Стягане на разпределителен вал м40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Стягане на разпределителен вал м40
А? ми де да знам какво е .... Ключ номер 11
Ние от старата школа с Ладите работим всичко на ръка ама на бмв не мога си го позволя 


- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Стягане на разпределителен вал м40
Стягай на 14N.m
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: Стягане на разпределителен вал м40
няма ли да му дойде малко това 14 нютона? универсално правило е милиметрите на болта отговарят на нютоните х10
I think things -- and they happen...
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Стягане на разпределителен вал м40
hakerizanov написа:няма ли да му дойде малко това 14 нютона? универсално правило е милиметрите на болта отговарят на нютоните х10


Колкото до това как се смятат силите на стягане,си има едни формулки със едни сигми на опън за използвания материал,които пък от своя страна се използват в формулата при изчисление,коефициент на триене на материала,сили на триене между стяганите повърхоности,ъгъл на изкачване на резбата големина на стъпката,вида на обработката на резбата (валцувана,нарезна) и т.н.А и при тези алуминиеви черупки които играят роля и на лагери,е много важно да не настъпи пластична деформация в следсвтвие на презатягане и изкривяване на профила.
ПП.Колега стегни ги на 70N,m и ги изкърти шпилките от главата барабар с резбите

- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: Стягане на разпределителен вал м40
GecataBMW-E46 написа:![]()
Такова универсално правило няма никаде,(поне не и в техническата литерура) виж в лексикона на бай Ганьо Тресчотката може и да го пише там.Тези нютони ги дават по сервизна документация.
Колкото до това как се смятат силите на стягане,си има едни формулки със едни сигми на опън за използвания материал,които пък от своя страна се използват в формулата при изчисление,коефициент на триене на материала,сили на триене между стяганите повърхоности,ъгъл на изкачване на резбата големина на стъпката,вида на обработката на резбата (валцувана,нарезна) и т.н.А и при тези алуминиеви черупки които играят роля и на лагери,е много важно да не настъпи пластична деформация в следсвтвие на презатягане и изкривяване на профила.
ПП.Колега стегни ги на 70N,m и ги изкърти шпилките от главата барабар с резбите
аз не споря бе чичин. коментирам какво съм чувал. нали затова е форума, да се коментира кой какво е чул, видял, прочел, направил. да се отсеят грешките. що реагираш тъй? пича каза че не може се оправи с аутодата. ти не каза "в аутодата пише 14 нютона", направо му каза 14, а вече от къде го знаеш не е ясно

I think things -- and they happen...
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Стягане на разпределителен вал м40
Е не се карайте сега.... вала го стегнах вече ама сега взех че счупих шайбата на вала.... сега ще търся и тази простотия и тогава пак продължавам с ремонта ....малко остана до палене ....
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани