Глава или Водна помпа

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: Глава или Водна помпа

Мнение от daka1972 » 17 Дек 2010, 21:21

акумулатор минимум два пъти в годината трябва да се допълва с дестилирана вода и зарежда аз така правя и нямам ядове , но ако стане като при колегата да с динамото -регулатора - кофти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Глава или Водна помпа

Мнение от stony1 » 18 Дек 2010, 10:24

Stoyn написа:Днес и аз имах същия проблем, при поредни няколко задръстватия в Пловдив колата си загряваше по малко - стрелката минаваше "12", но след като пуснах климатроника се връщаше обратно. Тъкмо бях тръгнал да купя 2 литра концентрат антифриз да долея, защото отворих капачката на казанчето и ми се видя доста ниско нивото на студен двигател, и колата загря и потече от капачката. Аз пък и не бях я затворил до края.. Та я закарах бавничко до майстора, който е спец по френски коли. Веднага и постави точната диагноза - термостат. Сменихме го, прегледа датчика за включване на перката на радиатора, тъй като не се е включвал поради липсата на течност, наля му вода на останалия антифриз, обезвъздуши го и колата си работеше перфектно. Майстора ми ме посъветва, за да нямам в бъдеще повече проблеми и да не надува много да сменя тем. датчик за перката на радиатора, да сложа някакъв, който включва на по - ниски градуси, примерно 92/87, за да не се товари системата. Нарочно след обед тествах колата из най - големите задръствания из Пловдив.
А когато е заминала водната помпа или гарнитурата на главата какви са симптомите, защото и това ми мина през акъла...


Колега, кажи му на тоя майстор да се гръмне. Що не сложиш датчик дето да включва перката още на 60 градуса. Като вземат да дават едни съвети направо ме заболява коремчето от смях. Всичко е изчислено така, че работната температура на двигатела да е постоянна.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Глава или Водна помпа

Мнение от metodi80 » 18 Дек 2010, 12:44

stony1 написа:
Stoyn написа: Майстора ми ме посъветва, за да нямам в бъдеще повече проблеми и да не надува много да сменя тем. датчик за перката на радиатора, да сложа някакъв, който включва на по - ниски градуси, примерно 92/87, за да не се товари системата.


Колега, кажи му на тоя майстор да се гръмне. Що не сложиш датчик дето да включва перката още на 60 градуса. Като вземат да дават едни съвети направо ме заболява коремчето от смях. Всичко е изчислено така, че работната температура на двигатела да е постоянна.


Да , най добре ще е да се гръмне .... :mhihi:
Освен това замислил ли се е тоя майстор , че ако охладителната течност не достига оптималната за съответния двигател температура (поради факта , че се охлажда по рано от вентилатора) , то и ЕКУ-то ще получава информация , за недобре загрял двигател , от там ще управлява впръскването на гориво като за незагрял двигател , а от там сещай се какво ще става с разхода .... !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: Глава или Водна помпа

Мнение от Monoid » 18 Дек 2010, 16:18

И на мен ми бяха продали менте радиатор от едни идиоти на раковска , като го сложих на колата и като запалих видимо не течеше от никъде , но след като дигна налягане колата казанчето почна да тече като леика отвсякаде :D
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Глава или Водна помпа

Мнение от boksioraE39 » 17 Май 2014, 20:38

Да използвам темата,става въпрос за едно М50B20 на едно момче значи веднага кипва в казанчето и от капачката и от малката пробка яко кипи и пуши като чайник,парно няма грам обаче забелязвам че и от зад има доста изпарения,въздушна възглавница,гарнитура глава или водна помпа по-вероятно?
Силикона работи. :yes:

П.П С целия си акъл отворих капачката и ми свали кожата на лицето.. :kuku:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: СA
Пол: Мъж

Re: Глава или Водна помпа

Мнение от Superexstatic » 20 Май 2014, 13:11

щом няма никакво парно според мен си е водна помпа. за да завира така също може да има и серионо запушване в радиатора или другаде по системата. проверете маркучите дали са топли и специално тоя на термостата да не е блокирал той


друг вариант, който ми идва за въздушен джоб откъм главата, е ако има теч радиатора на парното
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook