проблем със спирачките на 325TDS комби
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- bat sashko
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.08.2012
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-36/2.5TDS
- Мечтае да кара: MUSTANG/SHELBI COBRA GT520
проблем със спирачките на 325TDS комби
здравей те колеги,имам следния проблем.Миналото лято при един дълък преход ми задържа предно ляво колело и прегрях спирачките до толко че спирачната течност завря.След като се прибрах смених накладки предни и задни с задни дискове.Сега след като минах 4000 км пак започва да радържа но на моменти.Разглобих и почистих от ръжда и нагар супорта и каналите но няма ефект изчистих водачите и нищо.ако някои е имал такъв проблем да пише за решението моля 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем със спирачките на 325TDS комби
Маркучите смени.
- BMW_M42
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: ///БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36
- Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас
Re: проблем със спирачките на 325TDS комби
колега ако си извадил цилиндърът и си го почистил внимателно (трябва да е перфектно лъснат)
остава само маркучите (както каза колегата)
може и без да се сменят
затапва се с пръст някои насецва спирачката и течността рязко излиза с боклуците
няколко пъти се прави без да си махаш пръста за да не засмуче въздух

остава само маркучите (както каза колегата)
може и без да се сменят
затапва се с пръст някои насецва спирачката и течността рязко излиза с боклуците
няколко пъти се прави без да си махаш пръста за да не засмуче въздух

Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем със спирачките на 325TDS комби
Маркучът вътре се разяжда и частиците му стават като възвратен клапан - натискаш педала, подава се налягане към буталото на апарата, но после течността не може да се върне. Неписано правило гласи, че маркучи и течност се сменят на ~2 години. При толкова евтин консуматив... кой разумен човек не би го сменил. 

- BMW_M42
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: ///БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36
- Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас
Re: проблем със спирачките на 325TDS комби
Dirty M5 driveR написа:Маркучът вътре се разяжда и частиците му стават като възвратен клапан - натискаш педала, подава се налягане към буталото на апарата, но после течността не може да се върне. Неписано правило гласи, че маркучи и течност се сменят на ~2 години. При толкова евтин консуматив... кой разумен човек не би го сменил.
така правят всички европеици

Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България
- bat sashko
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.08.2012
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-36/2.5TDS
- Мечтае да кара: MUSTANG/SHELBI COBRA GT520
Re: проблем със спирачките на 325TDS комби
проблема е решен нови спирачни апарати а старите за скрап моля модераторите да заключат темата
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани