
metodi80 написа:ozBMW написа:Стига бе,нямам намерение да свалям нито глава нито мотор за една тъпа шпилка мотора е 2.0,скъсаната шпилка беше или на 6-ти или на 5-ти цилиндър и все си мисля че с едни винтоверт макита ще може да се вкара и разпробие а и не са толко запекли тия шпилки.
Щом имаш идея и знаеш как , защо питаш ?
Аз съм разпробивал такива болтове на изпускателната система , последния случай беше на Е46 на мотор М54 , точно на снадката м/у изпускателния колектор и средното гърне .... беше се скъсала единия от болтовете (занитени са за корпуса на изпускателя) и се наложи да го разпробия , за да сменя с нормален болт .... разказа ми се играта , изхабих 3 чисто нови бургии и около 1 час натискане зверско с хубава дрелка с регулируеми обороти (при все , че е на сравнително удобно място и съм правил преход от по -малка към по -голяма бургия , за да отнеме по -лесно от метала) , тези болтове хем са ръждясали , хем са се самозакалили от нагряването и охлаждането . Дано при тебе да стане лесно , щом си наумил метод ....
И аз минах през това но скъсах и 4-рите ирязах им главите със фреза от синтерован диамант .Пробвах да ги разпробия но след 2 часа се отказах потроших поне 4 нови бургии може би ако имах кобалтова щеше да се получи но доста бях закъснял с времето.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани