M3 321кс. ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
всеки има правото на развитие на фантазии!
...колите от 2007 ше паднат от 30-40к лв (с ддс-то и т.н) на по 15к със сичкото му там,защо пък не !?
ако беше така в евространите масово М-ки щяха да карат независимо дали са стари не смятате ли!?
...колите от 2007 ше паднат от 30-40к лв (с ддс-то и т.н) на по 15к със сичкото му там,защо пък не !?

ако беше така в евространите масово М-ки щяха да карат независимо дали са стари не смятате ли!?
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
колегите с 20-ките да не се обиждат,това което написах горе е само за храна на Тош и там сравняваме моя ИС(ако въобще е ИС
) и 20-ката на Тош...моля не превръщайте темата на М42 срещу М50/52 


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- sikar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е60 LCI 530 xd MT
tsurata написа:всеки има правото на развитие на фантазии!
...колите от 2007 ше паднат от 30-40к лв (с ддс-то и т.н) на по 15к със сичкото му там,защо пък не !?![]()
ако беше така в евространите масово М-ки щяха да карат независимо дали са стари не смятате ли!?
Еми карат си ги, отвори мобиле.де и виж цените.Могат да си го позволят, а защо не карат ги питай тях.Смятам, че там не е проблем там да извадиш 8-9-10к. евро и да караш 97-98г. емка.
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
tsurata написа:всеки има правото на развитие на фантазии!
ако беше така в евространите масово М-ки щяха да карат независимо дали са стари не смятате ли!?
В Гърция след влизането в евросъюза са отворили вратичка за фирмите. Там няма акциз и ДДС и хората си карат коли. Въпросът е, че евентуално ако решиш да я продадеш и да я смениш с по-нова версия трябва да заплатиш всичките такси и нещата добиват общо взето еквивалентен вид. На мен също не ми се вярва да не сложат такса, но ако паднат границите...какъв е проблемът да си вземеш М-ка и да си я регистрираш в Германия примерно


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ок, да приемем че само м-ка те урежда щото под 300 коня всичко ти е 'слабо'
320-ката ми е ок, въпреки че първото бмв което карах беше е39 540 - но не бих казал на 325 'слаба' в никакъв случай, макс нормална
както и да е, акциза сега ти е към 12 хил евро - кво го смяташ, наистина си струва да е регната в Германия и там да плащаш застраховки... е взимай пример от колегите със SHA номерата - по-надолу от Q7, нова С класа или ауди 8 не съм виждал - явно там им е изгодно
а ако след 01.01.2007 видите как акциза и ДДС-то е паднало и няма техен еквивалент който да ви поодере - значи е време да се събуждате от готиния сън
п.с. мпауър - да дойдеш днес на ЕКО-то


както и да е, акциза сега ти е към 12 хил евро - кво го смяташ, наистина си струва да е регната в Германия и там да плащаш застраховки... е взимай пример от колегите със SHA номерата - по-надолу от Q7, нова С класа или ауди 8 не съм виждал - явно там им е изгодно

а ако след 01.01.2007 видите как акциза и ДДС-то е паднало и няма техен еквивалент който да ви поодере - значи е време да се събуждате от готиния сън

п.с. мпауър - да дойдеш днес на ЕКО-то

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Пепинко написа:какъв е проблемът да си вземеш М-ка и да си я регистрираш в Германия примерно
Застрахователен.... ако я удариш тук и поради това не е в движение не знам как ще я откараш до там, че да ти я пуснат за оглед и оценка на щетите... щото от Германия никой няма да дойде до тука, че да ти я качи на някъв вид транспорт и да ти я откара до там за тяхна сметка...
- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
Honzik написа:Пепинко написа:какъв е проблемът да си вземеш М-ка и да си я регистрираш в Германия примерно
Застрахователен.... ако я удариш тук и поради това не е в движение не знам как ще я откараш до там, че да ти я пуснат за оглед и оценка на щетите... щото от Германия никой няма да дойде до тука, че да ти я качи на някъв вид транспорт и да ти я откара до там за тяхна сметка...
Има няколко големи чужди застрахователи с клонове в България това да му е проблема
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
На кой му е притрябвала тaя М3-ka?
Избухай едно турбо под капака на 325-цата, шибни му два различни МАП-а и газ до ламарината. Кеф ти слоу, кеф ти фаст. Не че няма да струва пари ама ще е по-йовтино и нема да гадаеш акциза, че и данъка после. Ако някой вземе да пита много - махаш свистялката и колата пак ще си е сток (почти де)
П.П.: Щом БМВ се втурнаха, след толко години, да турбинират (че и би-турбо) бензинови мотори - значи има хляб в тая работа.



Избухай едно турбо под капака на 325-цата, шибни му два различни МАП-а и газ до ламарината. Кеф ти слоу, кеф ти фаст. Не че няма да струва пари ама ще е по-йовтино и нема да гадаеш акциза, че и данъка после. Ако някой вземе да пита много - махаш свистялката и колата пак ще си е сток (почти де)

П.П.: Щом БМВ се втурнаха, след толко години, да турбинират (че и би-турбо) бензинови мотори - значи има хляб в тая работа.

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Аз се отказах да регистрирвам кола в БГ, по простата причина, че с немска застраховка отначало ти е трудно, 1-2 години, но после ти става супер евтино. За справка>
Първата година плащам 1200 Евро за БМВ-то.
Втората година 900
Третата 700
Четвъртата 600 и т.н.
Тия хора с номерата СЦХ или там как бяха. Си имат човек в Германия, който е с евтина застраховка. Т.е. човека е на 30% примерно. (аз съм на 140%). И една С-Класа на 30% излиза около 600 евро МАХ застраховка. има 300 Евро данък, щото е 55АМГ примерно
и кво излиза ... 1000 евро сичко на година. И като и направи едно пълно каско в БГ и си гледа кефа човека. Кара с немски номер, никой не го закача, не плаща акцизи и т.н. Отделно колата сигурно не е платена на цяло, ами е взета 2 години да се кара и после се качва в новия модел
Сега така практикуват основно. И нали се сещате, че човека притежава и кара супер автомобил, без да е ударил 200 000 евро в масата, само за да и сложи регистрация СА1111АС
По темата. М3 е скъпа за поддръжка и като отидеш и ти кажат 50 лв за едно копче и ще те заболи главата. Разбира се може и да не те заболи
Но тази кола ще има скъпо каско, скъп данък. Ако ти вкарат и едно кораво акцизче и може да смяташ доста парички отгоре на тези цени дето си ги гледал в Мобилето.
Това е лошото в БГ, че дори и да имаш пари за такава кола, после те одират от всякъде и трябва да платиш 2 пъти още колкото самата кола, за да получиш шибаната регистрация
Първата година плащам 1200 Евро за БМВ-то.
Втората година 900
Третата 700
Четвъртата 600 и т.н.
Тия хора с номерата СЦХ или там как бяха. Си имат човек в Германия, който е с евтина застраховка. Т.е. човека е на 30% примерно. (аз съм на 140%). И една С-Класа на 30% излиза около 600 евро МАХ застраховка. има 300 Евро данък, щото е 55АМГ примерно

и кво излиза ... 1000 евро сичко на година. И като и направи едно пълно каско в БГ и си гледа кефа човека. Кара с немски номер, никой не го закача, не плаща акцизи и т.н. Отделно колата сигурно не е платена на цяло, ами е взета 2 години да се кара и после се качва в новия модел


По темата. М3 е скъпа за поддръжка и като отидеш и ти кажат 50 лв за едно копче и ще те заболи главата. Разбира се може и да не те заболи

Това е лошото в БГ, че дори и да имаш пари за такава кола, после те одират от всякъде и трябва да платиш 2 пъти още колкото самата кола, за да получиш шибаната регистрация

- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
AlibiTu написа:Аз се отказах да регистрирвам кола в БГ, по простата причина, че с немска застраховка отначало ти е трудно, 1-2 години, но после ти става супер евтино. За справка>
Първата година плащам 1200 Евро за БМВ-то.
Втората година 900
Третата 700
Четвъртата 600 и т.н.
Тия хора с номерата СЦХ или там как бяха. Си имат човек в Германия, който е с евтина застраховка. Т.е. човека е на 30% примерно. (аз съм на 140%). И една С-Класа на 30% излиза около 600 евро МАХ застраховка. има 300 Евро данък, щото е 55АМГ примерно![]()
и кво излиза ... 1000 евро сичко на година. И като и направи едно пълно каско в БГ и си гледа кефа човека. Кара с немски номер, никой не го закача, не плаща акцизи и т.н. Отделно колата сигурно не е платена на цяло, ами е взета 2 години да се кара и после се качва в новия моделСега така практикуват основно. И нали се сещате, че човека притежава и кара супер автомобил, без да е ударил 200 000 евро в масата, само за да и сложи регистрация СА1111АС
![]()
По темата. М3 е скъпа за поддръжка и като отидеш и ти кажат 50 лв за едно копче и ще те заболи главата. Разбира се може и да не те заболиНо тази кола ще има скъпо каско, скъп данък. Ако ти вкарат и едно кораво акцизче и може да смяташ доста парички отгоре на тези цени дето си ги гледал в Мобилето.
Това е лошото в БГ, че дори и да имаш пари за такава кола, после те одират от всякъде и трябва да платиш 2 пъти още колкото самата кола, за да получиш шибаната регистрация

- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
Колега , недей да се залъгваш , нищо няма да изчезне (Акциз , ДДС и др.)
а M3 накрая ще ти излезне с още половин M3 отгоре !!!

а M3 накрая ще ти излезне с още половин M3 отгоре !!!


Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!
- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
Ето ако ти е мерак:
http://mobile.de/SID6iq-YkVDwpaJYfwN1fa ... Search.y=8
Ама да знаеш че читав М3 е от 20.000 ЕВРО нагоре ..
http://mobile.de/SID6iq-YkVDwpaJYfwN1fa ... Search.y=8
Ама да знаеш че читав М3 е от 20.000 ЕВРО нагоре ..

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!
- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Интересно ми е като си купиш М-ка как ще я поддържаш
И още нещо-държавата никога няма лесно да се откаже от акцизите-те просто ще се превърнат в друг вид такси и налози....т'ва е мое мнение.

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани