м42 колектор преправяне
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- berkut
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e 36
- Мечтае да кара: su47 berkut
- Детайли за колата: akulata
м42 колектор преправяне
идеята ми е да сложа по къс колектор,от м42 е30 надали ве4е се намира,колектори от м4о маи нестават plug and play и кат се преправя дали може колектор от м41 да се нагоди към м42,вместо егр да се сложи дросел от м50/52?
Re: м42 колектор преправяне
Аз миналата година налях 200лв в аргонови заварки,нарязах 3 колектора,загубих доста време и нерви и за мен си съм взел твърдо решение никога повече да не променям всмукател.виж от промяната на изпускателя съм доволен.
- berkut
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e 36
- Мечтае да кара: su47 berkut
- Детайли за колата: akulata
Re: м42 колектор преправяне
ico318 написа:Аз миналата година налях 200лв в аргонови заварки,нарязах 3 колектора,загубих доста време и нерви и за мен си съм взел твърдо решение никога повече да не променям всмукател.виж от промяната на изпускателя съм доволен.
колега какви неща се опита да правиш? да ти кажа аз какво мисля видях нещо подобно на е30(компресор) да жзема долната 4аст он сток например, изводи за дюзите и няккакси (маи с заварки)да го прелее в колектор от м41 (дизел4ето) по къс е доста кат на 6така има квадратен вход(егр) мисля 4е дросел клапа от 6така е подобна.идеята ми е след кратко време да мина на турбо надув.нз дали е възможно оба4е да се направят отвори за дюзи направо на колектора на м41(те са малко в конус) но и без тва ако взема дюзи от волво те са малко по високи,бмв имат ли дюзи на 250 300 кубика
Re: м42 колектор преправяне
Реших,че като карам под налягане,нямам нужда от всичките завъртулки на всмукателя.отрязах частта с дюзите и другата с дросела и ги заварих.всъщност съкратх рънърите.исках да се освободи място в коша и даги няма завоите.очаквах мотора да диша по-леко,но стана обратното.налягането във всмукателя се повиши от 0,8 на 1,5 бара,а колата вървеше по-зле от атмосверна.нарушил съм разните вълни,обеми и прочие.след няколко скъпи опита се оказа,че нямам здрав колектор от 3. Купих си друг и надувам в него без проблем.не искам да налагам мнение,но за себе си знам,че повече всмукателен колектор не пипам.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани